تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن با دیجیتون

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امکان تماشای آنلاین جدیدترین فیلم و سریال‌های انیمیشن ایرانی و خارجی با دوبله فارسی در وب‌سایت و اپلیکیشن دیجیتون فراهم شد.
تبلیغات

در دیجیتون شما به دنیایی از انیمیشن دسترسی دارید. انیمیشن‌های روز دنیا با دوبله اختصاصی و ویژه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انیمیشن‌های دارای دوبله اختصاصی توسط تیم دیجیتون دوبله شده‌اند و به‌صورت اختصاصی فقط در دیجیتون در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. انیمیشن‌های با دوبله ویژه نیز به سفارش دیجیتون دوبله و منتشر می‌شوند.

کارتون­ها و انیمیشن­‌های سریالی و سینمایی در برنامه‌های منظم روزانه و هفتگی در سایت و اپلیکیشن به‌روزرسانی می‌شوند. دسته‌­بندی کارتون­‌های دیجیتون بسیار متنوع و دربرگیرنده انواع سلیقه‌های قشر خردسال، نوجوان و جوان و حتی بزرگسال است.

به گزارش ویرلن؛ در دیجیتون شما علاوه بر دسترسی به انیمیشن‌های ایرانی و خارجی با کیفیت بالا و جدیدترین انیمیشن‌های روز دنیا با دوبله فارسی، میتوانید از محصولات تولیدی تیم دیجیتون نیز استفاده کنید و لذت ببرید. مجموعه‌ی تولیدی ریزه میزه، از شخصیت‌پردازی تا تولید، توسط تیم دیجیتون انجام شده است و برنامه‌ها به‌صورت منظم در دیجیتون منتشر می‌شوند.

دیجیتون

ویدئوهای آموزشی دیجیتون با سرگرمی، بازی، شعر و موسیقی همراه و مناسب استفاده کودکان ایرانی است. تمامی کارتون‌ها بدون وقفه با توجه به سرعت اینترنت شما تنظیم و پخش می‌شوند و شما بدون قطعی می­توانید انیمیشن ها را تماشا کنید.

 اشتراک دیجیتون

دیجیتون شامل انیمیشن‌­های رایگان و اشتراکی است و برای تماشای انیمیشن غیر رایگان باید از دیجیتون اشتراک تهیه کنید، اشتراک دیجیتون ارزان است و با هزینه کم شما می‌توانید به هزاران انیمیشن دسترسی داشته باشید و از تماشای آنلاین جدیدترین کارتون‌ها لذت ببرید.

تماشای آنلاین کارتون در کامپیوتر، تبلت و موبایل

دیجیتون به غیر از وب‌سایت خود دارای اپلیکیشن اندروید و iOS نیز هست تا با استفاده از آن بتوانید در انواع تبلت و موبایل نیز به آسانی به تمامی انیمیشن‌ها دسترسی داشته باشید. با دریافت یک اشتراک می­توانید از همه­‌ی بسترهای دیجیتون وارد شوید و از محصولات استفاده کنید.

لذت تماشای آسان و بدون قطعی

کلیه انیمیشن ها و کارتون ها در اپلیکیشن دیجیتون از تکنولوژی هوشمند تطابق با سرعت اینترنت بهره می‌برند و شما بدون قطعی می‌توانید به تماشای تمامی انیمیشن‌ها بنشینید و لذت ببرید.

دیجیتون

دیجیتون هنوز در ابتدای راه است: ولی با اتکا به نیروی جوان و خلاق و با انگیزه خود امیدوار است تا به زودی مخاطبان بیشتری جذب کند و با ارائه کارتون‌ها و انیمیشن‌های جدید و به‌روز این مخاطبان را حفظ کند و در راستای هرچه بهتر شدن خدمات و سیستم خود تلاش کند تا تجربه‌ی خوبی برای کودکان و نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به انیمیشن ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات