تخفیف استثنایی برای خرید گوشی های لیگو به مناسبت نمایشگاه ایران تله کام 2015

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت نیک الکترونیک قصد دارد در خلال برگزاری نمایشگاه تله کام ۲۰۱۵ در تهران، کارت‌های تخفیفی ارائه کند تا کاربران با استفاده از آنها بتوانند تلفن‌های لیگو را با قیمتی پایین‌تر تهیه کنند.
تبلیغات

با نزدیک شدن به ایام نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۵ و مراسم رونمایی از برند و محصولات لیگو در ایران، شرکت نیک‌الکترونیک به‌پاسداشت حمایت مشتریان و مردم از این برند تصمیم گرفته است تا به بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت در نمایشگاه، کارت تخفیف ویژه‌ای برای خرید گوشی‌های لیگو اهدا کند.

بازدید‌کنندگان از غرفه لیگو می‌توانند از ۴ الی ۱۹ مهرماه با در دست‌ داشتن این کارت تخفیف‌ها گوشی مورد نظر خود را از فروشگاه‌های لیگو و فروشگاه آنلاین بست‌نیک خریداری کنند.

با توجه به برچسب قیمتی مناسب گوشی‌های لیگو، این تخفیف استثنایی می‌تواند بهترین فرصت برای خرید گوشی‌های لیگو به‌شمار رود که شاید به این زودی‌ها تکرار نشود.

لازم به‌ذکر است که امسال در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام ۲۰۱۵) شاهد حضور قدرتمند برند لیگو در غرفه ۵۴ سالن ۱۱-۱۰ خواهیم بود که برنامه‌ها و تداراک ویژه‌ای برای این نمایشگاه و بازدیدکنندگان از نمایشگاه دیده است. ایران تله‌کام ۲۰۱۵، از ۴ الی ۷ مهرماه، ساعت ۹ الی ۱۶ به روی مراجعه‌کنندگان باز است.

همچنین قرار است یک‌شنبه، ۵ مهرماه در مراسم با شکوهی از برند لیگو و محصولات آن در ایران رونمایی شود. این مراسم با حضور مقامات دولتی، مدیران لیگو، مدیران سازمان‌های بزرگ صنعتی و بانک‌ها، فعالان عمده بازار موبایل کشور و نمایندگان رسانه‌ّ‌ها و خبرنگاران، در سالن همایش‌های هتل اوین در تهران برگزار می‌گردد. در طی این مراسم، برند لیگو و محصولات آن در ایران رسما رونمایی می‌شود تا در ادامه شاهد حضور پررنگ، قوی و موفق این برند در بازار ایران باشیم.

گوشی‌های لیگو هم‌اکنون در ۱۲ مدل و در دو سری Elite و Lead در جهان تولید و عرضه می‌شوند. لیگو یکی از کمپانی‌های موفق در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رود که محصولات خود را  در ۳۰ کشور دنیا به‌فروش می‌رساند. محصولات لیگو در کنار طراحی مدرن، کیفیت ساخت بالا، تنوع مناسب و سخت‌افزار به‌روز و قدرتمند از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند تا از همه جهات به انتخابی مناسب برای کاربران ایرانی تبدیل شوند.

فروشگاه مرکزی لیگو در طبقه دوم بازارچارسو، واحدهای D48 و D49 واقع شده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از محصولات لیگو در فروشگاه شماره ۲ نیز به مجتمع تجاری بوستان، راهروی اصلی، مقابل بازارچه گلایل، پلاک ۵۴۰ مراجعه کنند. فروشگاه شماره ۳ این شرکت در پاساژ گلبرگ از ساعت ۱۰ الی ۲۱ پذیرای مراجعه‌کنندگان و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

کاربران و مشتریان لیگو در اقصی نقاط کشور می‌توانند تمامی سوالات و مشکلات خود رابا سیستم پشتیبانی تلفنیمجموعه با شماره ۸۷۱۰۰-۰۲۱در ۲۴ ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته در جریان بگذارند.

شما می‌توانید گوشی‌های هوشمند لیگو را با گارانتی ۱۲ ماهه نیک سرویس از فروشگاه‌های لیگو و یا از وب‌سایت بست‌نیک تهیه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات