بهترین معامله های دوربین های دیجیتال در جمعه سیاه ۲۰۱۷

شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بهترین دوربین‌ها و تجهیزات عکاسی را که با ارزان‌ترین قیمت در جمعه سیاه ۲۰۱۷ به فروش رفت، در این مقاله بررسی می‌کنیم.
تبلیغات

جمعه سیاه به پایان رسید اما هنوز فرصت مناسب برای خرید بهترین دوربین عکاسی باقی است. اگر هنوز موفق به خرید دوربین عکاسی مورد علاقه خود نشده‌اید وقت آن است که دست به‌کار شوید و دوربین عکاسی مناسب خود را با بهترین قیمت بخرید.

همانطور که می‌دانید حراجی جمعه سیاه تنها محدود به یک روز نیست و خرید و فروش‌ها تا چندین روز همچنان ادامه دارد.

بنابراین پیشنهادهای فراوانی برای خرید انواع دوربین عکاسی، انواع لنز و تجهیزات جانبی از برندهای کانن، نیکون، گوپرو و سایر برندهای معتبر این حوزه هنوز هم وجود دارد.

این احتمال وجود دارد که در میان تعداد زیاد فرصت‌های خرید، دوربینی را بخرید که مناسب شما نیست یا نسبتا قدیمی است.

احتمال دیگر این است که با وجود پیشنهادات بهتر و ارزان‌تر، شما بهترین فرصت خرید را از دست بدهید.

در اینجا دوربین‌های عکاسی، لنزها و تجهیزات جانبی با بهترین قیمت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین دوربین DSLR  خریداری شده در جمعه سیاه ۲۰۱۷

در ادامه به معرفی بهترین دوربین‌های DSLR خریداری شده در حراجی آخر هفته جمعه سیاه می‌پردازیم.

   دوربین عکاسی Nikon D750

نورنگار

برای بسیاری از کاربران شاید دوربین نیکون D750 شاخص‌ترین دوربین فول فریم نیکون باشد. دوربین نیکون دی ۷۵۰ از نظر رده‌بندی مابین دوربین ارزان‌تر D610 و دوربین پرچمدار D810 نیکون قرار می‌گیرد. اگرچه بسیاری از مشخصات دوربین نیکون D750 مشابه دوربین D610 است اما غیر از حسگر ۲۴ مگاپیکسلی اغلب ویژگی‌های دوربین D750 با دوربین D810 مشترک است.

 دوربین عکاسی Nikon D610

نورنگار

یک سال پس از معرفی دوربین D600، شرکت نیکون جایگزین آن را به‌نام دوربین نیکون دی ۶۱۰  معرفی کرد. از نظر مشخصات، دوربین نیکون D610 شباهت بسیار زیادی با مدل D600 دارد.

 دوربین عکاسی Nikon D3400 به همراه لنز

دوربین نیکون Nikon D3400 kit مدل نسبتا پیشرفته‌تری از دوربین نیکون Nikon D3300 است و در رده دوربین‌های عکاسی به شمار می‌رود که بازار هدفشان تازه‌کار‌هایی است که به دنبال دوربینی با قابلیت تغییر لنز و امکانات پیشرفته‌تری نسبت به دوربین‌های عکاسی تلفن‌های هوشمند هستند. شرکت نیکون امکاناتی در دوربین نیکون Nikon D3400 kit خود قرار داده است که به نسبت قیمتش بی‌نظیر جلوه می‌کند.

 دوربین عکاسی Canon EOS 1300D همراه با دو لنز

دوربین کانن EOS 1300D در بازار آمریکا بانام Rebel T6 عرضه می‌شود. دوربین کانن EOS 1300D به سنسور ۱۸ مگاپیکسل APS-C CMOS مجهز است و از این لحاظ تفاوتی با نسل پیشین خود ندارد.

دوربین عکاسی Canon EOS 6D Mark II

تقریباً ۵ سال پس از معرفی دوربین EOS 6D شرکت کانن جایگزین آن را به نام دوربین Canon EOS-6D‌ Mark II معرفی کرد. اگرچه ظاهر این دوربین تغییر چندانی نداشته، اما در درون آن همه چیز متفاوت است.

دوربین عکاسی Canon EOS 5D Mark III در فروشگاه مرکزی کانن

تغییرات انجام شده در دوربین کانن Canon 5D Mark III نسبت به مدل EOS-5D MKII نسبتاً زیاد بوده و شامل حسگر ۲۲ مگاپیکسلی، سرعت عکس‌برداری پیاپی ۶ فریم در ثانیه، فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰p با سرعت‌های ۲۴، ۲۵ و ۳۰ فریم در ثانیه، سیستم اتوفوکوس ۶۱ نقطه‌ای و سیستم نورسنجی ۶۳ ناحیه‌ای است.

دوربین عکاسی Canon EOS 6D در فروشگاه کانن

دوربین کانن EOS 6D‌ کوچک‌ترین، سبک‌ترین و ارزان‌ترین دوربین فول فریم این شرکت است. این دوربین دارای ۱۱ نقطه اتوفوکوس بوده و قابلیت فوکوس تا ۳EV- را دارد که این شرایط نوری کمی بیشتر از نور مهتاب است. دوربین ۶D اولین دوربین سری EOS است که به سیستم GPS و WiFi داخلی مجهز شده است.

بهترین دوربین بدون آینه معامله شده در جمعه سیاه ۲۰۱۷

در ادامه به معرفی بهترین دوربین‌های بدون آینه خریداری شده در حراجی آخر هفته جمعه سیاه می‌پردازیم.

دوربین عکاسی بدون آینه کانن Canon EOS M6 با لنز 15-45mm

با توجه به تصویری که از دوربین کانن EOS M6 دیده‌ایم می‌توان گفت که کانن EOS M6 یک تغییر ظاهری مهم با مدل قبلی خودش یعنی M5 دارد. دوربین‌های سری EOS M کانن که در نسل اول بدون منظره‌یاب چشمی طراحی شده بودند، در EOS M5 به منظره‌یاب مجهز شدند و ظاهر آنها شبیه به یک دوربین DSLR کوچک به نظر می‌رسید.

دوربین عکاسی بدون آینه کانن Canon EOS M10 با لنز 15-45mm

EOS M10 15-45mm یک دوربین بدون آینه است که جزو محصولات میان‌رده بازار قرار می‌گیرد. این دوربین جایگزینی برای M2 به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شده بود.

بهترین دوربین‌های کامپکت معامله شده در جمعه سیاه ۲۰۱۷

در اینجا به معرفی بهترین دوربین‌های کامپکت خانگی و دوربین‌های کامپکت سوپرزوم که با مناسب‌ترین قیمت معامله شدند می‌پردازیم.

دوربین کامپکت کانن Canon PowerShot G9 X Mark II در فروشگاه کانن

Canon PowerShot G9 X Mark II یکی از دوربین‌های سری Powershot یا همان دوربین‌های کامپکت کانن است که امکانات پیشرفته عکاسی و فیلم‌برداری را در بدنه‌ای کوچک و جمع‌وجور در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوپرو GoPro Hero5 Black

اگر به دنبال ماجراجویی هستید، با دوربین اکشن GoPro Hero 5 می‌توانید بر فراز آسمان، روی زمین‌های ناهموار و حتی در زیر آب، بدون محافظ با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی عکس بگیرید یا با کیفیت ۴K اقدام به فیلمبرداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات