چشیدن طعم چوپانی در کنار گوسفندانی بامزه!

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ابرها و گوسفندها (Clouds&Sheeps) یک بازی لذت بخش اندرویدی (برای نسخه 2.1 و بالاتر) است که در آن شما در نقش یک چوپان ، باید از گله خود مراقبت کرده، به نیازهای آنها پاسخ داده و همواره در فکر رشد و توسعه گله خود باشید.
تبلیغات

به عنوان یک چوپان خارق العاده، شما قدرت فرمان دادن به ابرها را دارید؛ می‌توانید باران ایجاد کنید تا غذای بیشتری در اختیار گله قرار دهید، یا صاعقه بسازید و به کمک آن آتش روشن کنید تا گله شما گرم شود. فقط حواستان باشد تا به گوسفندان خود صدمه نزنید. در جریان بازی می توانید به گوسفندان گل بدهید تا عاشق شوند و بره های کوچک بدنیا آورند تا به افزایش تعداد گله کمک کنند.

حفظ گله و افزایش تعداد گوسفندان آن، مهمترین هدف بازی است و در راه رسیدن به این هدف می توانید از ابزارهای متنوعی که در اختیارتان قرار داده شده ، استفاده کنید. آب خنک، قهوه گرم، غذا، کیسه آب گرم، داروی ضد قارچ و ... اقلامی هستند که به چوپان در بازی کمک فراوانی می کنند.

به خاطر داشته باشید که همواره باید تلاش کنید تا گوسفندها راضی و خوشحال باشند. گوسفند خوشحال یعنی دریافت ستاره ی بیشتر و ستاره همان چیزی است که برای خرید اقلام مورد نیاز گوسفندان ضروری است. اما امان از روزی که به نیازهای گوسفندان خود پاسخ ندهید. در آن صورت با گوسفندانی عصبی و خشمگین رو به رو می شوید که این نارضایتی در طی شدن مراحل بازی هم تأثیرگذار است.

‌بازی ابرها و گوسفندها مراحل مختلف و متنوعی دارد؛ از یک روز عادی در مرتع و صحرا و جنگل، تا یک روز مهیج در جام جهانی!!! نکته مهم در مورد بازی این است که وقتی تعداد گوسفندان‌تان از10 عدد فراتر می رود، برای کسب رضایت و خوشحالی آنها باید سخت تر تلاش کنید و وقت بیشتری را برای پاسخ به نیازهای‌شان اختصاص دهید.

جدای از مسیر عادی بازی، مجموعه چالش‌هایی در هر مرحله درنظر گرفته شده که باید با تکمیل کردن آنها به مرحله بعد راه یافته و در نتیجه ستاره‌های بیشتری دریافت کنید. مثلا پشم 10 گوسفند را بچینید، یا از یک بره کوچک تازه متولد شده عکس بگیرید.

این چالش‌های هیجان انگیز در هر مرحله دشوارتر شده و توانایی‌های شما را به عنوان یک چوپان قدرتمند به بوته آزمایش می کشد.

برای اینکه کاملا درگیر یک بازی جدی شده و پیشرفت خود را در مدیریت گوسفندان‌تان احساس کنید بهتر است قدری پول خرج کنید. بله درست خواندید! «پول خرج کنید». خوشبختانه امکان پرداخت ریالی برای ابزارهای درون برنامه ای این بازی فراهم شده و شما می‌توانید با استفاده از کارت ‌های بانکی عضو شتاب، برای خودتان ستاره بخرید و با استفاده از ستاره ها ، اقلام مورد نیاز گوسفندان را خریداری کرده و آنها را خوشحال نگه دارید.

شرکت هندی گیمز با ارائه گرافیک با کیفیتی در این بازی و تصویرسازی مناسب و فانتزی موفق شده تجربه کاربر را ارتقا داده و طرفداران بسیاری برای خود بدست آورد.

ضمنا، تبلیغات در حین بازی به گونه ای تعبیه شده اند که به هیچ عنوان آزاردهنده نیستند. اما اگر به تبلیغات علاقمند نیستید می توانید با پرداخت مبلغی ناچیز آنها را حذف کنید.

بازی ابرها و گوسفندها را می‌توانید از کافه بازار دانلود کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات