دومین دوره مسابقه فن‌آورد برگزار می‌شود

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فن‌آورد مسابقه تخصصی مهارت‌سنجی است که توسط انجمن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف و معاونت پژوهشی این دانشگاه، با حمایت مایکت برگزار می‌شود. دومین دوره این مسابقه به زودی برگزار می‌شود و برای ثبت نام در آن تنها تا ۲۰ مهر فرصت دارید.
تبلیغات

فن‌آورد به عنوان بزرگ ترین مسابقات تخصصی مهارت سنجی کشور توسط انجمن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف و معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف با هدف شناسایی و جذب نیروهای مستعد در عرصه فناوری اطلاعات برای دومین سال برگزار می‌شود.

دوره دوم مسابقه فن‌آورد با جوایز بزرگی برگزار می گردد:

  • اهدای بیش از ۱۲۰ سکه بهار آزادی به نفرات برتر
  • ارایه تضمین استخدام
  • امکان فرصت حضور در یک رقابت تلویزیونی حرفه‌ای و مهیج
  • گواهی معتبر مهارتی و معرفی به شرکت‌های معتبر

مایکت به عنوان تنها حامی برنامه نویسی اندروید این مسابقه از شما دعوت می‌کند تا در رقابتی حساس، چالش برانگیز و از همه مهم تر واقعی شرکت کنید.

ما می دانیم توسعه دهندگان توانمندی هستند که خود مستقلا برنامه های خوبی منتشر کرده‌اند و نیازی به ارایه تضمین استخدام و گواهی معتبر ندارند. به اضافه مایکت پیشنهادات بسیاری برای توسعه نرم افزار موبایل دریافت می نماید. اما قبول این پیشنهادات بر خلاف ماموریت مایکت است. در این راستا مایکت قصد دارد با معرفی تمام کسانی که توانمندی خود را اثبات نموده اند به عنوان توسعهه دهندگان برتر، زمینه برقراری ارتباط بی واسطه کارفرمایان را با بهترینان این عرصه فراهم نماید.

برای ثبت نام در این مسابقه تنها تا بیست مهرماه فرصت دارید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مسابقه مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات