عرضه محصولات Kanex در ایران

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رشد سریع و شتابان فناوری در حوزه آی‌تی و تلفن‌های همراه و تبلت‌ها، نشات گرفته از رقابت کمپانی‌های بزرگ دنیا است.
تبلیغات

باتوجه به رشد سریع فناوری، هر روز دنیایی از امکانات روی تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ و تبلت‌ها ارائه می‌شود که بسیاری از کارها را برای کاربران سهل و آسان می‌کنند. اما استفاده از تمامی این امکانات نیازمند تجهیزات مکملی است که بی تردید می‌توانند یک تبلت یا یک موبایل را به یک ابزار مناسب برای مواقع تفریح یا کار تبدیل کند.

 شرکت کنکس در معرفی خود این‌گونه بیان کرده است: «ما معتقدیم که خلاقیت بیش از یک حرفه است. به این ترتیب ما با نوآوری در راه حل‌ها به سادگی از هیچ چیز همه چیز را به‌وجود آورده‌ایم و این موضوع الهام بخش ما برای طراحی راه حل‌های الکترونیکی ابتکاری است که در هر لحظه همراه و کمک شما خواهد بود.»

کمپانی کنکس یکی از بزرگترین کمپانی‌های این حوزه است که توانسته با ارائه محصولاتی کاربردی برای دستگاه‌های خاص به کاربر توانایی‌های بی‌بدیلی را عرضه کند کنکس با تمرکز روی آینده دستگاه‌های ارتباطی همچنان به طراحی و توسعه محصولاتی که متناسب با فرد، خانه، کسب و کار و محیط زیست است، ادامه می‌دهد.

کنکس

شعار خود را بر سه اصل زیر قرار داده است

ما با عشق و شور به پیش می‌رویم

نسبت به طبیعت کنجکاویم و از آن الهام می‌گیریم

در طراحی خود را محدود به الگو‌ها نمی‌کنیم و طراحی غیر متعارف را سرلوحه خود قرار داده‌ایم

اما جدای از آنچه که برند "کنکس" در معرفی خود بیان می‌دارد، بازتاب عینی این شعار را می‌توان در دستاوردهای فوق العاده محصولات کنکس مشاهده کرد. برکسی پوشیده نیست که حضور محصولات هر برند تولیدکننده لوازم جانبی موبایل در سایت و فروشگاه رسمی اپل که جایگاه برندهای معتبر و کلاس اول جهانی است مهر تاییدی بر برتری محصولات آن برند خواهد بود، چرا که اپل بارها ثابت کرده است که بدون هیچ ملاحظه‌ای محصولات جدیدتر و با کیفیت بالاتر را جایگزین محصولات پیشین می‌کند در چنین شرایطی حضور مستمر برخی محصولات برند کنکس در اپل استور آمریکا شاهدی بر این مدعی است و نیز کسب جوایز طراحی از برترین نمایشگاهای دنیا و جدیدترین آن در معتبرترین نمایشگاه فناوری و لوازم جانبی موبایل CES که در سال 2017 کنکس موفق به دریافت آن شد.

شرکت تجارت پاسارگاد "PBM" همانند گذشته و با هدف واردات کالاهای اورجینال و با کیفیت در زمینه لوازم جانبی و های‌تک از برترین برندهای روز دنیا اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری برند "کنکس " در ایران کره است تا امکان دسترسی  کاربران ایرانی نیز به محصولات با کیفیت این برند معتبر فراهم شود و امیدواریم تا همچنان همراهی کاربران داخلی را داشته باشیم.

هم اکنون می‌توانید این محصولات را از فروشگاه‌های معتبر یا به‌صورت آنلاین از دیجی کالا و یا جانبی تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات