دانلود رایگان همه فیلم های «آیو» با حجم رایگان!

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون اینترنتی آیو برای روز‌های ۱۵ تا ۱۷ آذر در‌های گنجینه خود را به صورت رایگان به روی تمامی علاقه‌مندان به آثار سینمایی و تلویزیونی باز می‌کند.
تبلیغات

تلویزیون اینترنتی آیو به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی ایرانی، علاوه بر پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیمای کشور در کنار شبکه‌های تلویزیونی اختصاصی خود از قبیل آیو اسپرت و شبکه کودکان آیو، این قابلیت را فراهم آورده است که کاربران بتوانند به آثار متنوع سینمایی و سریال‌های ایرانی و جهانی نیز دسترسی داشته باشند. آیو این امکان را برای همه کاربران ایرانی اینترنت مهیا کرده است که در ۳ روز بتوانند بدون دغدغه اشتراک داشتن یا نداشتن، به تماشای هر آن چه در آیو هست بپردازند و دل سیری از فیلم و سریال و برنامه‌های متنوع تولیدی آیو درآوردند.

آیو کلکسیون متفاوتی از تازه‌ترین و خاطره‌انگیز‌ترین آثار سینمایی و تلویزیونی در ژانر‌های مختلف است، فرقی نمی‌کند به کدام ژانر علاقه‌مندید: هیجانی، ترسناک، درام، مبارزه‌ای یا ... آن چه مشخص است آن است که همه این‌ها در آیو، طی ۳ روز به صورت رایگان پیش چشمان شما حضور دارد. سریال‌های پرطرفدار این روزهای شبکه نمایش خانگی از جمله آشوب و عالیجناب، سریال درام روانشناسانه «شکارچی ذهن»، سریال‌های تخیلی «زیر گنبد»، «سرگذشت ندیمه»، «مردگان متحرک»، «پیشتازان فضا» و زندگی‌نامه ملکه انگلستان در سریال «تاج» بخشی از سریال‌های جهانی و به‌روزی است که در آیو به صورت زیرنویس یا دوبله فارسی در دسترس شما قرار دارد که اگر حوصله دیدنشان را نداشتید یا دلتان هوای خاطرات را کرد می‌توانید به راحتی به سراغ آثاری مثل «افسانه جومونگ»، «جواهری در قصر»، «پژمان»، «ساختمان پزشکان» و ... بروید یا آثار سینمایی «برادرم خسرو»، «نقطه کور» و کلی فیلم سینمایی ایرانی دیگر را به تماشا بنشینید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که برای سه روز آخر هفته برنامه خاصی ندارید یا سرمای هوا تمامی برنامه‌های شما را تحت تأثیر قرار داده است باید بگوییم که لازم نیست برنامه‌ریزی کنید چرا که آیو از قبل برایتان برنامه‌ریزی کرده است، همه آن چه برای پیوستن به این برنامه نیاز دارید یک گوشی موبایل با اپلیکیشن آیو اعم از اندروید یا آِی او اس یا یک تلویزیون هوشمند یا رایانه شخصی است. در همه این ابزار‌ها هر جا که باشید می‌توانید به آیو دسترسی پیدا کنید و اگر از آن دسته افرادی هستید که تماشای آنلاین را به دلیل محدودیت سرعت کنار گذاشته‌­اید، در اپلیکیشن آیو می‌توانید فیلم یا سریال مورد نظر خود را با کیفیت و حجم‌های متفاوت دانلود کنید و در هر زمانی که دوست داشتید حتی در زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید با خیال آسوده تماشا کنید.

در سه روز طلایی رایگان آیو فقط دسترسی به گنجینه متنوع آیو رایگان نیست، برای دسترسی به آیو احتیاج به اینترنت هم هست که خانواده بزرگ آیو پیش از شما به آن نیز فکر کرده است و کاربران همراه اول، آسیاتک، های وب، پارس‌آنلاین، پیشگامان و گروه فن‌آوا می‌توانند با ترافیک اینترنت رایگان به تماشای آن چه در آیو موجود است بنشینند.

شاید خوشحال شوید اگر بگوییم شما در تلویزیون اینترنتی آیو برنامه‌های تلویزیونی موردعلاقه‌تان را که از دست ‌داده‌اید یا مایلید دوباره ببینید هم تا ۷ روز در اختیار دارید و هرچند بار که خواستید می‌توانید آن برنامه‌ها را روی تلویزیون سامسونگ هوشمندتان، دستگاه ست آپ باکس آیو (آیو باکس)، رایانه شخصی یا تلفن همراهتان با استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS آیو تماشا کنید. آیو یک فضای اختصاصی ذخیره‌سازی هم برای هرکدام از کاربرانش در نظر گرفته است، با این فضا می‌توانید برنامه‌ای موردعلاقه‌تان را روی حافظه ابری آیو ذخیره کنید و هر زمان که خواستید دوباره برگردید و آن‌ها را ببینید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات