آسان‌ترین راه برای داشتن یک مسترکارت چیست؟

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که نیاز به پرداخت آنلاین و خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های اینترنتی به‌شدت افزایش یافته است.
تبلیغات

به دلیل تحریم‌های بین‌المللی بانکی علیه ایران، بانک‌های ایرانی قادر به ارائه‌ی خدمات کارت‌های بین‌المللی نیستند. از همین سو ماناپال در نظر دارد با ارائه‌ی سرویس‌های متنوع در خصوص پرداخت ارزی و کارت‌های بانکی بین‌المللی، موانع را از پیش روی کاربران و کسب وکارهای ایرانی بردارد.

چند سایت پربازدید که برای خرید از آن‌ها می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی ماناپال استفاده کنید، بدین شرح هستند:

  • خرید مستقیم لباس از فروشگاه‌های ترکیه‌ای مانند ال سی وایکیکی (lcwaikiki.com) و دی فاکتو (defacto.com.tr) یا کوتون (koton.com)
  • رزرو هتل در سایت بوکینگ (booking.com) یا هاستل ورلد (hostelworld.com)
  • خرید بلیط هواپیما از سایت‌های ترکیش ایر لاین (turkishairlines.com)، ایرفلوت (aeroflot.ru)، فلای امارات (emirates.com) یا اسکای اسکنر (skyscanner.net)
  • پرداخت هزینه‌ی درخواست ویزا از سفارت (کانادا، آمریکا، استرالیا و ...)
  • ثبت‌ نام آزمون‌های بین‌المللی تافل (Tofel)، آیلتس (IELTS)، جی‌آرای (GRE) و ...
  • پرداخت هزینه‌ی خدمات سرور و دامنه در شرکت هتزنر آلمان (hetzner.de) یا اُوی‌اچ فرانسه (ovh.com) و رد استیشن انگلیس (redstation.com) و دیجیتال اوشن (Digitalocean.com)
  • خرید قالب و نرم‌افزار از سایت‌های مطرح فروش فایل و طراحی وب مانند انوانتو (market.envato.com) یا تم فارست (themeforest.net)
  • پرداخت هزینه‌ی apply دانشگاه‌های و application fee

 تهیه مستر کارت

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات مالی، مسترکارت (MasterCard) است؛ این شرکت آمریکایی دارای یکی از متنوع‌ترین محصولات در حوزه‌های مختلف خدمات مالی بین‌المللی است. مجموعه‌ی ماناپال با در نظر گرفتن نیاز مردم ایران در حوزه‌های اقتصادی مختلف، اقدام به ارائه‌ی کارت‌های مجازی شرکت مسترکارت (Virtual MasterCard)، کارت‌های هدیه‌ی مسترکارت (Gift MasterCard) و کارت‌های مسترکارت قابل شارژ (Debit MasterCard) کرده است و شما می‌توانید با بهترین نرخ، خریدهای دلاری خود را از همین طریق انجام دهید.

سریع‌ترین روش دریافت مسترکارت مجازی (Virtual MasterCard)

مسترکارت مجازی (Virtual MasterCard) به شکلی طراحی شده است که افراد بتوانند سریع و بدون هزینه‌ی اضافه، یک کارت بانکی به‌صورت آنلاین داشته باشند. این کارت از نوع کارت‌های پیش‌‌پرداخت یا Prepaid است. همان‌طور که از اسم مسترکارت مجازی (Virtual MasterCard) مشخص است، این کارت به‌صورت مجازی و آنلاین قابل استفاده است و از نظر فیزیکی وجود خارجی نخواهد داشت. شما براساس مقدار نیازتان آن را شارژ و از خدمات آنلاین مسترکارت (MasterCard) استفاده می‌کنید. تصور کنید شما یک کالا در یک فروشگاه اینترنتی می‌بینید و می‌خواهید سریعا آن را خریداری کنید؛ اما فاقد یک کارت بانکی بین‌المللی معتبر هستید؛ در این حالت شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ماناپال، به‌صورت آنی یک مسترکارت مجازی (Virtual MasterCard) سفارش دهید و با استفاده از آن خدمات یا کالایی را که در نظر دارید، خریداری کنید. این کارت قابل شارژ نیست و اعتبار اولیه‌ی شما، موجودی کارت به شمار می‌رود و اعتبار کارت نیز یک ماه است. بر اساس نظرات کاربران ایرانی فعال در حوزه‌ی فناوری مالی (Fintech) یکی از بهترین راه‌های تهیه مسترکارت مجازی (Virtual MasterCard)، استفاده از سیستم سفارش وب‌سایت ماناپال است.

 آسان‌ترین راه تهیه مستر کارت قابل شارژ (Debit MasterCard)

دبیت‌ کارت (Debit Card) یک کارت قابل شارژ با اعتبار دوساله است. در طول این مدت شما می‌توانید کارت خود را به دفعات شارژ کنید. همچنین می‌توانید روی این کارت یک اکانت پی پال (PayPal) ایجاد کنید و به‌سادگی از میلیون‌ها وب‌سایتی که در سراسر اینترنت وجود دارد، خرید کنید.

مسافران ایرانی در مسافرت‌های خارجی ناچار به حمل پول نقد با حجم زیاد هستند. وجود چنین کارت‌هایی، این امکان را فراهم آورده است تا مسافران به‌سادگی از دستگاه‌های خودپرداز وجه مورد نیاز خود را دریافت کنند یا از دستگاه POS فروشگاه‌ها خرید خود را انجام دهند. حتی اگر هزینه‌های سفارتان بیشتر از پول نقد همراهتان باشد، می‌توانید به‌راحتی کارت خود را از داخل ایران شارژ و در کشور محل اقامت استفاده کنید.

سریع‌ترین روش خرید کارت‌های هدیه مسترکارت (Gift MasterCard)

کارت‌های هدیه‌ی مسترکارت (Gift MasterCard)، همان‌طور که از اسم آن‌ها برمی‌آید، مانند هر کارت هدیه‌ی دیگری، با مبالغ آماده قابل خریداری هستند؛ بدین ترتیب می‌توان تا اتمام مبلغ کارت، از آن‌ها استفاده کرد. به‌طور کلی یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های داشتن یک کارت بین‌المللی، خرید کارت‌های هدیه‌ی مسترکارت (Gift MasterCard) است؛ با استفاده از این گیفت‌کارت‌ها شما می‌توانید به‌راحتی آن را همراه خود به سفر ببرید و در هر فروشگاه یا رستورانی استفاده کنید؛ البته در نظر بگیرید که کارت‌های هدیه‌ی مسترکارت (Gift MasterCard)، خدمات ATM را پشتیبانی نمی‌کنند و قابل شارژ هم نیستند، به همین دلیل این گیفت کارت‌ها را می‌توان کارت‌های یک‌بار مصرف مسترکارت (MasterCard) نیز نامید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات