آنالیتیکس کانال تلگرام

آنالیتیکس کانال تلگرام

اگر کانال تلگرام دارید، احتمالا یکی از چالش‌هایی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید، نبود اطلاعات کافی مرتبط با کانال است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ممکن است برای کانال خود تبلیغ کنید، اما به درستی متوجه نشوید کدام روش تبلیغ، اعضای بهتری به کانال شما اضافه می‌کند یا اینکه پس از چند روز به کانال خود سر بزنید و با ریزش اعضا مواجه شوید، اما مشخص نباشد این ریزش به چه دلیل اتفاق افتاده است.

برای رفع چنین مشکلاتی و با هدف اینکه شما اطلاعات بیشتری از کانال خود داشته باشید، ما در ادشات ابزاری ساخته‌ایم با عنوان تحلیلگر کانال تلگرام، هرچند نباید از این ابزار به اندازه ابزارهای آنالیتیکس وبسایت انتظار داشت، اما اعتقاد داریم استفاده از آن قطعا به شما کمک خواهد کرد بخشی از نیازمندی خود را مرتفع کنید.

امکانات این ابزار عبارتند از:

نمایش ورود و خروج اعضای کانال شما به تفکیک در طول زمان

ادشات

با استفاده از این نمودار، می‌توانید بفهمید:

  • رفتار عادی مخاطبان در کانال شما به چه شکل است.
  • اگر تبلیغی ارسال می‌کنید، با تطبیق زمان تبلیغ و اعضای واردشده، تخمین دقیق‌تری از اثربخشی تبلیغ داشته باشید.

تطبیق زمانی ورود و خروج با پست‌های ارسالی در کانال شما

ادشات

این نمودار به شما کمک می‌کند:

  • پست‌های قوی را از پست‌های ضعیف تشخیص دهید.

محاسبه میزان ماندگاری مخاطبان شما

ادشات

این نمودار به شما امکان می‌دهد:

  • متوجه شوید مخاطبان شما چه مدت همراه شما می‌مانند.
  • ماندگاری مخاطبانی را که در دو بازه زمانی متفاوت به کانال شما اضافه شده‌اند، با هم مقایسه کنید. در نتیجه اگر شما در این دو بازه، کمپین‌های متفاوتی داشته‌اید می‌توانید کیفیت مخاطب اضافه‌شده به کانال را در کمپین‌های مختلف با هم مقایسه کنید.

 در صورتی که علاقه‌مند به استفاده از این ابزار هستید، می‌توانید به‌صورت رایگان ثبت نام خود را انجام دهید.

تهیه شده در زومیت

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید