غذای خانگی با طعم تکنولوژی

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
پکیجی از سلامت، سهولت و تنوع در سفارش آنلاین غذای خانگی برای مشتریان را می‌توان در مامی فود مشاهده کرد.
تبلیغات

در محل کارتان هستید و دلتان برای یک غذای گرم و خانگی لک زده است یا مهمان سرزده دارید و امکان آشپزی برای یک غذای مجلسی خوشمزه در فرصت کم فراهم نیست. سفارش آنلاین غذای خانگی با ارسال رایگان در سراسر کشور بدون نگرانی از محتوای جیبتان، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

 در اپیدمی استفاده از غذاهای فست فودی طی سال‌های گذشته و به موجب آن، افزایش انواع بیماری‌ها و اضافه وزن، استفاده از غذاهای خانگی علاوه بر ایجاد حس نوستالژیک، سلامت بیشتر و هزینه کمتر می‌تواند موجب صرفه‌جویی در زمان نیز شود.

 فعالان در عرصه غذای خانگی بی‌شمارند، اما مامی فود را می‌توان متفاوت‌ترین شرکت آنلاین سفارش غذای خانگی دانست که با رسالت ارائه انواع غذاهای خانگی پخت روز، کلیه خدمات را به گونه‌ای منسجم ساخته تا خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذای خانگی در دسترس عموم قرار گیرد، ضمن اینکه در این مسیر اشتغال‌زایی برای خانم‌های خانه‌دار نیز از دیگر اهداف بوده است.

   مامی فود تنها یک سایت سفارش آنلاین غذا نیست؛ یک محیطی از دست پخت‌های مختلف مامی‌های سراسر ایران است

مامی فود یک تحویل غذای ساده نیست. شما با غذاهای معمولی و یک دست‌پخت استاندارد مواجه نخواهید شد؛ در حرکتی نوین، خانم‌هایی در سراسر کشور با دست‌پخت‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فرد طی چند مرحله آزمون ارزیابی، گلچین شده‌اند تا کاملا زیرنظر تیم بهداشت و بازرسی مامی فود، لذیذترین غذای خانگی را متناسب با شرایط مشتریان تحت حمایت دکتر تغذیه فراهم آورند و با بسته‌بندی خاص و ویژه به متقاضیان ارسال کنند.

خوشمزه‌ترین غذای خانگی را در مامی فود می‌توانید سفارش دهید. کلیه هزینه‌ها و خدمات به گونه‌ای تنظیم شده‌اند تا ضمن حفظ کیفیت غذا، طیف وسیعی از قیمت‌ها، کاملا مقرون به صرفه و معقول برای مشتریان با هرگونه توان مالی درنظر گرفته شود.

 در سایت سفارش آنلاین مامی فود، شما می‌توانید گستره وسیعی از انواع خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی و غذاهای مجلسی را در کنار لذیذترین دسرها، شیرینی‌ها، ترشیجات، پیش‌غذاها و حتی بسته‌بندی‌های خام با کلیه مشخصات مشاهده کنید و آنلاین سفارش دهید.

 از طرف دیگر، مامی فود کلیپ‌هایی از مشهورترین سرآشپزهای دنیا را به جهت رفاه حال کاربران دوبله یا زیرنویس فارسی کرده است و بازدیدکنندگان با مراجعه به بخش آموزش تصویری می‌توانند به‌راحتی به این ویدئو‌های آموزش آشپزی رایگان دسترسی داشته باشند.

 مامی فود با کاربرانش همکاری می‌کند. نکات آموزشی در رابطه با سلامت فردی در سایت مامی فود از دیگر خدمات است، ضمن اینکه آموزش تزئینات انواع خوراک نیز در اختیار مخاطبان قرار دارد و به آن‌ها نیز اجازه داده شده است تا دستورهای آشپزی یا نکات آموزشی خود را نیز وارد سایت کنند.

با سفارش آنلاین یک غذای خانگی تازه و خوشمزه، هر آنچه که تا به حال در رستورانها خورده اید را فراموش خواهید کرد.

مامی فود

 غذای خانگی پخت روز و باکیفیت، تفاوت مامی فود است

مامی فود از ارائه هرگونه غذای از پیش آماده‌شده و یخچالی به مشتریان جلوگیری کرده است. لذت غذای خانگی زمانی ملموس است که تازگی و گرمای غذا یادآور دست پخت مادرانمان باشد، به همین جهت کلیه غذاهای آماده شده توسط مامی‌ها در سراسر کشور تحت نظارت قرار گرفته و نهایتا غذاهای خانگی پخت روز با استفاده از مواد اولیه با کیفیت در سفارش آنلاین مامی فود ارائه می‌شود.

کلیه غذاهای خانگی بر اساس میزان سفارشات آماده می‌شوند و از تهیه بیش از اندازه هر گونه غذایی برای اجتناب از اصراف جلوگیری می‌شود. از طرفی، در بسته‌بندی غذا علاوه بر استفاده از خلاقیت مامی‌ها، یک الگوی کاملا بهداشتی به‌ کار برده شده تا غذای خانگی کاملا سالم و لذیذ مهیا شود.

با مامی فود، بعد از تحویل غذا نگران گرم کردن آن نخواهید بود. سفارشات سریعتر از آنچه که فکر کنید بدستتان می‌رسد.

مامی فود

سفارش آنلاین غذای خانگی با سریع‌ترین ارسال در سراسر کشور

در مامی فود ارسال فوری غذای خانگی جلوه حقیقی پیدا کرده است. سایت سفارش اینترنتی غذای خانگی مامی فود با طراحی کاملا پیشرفته و اجرای ساده جهت مشاهده و سفارش هرگونه غذا موجب ایجاد فرایند سریع صفر تا صد غذای خانگی شده است. در جهت تسریع امور، کلیه مراحل از پیش زمان‌بندی و پلن‌سازی شده است تا با حداقل هدر رفت زمان، غذای خانگی سفارش داده‌شده در زمان مورد نظر مشتری تحویل داده شود.

مشتریان بعد از سفارش آنلاین غذای موردنظر در مامی فود، یک غذای خانگی کاملا گرم و با کیفیت تحویل خواهند گرفت؛ چراکه سفارش مورد نظر فورا ارسال خواهد شد و طی مسیر با استفاده از ابزار گرمایشی کاملا گرم خواهد ماند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات