فراخوان ایده‌پردازی در بزرگ‌ترین کسب‌وکار اینترنتی ایران

فراخوان ایده‌پردازی در بزرگ‌ترین کسب‌وکار اینترنتی ایران

دیجی‌کالا، باهدف به‌کارگیری و ترویج «نوآوری بــاز» در ایران، ایده‌پردازان خلاق را به چالشی هیجان‌انگیز با عنوان «نگاهی به فردا» فرامی‌خواند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیجی‌کالا، همه‌ی افرادی را که می‌توانند از ترکیب تحقیق و تخیل، به ایده‌های خلاقانه‌ای درباره‌ی آینده‌ی این شرکت دست یابند، به مشارکت در فراخوان «نگاهی به فردا» دعوت می‌کند. در این فرصتِ هیجان‌انگیز، از علاقه‌مندان به نوآوری خواسته‌شده است که جهانِ شش سال بعد را با نگاهی خلاقانه تصویر کنند و شرح دهند که دیجی‌کالا را در سال ۱۴۰۰ چگونه می‌بینند.شرکت‌کنندگان تا پایان آذرماه ۱۳۹۴ فرصت دارند ایده‌هایشان را برایدیجی‌کالا ارسال کنند. جوایز ارزنده‌ای که در انتظار سه برگزیده‌ی این فراخوان است، ازاین‌قرارند:

  • • نفر اول: یک Microsoft Surface Pro 3 یا MacBook Air 2015
  • • نفر دوم: یک iPhone 6s یا Samsung S6 Edge Plus
  • • نفر سوم: یک Canon EOS 700D Kit 18 یا Nikon D5300 Kit 18

پاداش جذاب‌تر، عضویت در «گروه نوآوری بـــاز»دیجی‌کالا است؛ شبکه‌ای از ایده‌پردازان درون‌سازمانی و بیرونی که بهروش‌های مختلف در فعالیت‌های نوآورانه‌یدیجی‌کالا مشارکت می‌کنند.

گفتنی است دریافت ایده‌های گوناگون و اجرای آن‌ها برای خلق ارزش، روشی تازه برای نوآوری است؛ راهکاری که آن‌را «نوآوری بــاز» می‌نامند. دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین کسب‌وکار اینترنتی ایران، قصد دارد با به‌کارگیری و ترویج نوآوری بــاز، در این زمینه نیز پیشگام باشد. فراخوان «نگاهی به فردا» نمونه‌ای از این تلاش است.

برای اطلاع از جزئیات فراخوان، معیارهای ارزیابی و شرایط شرکت در این چالش هیجان‌انگیز، به صفحه‌ی «نگاهی به فردا» دردیجی‌کالا مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید