بازی با پول یا فروشگاه!

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تا به امروز فروشگاه های آنلاین زیادی در دنیا موفق به جذب مشتری و کاربر به دلیل قیمت بهتر و خدمات متفاوت شده اند، اما تا به حال در ایران شاهد فروشگاهی که علاوه براین موارد لذت خریدی حتی بیشتر از یک خرید واقعی را به مشتری بدهد نبودیم. ما اینجا سایتی را معرفی میکنیم که لذت خرید و بازی با قیمت را تجربه می کنید.
تبلیغات

ایکوبز

وب‌سایت ایکوبز با ارائه‌ی بهترین برندهای دنیا و با دسترسی انتخاب قیمت برای شما این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که دیگر اجناس لوکس و گران را با هزینه بالا خریداری نکنید و با خیال آسوده از قیمت انتخابی خود نسبت به خرید اقدام کنید و البته با توجه به گارانتی های معتبر مورد استفاده در کالاهای عرضه شده در ایکوبز، دیگر نگرانی از بابت اصالت و کیفیت کالا نداشته باشید و تمرکز خود را برای خریدی ارزان و هیجان‌انگیز بگذارید.

تفاوت ایکوبز

ایکوبز با استفاده از جدیدترین متد فروش، افراد خبره و تیم تحقیقاتی، سعی در تبدیل کردن روال خسته‌کننده‌ی خرید آنلاین به یک بازی سودآور برای مشتری دارد.با توجه به نیاز بازار که اجناس لوکس فروش کمتری به دلیل بالاتر بودن قیمت‌ها دارند، کارشناسان فروش در ایکوبز اجناس و کالاهای مشخصی را انتخاب کرده و در دسترس مشتریان قرار می‌دهند؛ زیرا که هدف ایکوبز تحویل اجناس لوکس با قیمت مناسب برای عموم  است. با ایکوبز خرید اجناس معمولی یا بی کیفیت را به دلیل کمبود بودجه کنار می‌گذارید و دیگر نیاز به اتلاف زمان و هزینه برای پیدا کردن بهترین قیمت خرید برای کالای مورد نظرتان را ندارید.

عموما بعد از خرید یک کالای نو و مخصوصا لوکس، به دلیل شرایط حاکم در بازار ایران ضرر محسوسی به خریدار در زمان فروش آن کالا وارد می‌شود. با ایکوبز به دلیل خرید با قیمت‌های نزول پیدا کرده، دیگر نگران این ضرر هنگفت، هنگام فروش آن کالا نیستید. اصلی در تجارت می‌گوید:مهمترین قسمت هر معامله خرید آن است. با ایکوبز همیشه این اصل مهم را رعایت می‌کنید.

چرا ایکوبز؟

علاوه بر این‌که اولین فروشگاه اینترنتی با این سبک فروش در ایران است، با ایکوبز بعد از خرید هیج پولی از دست نمی دهید؛ چون هزینه‌‌ی پرداختی بسیار کمتر از قیمت واقعی کالا می‌باشد، انتخاب ارزش فکر شماست.

چگونه شروع کنید؟

اگر برای نخستین بار به این وب‌سایت مراجعه کنید، به عنوان اولین تجربه و آشنایی هرچه بیشتر با سیستم می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی اینستاگرام ایکوبز اعتبار اولیه رایگان دریافت کنید و از آن برای شرکت در رقابت و خرید کالاهای مورد علاقه خود استفاده کنید که این امر قطعا می‌تواند شما را هرچه بیشتر با روال کاری سیستم خرید در ایکوبز آشنا کند. همچنین با سرزدن روزانه به سایت و صفحه‌ی اینستاگرام، از آخرین بسته‌های اعتبار رایگان و کالاهای جدید مطلع شوید.

پس از دریافت اعتبار می‌توانید به رقابت برای خرید کالاهای مختلف از فلش مموری تا انواع گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های بازی، لوازم‌ خانگی و... بپردازید.

جنبه‌های مختلف فروشگاه

به دلیل گستردگی در قوانین فروشگاه ایکوبز برای رعایت عدالت بین کاربران گرامی و خرید و معامله‌ی بهتر برای شما،ایکوبز راهنمایی‌های لازم را در قسمت راهنمای سایت و بخش پرسش و پاسخ در دسترس شما عزیزان قرار داده است. امیدواریم بتوانیم با توجه به نیاز شما کاربران، بهترین خدمات را ارائه دهیم و گام به گام در جهت ارتقای این خدمات پیش می رویم تا همیشه رضایت‌مندی شما را که آن را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم حس کنیم.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات