معرفی ابزاری به نام «بازاریابی مشارکتی»

یک‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر وبسایت و وبلاگی جذاب دارید و یا در رسانه‌های اجتماعی زیاد گشت و گذار می‌کنید، به راحتی می‌توانید از طریق راه کارهای بازاریابی مشارکتی برای خود درآمدی مناسب داشته باشید.
تبلیغات

در بازاریابی مشارکتی، افراد به همکاری با کسب‌وکارها می‌پردازند و با کمک به ترویج این کسب‌وکارها، هم خدمات و محصولات مفیدی را به دیگران معرفی می‌کنند و هم با هدیه‌ای که از این کسب‌وکارها می‌گیرند، برای خود درآمد می‌سازند. شما با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید نمونه‌هایی از این کسب‌وکارها را پیدا کنید، البته باید مراقب باشید که کسب‌وکاری که برای مشارکت انتخاب می‌کنید از اعتبار و خوش‌نامی برخوردار باشد.

یکی از کسب‌وکارهایی که در اخیرا در ایران به شکلی مناسب کاربران خود را دعوت به مشارکت در بازاریابی کرده است، سایت «انجام میدم» (نخستین بازار آنلاین خرید و فروش خدمات در ایران) است. توضیحات کامل را می‌توانید در صفحه‌ی بازاریابی مشارکتی در انجام میدم ببینید، اما در اینجا به صورت مختصر به برخی از طرح‌های ارائه‌شده از سوی این سایت می‌پردازیم:

• روش اول: فقط کافیه لینک خدمات مورد نظرتان از سایت «انجام میدم» را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در این صورت هر کسی از طریق لینکی که شما به اشتراک گذاشتید اقدام به خرید آن خدمت بکند، 10 درصد از کل مبلغ پرداختی نقدا به حساب شما وارد می‌شود. (توضیحات بیشتر را اینجا بخوانید)

• روش دوم: شما می‌توانید از طریق ماژول‌هایی که در سایت مشخص شده استفاده کنید. فقط کافیه دسته‌های خدمات مورد نظر و ابعاد مورد نظرتان را انتخاب کنید و در وبلاگ یا وبسایت خودتان قرار دهید. به این ترتیب هم وبسایتتان را به‌روز نگه می‌دارید و هم در ازای هر ورودی که از طریق ماژول‌های داخل سایت یا وبلاگ شما به «انجام میدم» بروند و منجر به خرید شوند، 10 درصد از کل مبلغ خرید نقدا در حساب شما شارژ می‌شود.

• روش سوم: اگر کاربری، در زمان ثبت نام، نام کاربری شما را به عنوان معرف اعلام کند، تا سه ماه بعد از ثبت نام هر خریدی که توسط این کاربر انجام می‌شود، 10 درصد از کل مبلغ این خریدها نقدا به حساب شما واریز خواهد شد.

اگر هم شرایطی خاص برای استفاده از بازاریابی مشارکتی «انجام میدم» مد نظرتان است، می‌توانید به راحتی با کارشناسان همین واحد از سایت تماس بگیرید و طرحی خاص را برای سایت خودتان پیشنهاد دهید.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات