آخرین و بهترین قیمت کالاها را از کجا ببینیم؟

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
حتما برای‌تان پیش آمده است که قصد خرید کالایی را داشته باشید؛ اما هیچ دیدگاهی سبت به قیمت و مرکز فروش کالا متصور نباشید.
تبلیغات

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که در یک فروشگاه، قیمتی برای خرید کالایی به شما پیشنهاد شود؛ اما در مورد اینکه فروشنده قیمت منصفانه‌ای اعلام کرده است یا خیر، دچار تردید شوید. شاید هم اتفاق افتاده باشد که خریدی انجام دهید و سپس از طریق یکی از آشنایان یا دوستانتان مطلع شوید که کالای مذکور را با قیمت بسیار کمتر در فروشگاهی که دوستتان معرفی کرده است، به‌فروش می‌رسد؛ اما شما به علت عدم آگاهی از قیمت کالا، آن را با قیمت بسیار گران‌تر از قیمت واقعی خریداری کرده‌اید و این اتفاق باعث ایجاد حسی بد در شما شود.

راه‌حل این مشکلات بسیار ساده و قابل دسترس است، تنها کافی‌ است تا قبل از خرید هر کالا، قیمت آن را در وب‌سایت یا اپلیکیشن ایمالز بررسی کنید.

ایمالز چیست؟

ایمالز یک سرویس جمع‌آوری و مقایسه‌کننده‌ی قیمت است که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و درحال حاضر، قیمت به‌روز اکثر فروشگاه‌های اینترنتی و هر کالایی از قیمت گوشی موبایل و لپ تاپ تا انواع لوازم خانگی، ابزار آلات، خودرو و... در دیتابیس آن وجود دارد.

شاید وقتی اسم فروشگاه اینترنتی به گوش می‌رسد، هر فرد اسم چند فروشگاه مطرح را به خاطر بیاورد؛ اما جالب است بدانید تعداد فروشگاه‌های معتبر و فعال کشور چندین برابر این تعداد بوده و بر اساس آمار وزارت صنعت و معدن، این رقم هر روز با نرخ قابل توجهی رو به افزایش است و نکته‌ی قابل توجه اینکه در اکثر مواقع، هر فروشگاه تنها یک سری کالا با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند و سایر کالاها شاید بهای مناسبی نداشته باشند و پیدا کردن فروشگاهی که کالای مورد نظر شما در آن با بهترین قیمت به فروش برسد، شاید شبیه به پیدا کردن سوزن در انبار کاه شبیه باشد! اما به کمک ایمالز که یک سرویس کاملا مجانی است، عملیات بررسی فروشگاه‌های اینترنتی برای پیدا کردن بهترین قیمت تنها در چند ثانیه انجام می‌شود؛ البته برای شما شاید این ثانیه‌ها چندین و حتی چند صد هزار تومان سودآوری داشته باشد.

لازم به اشاره است که قیمت‌ها در ایمالز روزانه بیشتر از پنج مرتبه از فروشگاه‌های اینترنتی به‌روز شده و به‌صورت رقابتی و مقایسه‌ای نمایش داده می‌شود، البته علاوه بر فروشگاه‌های اینترنتی، وب‌سایت‌های درج آگهی هم در ایمالز بررسی می‌شوند و به تفکیک نمایش داده خواهند شد، یعنی چه شما نیاز به خرید کالای نو داشته باشید و چه دسته دوم، با یک جستجوی ساده، تمام اطلاعات را یک‌جا در کنار هم مشاهده می‌کنید.

البته قابلیت‌های ایمالز در اینجا به اتمام نمی‌رسد؛ بلکه علاوه‌بر امکانات یادشده؛ مواردی چون مشخصات کالا، وضعیت گارانتی، نوع گارانتی، نمودار قیمت، پیگیری قیمت کالا و ...  نیز وجود دارد که شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان به تمام این امکانات دسترسی داشته باشید و با استفاده از این قابلیت‌ها، بهترین کالا را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. در آخر لازم به اشاره است که ایمالز یک فروشگاه اینترنتی نیست، هیچ دخالتی در خرید شما و فروشندگان ندارد و تمام مراحل خرید توسط خود فروشنده و خریدار انجام می‌شود و ایمالز نقش یک مشاور بی‌طرف را برای شما ایفا می‌کند.

برای استفاده از ایمالز می‌توانید از دو طریق عمل کنید: به وب‌سایت ایمالز مراجعه کرده یا اپلیکشن ایمالز برای سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس را دریافت کنید و از ده‌ها خدمات رایگان و سودمند به نفع خودتان برای همیشه بهره بگیرید.

ایمالز
ایمالز
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات