جشنواره کلش اف کلنز گوشی‌شاپ

یک‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
فروشگاه اینترنتی گوشی‌شاپ پس از استقبال بی‌نظیر مخاطبان از پخش انحصاری سریال دیدنی و جذاب Clash of Clans (با زیرنویس فارسی)، برآن شد تا مسابقه‌ی ویژه‌ای را تحت عنوان جشنواره‌ی کلش‌بازها، از تاریخ 15/7/94 لغایت 12/8/94 اجرا نموده و جوایز هیجان‌انگیزی را به برندگان اعطا نماید.
تبلیغات

پس اگر شما نیز از طرفداران این بازی هستید، دست به کار شده و با خواندن توضیحات زیر، در جشنواره‌ی کلش‌بازها شرکت کنید

شرایط شرکت در جشنواره

شرایط شرکت در جشنواره کلش بازهای گوشی شاپ بسیار ساده بوده و تمامی طرفداران این بازی با هر سطح لِوِلی می‌توانند در آن شرکت نمایند. برای این منظور بایستی در نقشه (مپ) بازی خود با استفاده از دیوار (Wall) لوگوی فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ را به شکل GS ساخته و سپس از صفحه گوشی خود اسکرین‌شات گرفته و تصویر را به یکی از نشانی‌های ایمیل زیر ارسال نمایید:

camp@gooshishop.com

gscamp94@gmail.com

نکته: به یاد داشته باشید در اسکرین شات ارسالی شما بایستی شماره Level قابل مشاهده باشد و همچنین تصویر را بایستی از طریق نشانی ایمیلی که بازی خود را بر روی آن تنظیم (Set) کرده‌اید برای ما ارسال نمایید؛ چرا که در صورت برنده شدن شما، گوشی شاپ این نشانی ایمیل را ملاک قرار داده و جایزه را به آن اختصاص خواهد داد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم جهت ارتباط آسان‌تر، در صورت تمایل نام و شماره تماس خود را نیز ذکر نمایید.

در ادامه می‌توانید نمونه‌های قابل قبول را مشاهده نمایید:

clashA
clashB
clashC
clashD

نحوه ی امتیازدهی

نحوه ی امتیاز دهی به شرکت کنندگان در این جشنواره به این صورت خواهد بود که هر فرد به تعداد Level خود امتیاز کسب می کند؛ به عنوان مثال بازیکنی با لول 97، 97 امتیاز کسب کرده و احتمال برنده شدن او بیشتر از بازی‌کنانی خواهد بود که در Level پایین‌تری می باشند.

در واقع هر چه امتیاز بالاتری داشته باشید شانس برنده شدن شما نیز بالاتر خواهد بود.

زمان قرعه کشی و جوایز برگزیدگان

پس از اتمام مدت زمان جشنواره، افراد واجد شرایط با احتساب میزان امتیاز خود در قرعه‌کشی با جوایز ارزنده‌ی زیر شرکت داده خواهند شد:

  • ۱ بسته جم ۱۴٫۰۰۰ تایی به یک نفر
  • ۳ بسته جم ۳٫۰۰۰ تایی به ۳ نفر
  • ۲۰ بسته جم ۱٫۲۰۰ تایی به ۲۰ نفر

شایان ذکر است اسامی برندگان نیز در روز شنبه شانزدهم آبان ماه در وبلاگ گوشی شاپ منتشر خواهند شد.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات