به کمک همشهری خود بشتابید!

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
حتما برای شما هم اتفاق افتاده هنگام خرید یک یخچال فریزر، خودرو، یک کتاب، یا حتی رفتن به رستوران و هتل و جاهای مختلف درباره‎ی انتخاب خود تردید داشته باشید یا هیچ ایده‎ای راجع به این که چه چیزی را انتخاب کنید نداشته باشید.
تبلیغات

با اپلیکیشن اوستا می توانید قبل از انتخاب نظر سایرین را جویا شوید و هم چنین تجربیات گران بهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

با توجه به تحقیقات انجام شده توسط نیلسون و همکارانش در سال۲۰۱۳ در زمان انتخاب برای خرید یک کالا یا خدمت، ما ۹۲% تمایل داریم از اطرافیان و افرادی که تجربه مشابه داشته‌اند مشورت گرفته و نظر آن‎ها را جویا شویم و تنها در ۸% مواقع به تبلیغات دیگر از جمله تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها و ... توجه می‌کنیم. اما متاسفانه همیشه همه دوستان، آشنایان و صاحب نظران به راحتی در دسترس ما نیستند تا از نظرات‌شان بهره مند شویم.

برای حل این مشکل و کمک به فرآیند تصمیم گیری و انتخاب، "اوستا" در اپلیکیشن و وبسایت خود فضایی ایجاد کرده است که در آن می‎توانید نظر خود را راجع به هر محصول، سرویس، مکان یا رویدادی که تجربه می‎کنید بنویسید و به آن‎ها امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر در انتخاب محصول یا سرویسی بین چند گزینه دچار تردید هستید می‎توانید در اپلیکیشن اوستا نظرسنجی ایجاد کنید تا سایرین با رای دادن به گزینه‎های مطرح شده، شما را در انتخاب‌تان یاری کنند. اوستا مسیری دوطرفه است، شما با بیان نظرات‌تان می توانید به سایرین کمک کنید و در مواقع نیاز نیز از نظرات دیگران استفاده کنید و انتخاب بهتری داشته باشید.

جالب است بدانید از سال ۲۰۰۷ تا کنون نظرهایی که در منابع آنلاین از سوی کاربران ارایه می‎شود بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و هم اکنون حدود ۷۰% از افراد، این نظرهای خودجوش آنلاین را به عنوان سومین مرجع قابل اعتماد برای تصمیم گیری می‎شناسند.

دوستان شما به حر‎ف‎های‌تان اعتماد دارند. نظرات خود را با آن‎ها در اوستا به اشتراک بگذارید

ماهیت کاربردی این اپلیکیشن ایجاب می‎کند که افراد در زمینه‎های مختلف از جمله کسب و کارهای گوناگون (مانند رستوران، تعمیرگاه و ...)، محصولات گوناگون (مانند لوازم خانگی، کتاب و ... )، مکان‎های مختلف (مانند موزه، پارک و ...) و رویداد‎های گوناگون (مانند کنسرت، همایش و ...) بتوانند نظر بنویسند و یا نظر سنجی ایجاد کنند. از مزایای دیگر اوستا این است که افراد می‎توانند با به چالش کشیدن کیفیت محصولات و برندهای مختلف صدای خود را به گوش تولید کنندگان و عموم جامعه برسانند که مسلما از مزایای زیادی برای جامعه برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر تولید کنندگان، صاحبان مشاغل، هنرمندان، مولفین و ... نیز با شنیدن صدای مخاطبان شان می‎توانند در جهت بهبود محصولات و ویژگی‎های خود تلاش کنند.

با اوستا می توانید :

  • ۱) نظر خود را راجع به هر محصول، کسب و کار، مکان و رویداد بیان کنید.
  • ۲) با توجه به تجربه‎ی خود به هر محصول، کسب‌وکار، مکان و رویداد از ۱ تا ۱۰ امتیاز دهید.
  • ۳) برای دیدگاه دوستان خود کامنت بگذارید و آن‎ها را لایک کنید.
  • ۴) بنا بر نیاز، نظر دوستان خود را را درباره ی چند گزینه به شکل نظر سنجی دریافت کنید یا به زبان دیگر گزینه‎های خود را به رأی بگذارید.
  • ۵) در نظر سنجی‎هایی که دوستان‌تان ایجاد کرده‎اند شرکت کنید و به تصمیم‎گیری آن‎ها کمک کنید .
  • ۶) افراد مختلف را به فهرست دوستان خود اضافه کنید تا از نظرات آن‎ها و مطالبی که به اشتراک می‎گذارند با خبر شوید.
  • ۷) اگر از جایی یا محصولی تجربه‌ی خیلی خوبی داشتید، به دوستان‌تان نیز اطلاع دهید تا حتما آن را امتحان کنند یا بالعکس چنانچه تجربه‎ی بسیار بدی از سرویس یا محصولی داشتید و خواستید که دیگران چنین تجربه‎ای نداشته باشند نیز می‎توانید دیگران را درجریان بگذارید.

اوستا صدای مصرف‎کننده را به گوش عرضه‎کنندگان کالا و خدمات می‎رساند

استفاده از اپلیکیشنی نظیر اوستا و به اشتراک گذاشتن تجربیات‌مان در طولانی مدت به همه ما کمک می کند تصمیمات آگاهانه‌تری هنگام خریداز یک کالا یا خدمات بگیریم و همچنین ارائه دهندگان این خدمات و کالاها را مجاب می‎کند تا کیفیت بهتری ارائه نمایند زیرا می‎دانند در صورت عدم ارائه خدمات و یا کالای با کیفیت، زیر ذره‎بین مصرف‎کنندگانی هستند که جایی برای ابراز نارضایتی خود دارند. از سوی دیگر ارائه دهندگان خدمات و کالاهای با کیفیت مورد ستایش مردم قرار خواهند گرفت و از همین طریق شناخته‌تر و محبوب‌تر خواهند شد.

این اپلیکیشن هم اکنون در وبسایت اوستا و از طریق پلی استور برای همگان به صورت رایگان قابل دسترسی می‎باشد.

 پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات