هدیه کانون مارکتینگ و تبلیغات لاوان : کتاب الکترونیک «۱۰۱ نکته‌ای که در مدرسه تجارت یاد گرفتم»

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
مطمئناً تاکنون کتاب‌های زیادی در حوزه‌ی تجارت چاپ و منتشر شده‌اند؛ از کتاب‌های جیبی بگیرید تا کتاب‌هایی که حجم محتوای آنها به چند جلد می‌رسند. اما بیشتر ما عادت به مطالعه‌ی طولانی نداریم و تنها به نکات و خلاصه‌ها بسنده می‌کنیم.
تبلیغات

همین موضوع باعث شد تا آژانس بازاریابی لاوان دست به ترجمه و تألیف یک کتاب بروز در حوزه تجارت با نام «۱۰۱ نکته‌ای که در مدرسه تجارت یاد گرفتم» بزند و آن را در قالب یک کتاب الکترونیک و به شکل رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. کتابی که حجم و متنی کم اما عمیق دارد؛ نکات ساده و مهمی که شاید برخی از آنها را بدانیم و بسیاری از آنها نیز برای ما تازگی دارند.

اما چرا انتشار کتاب به شکل دیجیتال است؟ وقتی با مدیریت کانون لاوان، آقای سهیل ترکان، در این مورد صحبت کردیم، نظر وی بر این بود که اگر لاوان یک آژانس فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ است باید باورشان هم بر کار در فضای دیجیتال باشد و همین موضوع سبب شد تا دست از انتشار کتاب به شکل کاغذی کشیده و آن را دیجیتال منتشر کنند.

در مورد رایگان بودن کتاب نظر ترکان بر این بود که برای آشتی دادن مردم با کتاب و کتاب‌خوانی باید هزینه پرداخت و لاوان هم این موضوع را بخشی از مسئولیت اجتماعی-سازمانی خود می‌داند. از این‌رو کتاب «۱۰۱ نکته‌ای که در مدرسه تجارت یاد گرفتم» به‌ شکل رایگان منتشر شده و در آینده نزدیک نیز، کتاب‌های دیگری به شکل دیجیتال و رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کتاب «۱۰۱ نکته‌ای که در مدرسه تجارت یاد گرفتم» برای تمامی علاقه‌مندان به تجارت از طریق وب سایت www.101biz.ir و با پر کردن فرم دریافت کتاب قابل دریافت است.

در زیر بخشی از پیشگفتار این کتاب را بخوانید :

یادداشت کردن نکته ها و دانسته‌هایی که همه ی ما در طول زندگی یاد می گیریم می‌توانند کمک کنند تا در زمان های موردنیاز به راحتی به آن ها رجوع کنیم، بخوانیم‌شان و ازآنها استفاده کنیم. همین موضوع باعث شد تا تصمیم بگیرم این کتاب رو برای مخاطبین فارسی زبان ترجمه و قسمت هایی رو تألیف کنم.

سعی کردم نکات رو با ساختار و فرهنگ کسب وکار درایران هماهنگ کنم و برای همین یک سری جملات کلیدی هم به آن اضافه کردم. خیلی از این نکته‌ها شاید برای‌مان عادی به نظر بیاید و جزو دانسته های‌مان باشد ولی ممکن است درزمانی که موردنیاز هستن فراموش‌شان کنیم.

من فکر می‌کنم فرق آدم‌های موفق و ناموفق رعایت همین نکات به ظاهر معمولی و ریز اما حیاتی باشه؛ به قول لودویگ مایزا : “خدا در جزئیات است”.

برگرفته از کتاب : 101 Things I Learned in Business School

نوشته:Michael W. Preis

سایت کانون مارکتینگ و تبلیغات لاوان :

http://ww.lavan/.co

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات