فروش با پایین‌ترین قیمت دنیا؛ قیمت‌ها اشتباه درج نشده‌اند!

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در سراسر دنیا در آخرین جمعه ماه نوامبر که آن را بلک فرایدی می‌نامند، حراج‌های بی‌سابقه و تکرار نشدنی برگزار می‌شود.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی تکنولایف نیز از هم‌اکنون تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه مورخ ۶ آذرماه، حراج شگفت‌انگیزی را برای برخی محصولات سونی در نظر گرفته است و در این فروش ویژه، هزینه پست پیشتاز جهت ارسال محصولات به خارج از شهر تهران نیز کاهش‌یافته است. محصولاتی که در این فروش ویژه عرضه‌شده‌اند، کلیه قیمت‌ها معتبر هستند و اشتباهی در قیمت‌ها وجود ندارد و کلیه کالاهای عرضه‌شده در تکنولایف، اصلی بوده و خریدار شما از "هفت روز ضمانت برگشت وجه" برخوردار هست و حتی در صورت لزوم می‌توانید با هماهنگی قبلی جهت دریافت کالا به تکنولایف مراجعه کنید.

جهت مشاهده کالاهای عرضه شده در این فروش ویژه و همچنین مشخصات و قیمت آن‌ها، اینجا کلیک کنید.

technolife1 f3878

علاوه بر این، تکنولایف برای هواداران سونی، کاربردی‌ترین نقد و بررسی گوشی‌های سری Z5 را به همراه مقایسه آن‌ها با یکدیگر و مقایسه با پرچم‌داران سایر نمانام‌ها انجام داده است که می‌توانید جهت مشاهده این مطلب اینجا کلیک کنید.

رازهای خرید گوشی آیفون

همچنین با توجه به درخواست‌های بازدیدکنندگان سایت، مطلبی را در مورد رازهای خرید گوشی آیفون تهیه‌کرده‌ایم که تاکنون رضایت زیادی را برای خوانندگانش به ارمغان آورده است. درصورتی‌که که شما یا دوستان‌تان تمایل به خرید گوشی‌های Apple رادارید، توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید، حتماً رازهای خرید آیفون را در این صفحه مطالعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات