قدرت نمایی ایسوس با (ROG ZEPHYRUS (GX501

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ZEPHYRUS، لپ‌تاپی با سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند از سری ROG ایسوس است که برای رقابت با قویترین کامپیوترهای گیمینگ روانه‌ی بازار شده است.
تبلیغات

زفیروس، لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند ایسوس، دارای جدیدترین گرافیک GTX 1080 انویدیا با ظرفیت ۸ گیگابایتی و پردازنده‌ی نسل هفتم Intel Core i7 است و از نمایشگری با فرکانس ۱۲۰ هرتز و رزولوشن بهره می‌برد. این لپ‌تاپ در عین حال با بهره‌گیری از طراحی هوشمندانه‌ی جدید، جریان هوا و سیستم خنک‌کننده، عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهد و با استفاده از جدیدترین شاسی و کیبورد رنگی، خود را از تمام لپ‌تاپ‌ها متمایز ساخته است. ZEPHYRUS با ضخامت ۱۶.۹ میلی‌متری در رده‌ی باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های سری گیمینگ قرار می‌گیرد.

مشخصات دستگاه

مشخصات فنی لپ‌تاپ ایسوس

 

ROG GX501VI

ابعاد نمایشگر

۱۵.۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹

رزولوشن نمایشگر

فول اچ‌دی (۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل)

نوع پنل

IPS

نرخ نوسازی نمایشگر

۱۲۰ هرتز

پشتیبانی از عینک واقعیت مجازی

VR Ready

محدوده‌ی رنگی

پنل با پوشش ضد انعکاس و پشتیبانی از ۷۲ درصد فضای NTSC 

پردازنده

Intel® Core™ i7 7700HQ

ویندوز اورجینال

ویندوز ۱۰ نسخه‌ی هوم

کارت گرافیک

NVIDIA GeForce GTX 1080 with Max-Q Design

8GB GDDR5 VRAM

حافظه‌ی رم

24 GB SDRAM 2400MHz

ظرفیت حافظه داخلی

1TB SSD

شبکه وای‌فای

(Integrated 802.11 AC (2x2

بلوتوث

Built-in Bluetooth V4.1

وب کم

HD Web Camera

USB

   درگاه

۴ پورت USB 3.0 نوع A

تاندربولت

۱ پورت USB 3.1 نسل ۲ نوع C

خروجی صفحه‌نمایش

۱ پورت HDMI با پشتیبانی از HDMI 2.0

صدا

Built-in Stereo 2 W Speakers And Array Microphone

باتری

باتری پلیمری ۴ سلولی با ظرفیت ۵۰ وات‌ساعت

ابعاد / وزن

۱.۷۹‍‍‍~۱.۶۹×۲۶.۲×۳۷.۹ سانتی‌متر

وزن با باتری ۲.۲۵ کیلوگرم

رایان کاوه

طراحی بدنه

(ROG ZEPHYRUS (GX501 با ضخامت ۱۶.۹ تا ۱۷.۹ میلی‌متر و وزن فقط ۲.۲ کیلوگرمی و گرافیک بسیار قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 1080 با طراحی Max-Q، رویکردی نوآورانه برای طراحی باریک‌ترین، سریع‌ترین، بی‌سروصداترین و خنک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ به شمار می‌رود. در نتیجه یک لپ‌تاپ بازی قدرتمند قابل حمل که هم‌رده‌ی کامپیوترهای گیمینگ خانگی است، شما را همراهی خواهد کرد تا در هر کاری با قوی‌ترین دسکتاپ‌ها رقابت کنید و خود را به بالاترین سطح برسانید.

رایان کاوه

سیستم خنک‌کننده منحصربه‌فرد

(ROG ZEPHYRUS (GX501 به یک سیستم آیرودینامیکی موسوم به (Active Aerodynamic System (AAS مجهز است؛ سیستمی که تمام قوانین را نقض می‌کند. AAS ترکیبی از طراحی هوشمندانه و فناوری‌های نوآورانه برای ارائه‌ی لپ‌تاپی کوچک‌تر است؛ آن‌گونه که گیمرها می‌خواهند. این لپ‌تاپ نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس با توجه به باریک‌تر بودن آن، خنک‌تر و بی‌صداتر است.

یکی از ویژگی‌های خاص این لپ‌تاپ به این صورت است که هنگامی که در آن باز می‌شود، بخشی از پایه‌ به اندازه‌ی ۲۰ درصد، فضای باز بیشتر برای گردش هوا از بدنه‌ی دستگاه فاصله پیدا می‌کند که این مقدار از فضا، زمانی که با سیستم خنک‌کننده با فناوری منحصربه‌فرد لپ‌تاپ ادغام شود به سرعت خنک می‌شود.

لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسوس دارای شکاف‌هایی است که جریان هوا را ۳۲ درصد بیشتر از دیگر لپ‌تاپ‌ها افزایش می‌دهد و در مقایسه با خنک‌کننده‌های معمولی ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. می‌توانید برای ساعت‌ها از بازی‌هایی با گرافیک بالا بدون عیب و نقص استفاده کنید.

رایان کاوه

کیبورد

کیبورد (ROG ZEPHYRUS (GX501 در جلوی شاسی قرار گرفته است تا اجازه‌ی خنک‌سازی بهتر برای اجزای داخلی و موقعیت راحت‌تر و آشنا برای علاقه‌مندان به رایانه‌های معمولی را داشته باشد. صفحه‌کلید این لپ‌تاپ به شما اجازه می‌دهد تا جلوه‌های نوری را برای کل صفحه‌کلید سفارشی‌سازی کنید یا اینکه به‌طور جداگانه کلیدهای مخصوص بازی با رنگ‌های دیگری تنظیم کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا نحوه خرید دستگاه به تلگرام رایان کاوه بپیوندید.

لوگو اینستاگرام

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات