هاب کار اولین کارواش تخصصی آنلاین (در محل)

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
هاب کار اولین کارواش بدون آب آنلاین‌ ایران است که با استفاده از مواد شوینده درجه یک اروپایی و دستمال‌های نانو و آنتی باکتریال اقدام به شستن اتومبیل می‌کند.
تبلیغات

باتوجه به شرایط فعلی کارواش‌های سطح شهر و استفاده از مواد‌ شوینده بی‌کیفیت و غیراستاندارد و هدررفت آب بسیار زیاد، هاب کار روش جدیدی برای شستن اتومبیل ارایه کرده که بدون تلف شدن وقت‌تان، هدر رفتن سوخت‌تان، عدم ایجاد ترافیک و آلوده نشدن هوا در محل کار یا منزل شاهد شستشوی ماشین خود باشید.

اما این اول کار هاب‌کار نیست و آنچه که ما را از کارواش‌های سنتی و مشابه متمایز می‌کند فعالیت تیم هاب کار در زمینه‌های تخصصی خدمات خودرو است. سوالی که مطرح می‌شود اینکه این خدمات تخصصی چیست و برای خودرو ما چه سودی می‌تواند داشته باشد.

 خدمات تخصصی کارواش سیار هاب کار عبارتند از موتوشویی، صفرشویی خودرو، محافظ مبلمان خودرو، محافظ رینگ خودرو، محافظ شیشه خودرو، محافظ بدنه خودرو، واکس و پولیش حرفه‌ای بدنه خودرو و اصلی‌ترین و مهم‌ترین سرویس‌های هاب کار سرامیک تخصصی بدنه خودرو است. ما شاید جزو اولین‌ها در بحث تخصصی خودرو نباشیم ولی به جرات جزو بهترین‌ها در زمینه خدمات تخصصی خودرو هستیم.

هاب کار

در اینجا به اختصار توضیحاتی در مورد خدمات تخصصی هاب کار ارائه می‌دهیم:

مجموعه عملیاتی که برای تمیز کردن داخل خودرو به صورت تخصصی و حرفه‌ای بعد از شستشو اولیه خودرو انجام می‌شود صفرشویی خودرو می‌گویند، به‌صورت کلی هدف از صفرشویی بر‌طرف کردن نواقص و همینطور شستشوی داخل خودرو است. صفرشویی می‌تواند جلوه و زیبایی داخل خودرو شما را چند برابر کند.

 محافظ پوششی بر پایه فناوری نانو تولید شده است؛ با اعمال این لایه محافظتی نانو روی بدنه خودرو، مبلمان خودرو، شیشه و رینگ سطح خودرو کاملا"صیقلی و شفاف شده و شفافیت خود را برای مدت بسیار طولانی حفظ می‌کند، همچنین سطوح بدنه اتومبیل اعم از شیشه و رینگ آبگریز شده و به همین علت مدت بیشتری تمیز می‌ماند و سبب آسان تمیز شوندگی در برابر آلودگی‌ها می‌شود.

راه‌های زیادی برای حفظ زیبایی خودرو وجود دارد که هم خودتان و هم یک متخصص می‌تواند آنها را انجام دهد. برخی کارها جنبه حفاظتی و برخی دیگر جنبه ترمیمی دارند. پولیش و واکس خودرو نیز، از جمله کارهای ترمیمی هستند که هر کدام با هدف خاصی صورت می‌گیرند. واکس و پولیش خودرو با افزایش درخشندگی یک لایه محافظ روی رنگ خودرو ایجاد می‌کند. واکس از فرسایش رنگ خودرو در اثر اشعه فرابنفش نیز جلوگیری می‌کند. این ماده محافظ، شروع اکسایش و زنگ زدگی را به تاخیر می‌اندازد. واکس و پولیش خودرو با ایجاد یک لایه درخشان و براق، تا چند ماه از رنگ خودروی شما محافظت می‌کند.

 پوشش سرامیک بدنه خودرو پوششی به محکمی شیشه ولی انعطاف پذیر، با ماندگاری طولانی مدت و مقاومت فوق العاده در برابر نور فرابنفش (UV light) و مواد شیمیایی همچنین عوامل مخرب محیطی مانند خاک، نمک ، قیر، آلودگی صنعتی و دوده است، پوشش سرامیکی مقاوم روی سطح بدنه خودرو ، سطح بدنه ماشین را آبگریز و از جذب شدن گرد و خاک به سطح بدنه خودرو جلوگیری و ایجاد خاصیت شستوشوی راحت و سریع به بدنه  خودرو شما  می‌بخشد  با استفاده از پوشش سرامیک بدنه خودرو عمق رنگ بدنه ماشین خود را چند برابر کرده به اصطلاح رنگ بدنه خودرو را زنده و احیا می‌کنید همچنین براقی چشم نواز و بالایی را به رنگ بدنه خودرو شما می‌دهد. پوشش سرامیک بدنه خودرو  به خودرو خاصیت ضد آب، براقیتی بالاتر از یک واکس و خاصیت ضد خش می‌بخشد، پوشش سرامیک با خاصیت بالای آب گریزی به‌صورت لایه‌ای بسیار شفاف و مقاوم روی بدنه خودرو مانع از ایجاد خراشیدگی سطح، محافظت سطح در برابر مواد مخرب شیمیایی، مقاومت در برابر اکسیداسیون و اشعه ماورای بنفش خورشید، عدم جذب گرد و غبار و آلودگی می‌شود و به نگهداری بدنه خورو در برابر سنگ ریزه و خط و خش‌های احتمالی کمک می‌کند و از خودرو شما در برابر حرارت ناشی از آتش مقاومت می‌کند.

هاب کار

 هاب کار در زمینه خدمات تخصصی خودرو مخصوصا سرامیک بدنه خودرو از تیم حرفه‌ای و متخصص و آموزش دیده بهره‌مند است.

اعتماد و جلب رضایت مشتریان اصلی‌ترین و بزرگترین هدف مجموعه هاب کار است.

وب سایت هاب کار 

دانلود از  کافه بازار 

دانلود از سیب اپ

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات