با مُردنِ فون، برنده گوشی آیفون X در رسپینا شوید!

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با تشخیص نام سرویس جدید رسپینا از روی عدد موجود در تصویر کاور مطلب، برنده گوشی آیفون X به قید قرعه شوید.
تبلیغات

رسپینا به عنوان اپراتور FCP پیشرو در ارائه راهکارهای اختصاصی با تمرکز بر ارائه سرویس‌های نوین و کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات برای سازمان‌ها با هدف بهبود زیر‌ساخت‌های ارتباطی تلاش می‌کند. قابل ذکر است، با توجه به رشد روزافزون صنعت IT در جهان و فاصله نسبتا زیاد کشور ما با کشورهای پیشرو در این زمینه باوجود متخصصان تراز اول و مطرح در سطح جهانی، این فاصله غیرقابل قبول بوده و وظیفه ملی افراد توانا که می‌توانند قدمی در این راه بردارند سنگین‌تر می‌شود. لذا شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال، توسعه و ارتقای صنعت IT در زمینه‌های مختلف قدم در این راه گذاشته است.

ارتباطات برای کسب و کارها یکی از نیازهای حیاتی است، در نتیجه سازمان‌ها به دنبال فناوری‌های ارتباطی با کیفیت برای کارکنان و همچنین مشتریان خود هستند، از این رو رسپینا طی بیش از ۱۵ سال فعالیت مستمر با ارائه موفق سرویس‌هایی مانند پهنای باند اختصاصی، مرکز داده، اینترنت ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها تصمیم به گسترش هر چه بیشتر سرویس‌های خود دارد.

بر این اساس رسپینا شرایطی را فراهم کرده که کاربران در قرعه کشی شرکت کرده و برنده‌ی گوشی آیفون X شوند. به این ترتیب کاربران می‌توانند با تشخیص نام سرویس جدید رسپینا در تصویر کاور و ارسال آن به www.respina.net/66339933366666 در این قرعه کشی شرکت کنند.

 زمان قرعه‌کشی

علاقه‌مندان می‌توانند از امروز اقدام به شرکت در این مسابقه کنند. لذا شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ساعت ۱۶ در Live اینستاگرام رسپینا (respinaofficial) قرعه کشی انجام می‌شود و برندگان اعلام خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات