تبلیغاتی به وسعت تمام گوشی های هوشمند ایران

شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
از تعدادکاربران گوشی‌های هوشمند آگاهی دارید؟ چه مقدار از زمان خودرا صرف کارکردن با گوشی‌های همراه می کنید؟ آیا تمایل دارید کسب‌وکار خود را به شیوه‌ای مدرن معرفی کنید؟ تا به حال تاثیر تبلیغ در برنامه‌های موبایل را دیده‌اید ؟
تبلیغات

امروزه افراد، بیشتر از هر وسیله دیگری با تلفن های همراه هوشمند خود سر و کار دارند و وقت زیادی را در طول روز صرف کار با این وسیله می کنند. تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند گوی سبقت را از تعداد کاربران تلویزیون و وب‌سایت ربوده اند، به‌گونه ای که هم اکنون تقریباً 31% از کل کاربرانی اینترنتی، از اینترنت موبایل استفاده می کنند. با توجه به این روند روز افزون، زمینه‌ای جدید در حوزه رشد اپلیکشین‌های مختلف موبایلی ایجاد شده است. با ظهور این فرصت، شرکت ویزیت ساز بستری را برای شرکت‌ها فراهم نموده تا کالا و خدمات خود را به گسترده‌ترین مخاطبان موبایلی خود معرفی نمایند.

visitsaz5

مدل‌های تبلیغاتی ویزیت‌ساز:

بنر (Banner)

بنرها شناخته شده ترین نوع تبلیغات در اپلکیشن‌های تلفن همراه هستند که در هنگام نمایش نرم افزار در پایین یا قسمتی از نرم افزار به نمایش در می آیند.

visitsaz2

اسپلش (Splash)

اسپلش‌ها تبلیغات تمام صفحه ای موبایلی هستند که هنگام خروج از نرم افزار به کاربر نمایش داده می شود. ویزیت ساز این امکان را فراهم نموده که تبلیغ دهنده پکیج‌های مختلف فقط نمایش، کلیک، نمایش-کلیک و... را انتخاب کند.

visitsaz4

لیست محصولات (List)

با استفاده از این مدل اپلیکیشن ، محصولات یا خدمات شما در یک لیست همراه با موارد مشابه در نرم افزارهای تلفن همراه به نمایش در می آید و بیشتر برای توسعه دهندگان نرم افزار مناسب است.

Push Notification

اعلان ها یکی از قسمت های مهم تلفن همراه برای هر کاربر هستند. جایی که پیام ها و تماس های از دست رفته و سایر اطلاعات مهم به نمایش در می آیند. محل مناسبی برای قرار گیری تبلیغات است چرا که کاربر بلافاصله به قرارگیری هر پیامی در این محل واکنش نشان می دهد و آن را بررسی می کند. Push notification می تواند یک متن یا یک عکس در بخش نوتیفیکیشن یا اعلان تلفن همراه باشد.

visitsaz3

مهم‌ترین عامل در ایجاد یک برنامه تبلیغاتی کارآمد و اثر بخش مورد هدف قرار دادن مخاطبان اصلی است. تبلیغات خود را به بازار هدف هدایت کنید و نهایت استفاده را از فرصت خود ببرید.

ویزیت ساز ابزار های منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می دهد تا تبلیغات خود را به صورت هدفمند انجام دهید.

  •  نمایش تبلیغات در نرم افزارهای مرتبط
  •  منطقه جغرافیایی
  •  انتخاب زمان نمایش تبلیغات
  •  نوع اتصال به اینترنت
  •  اپراتور موبایل
  •  تامین کنندگان اینترنت
  •  انتخاب دستگاه تلفن همراه

نبض تبلیغات خود را با بررسی آمارها در دست بگیرید

امروزه اهمیت ارزیابی آمارها بر هیچ‌کس پوشیده نیست. موفقیت آینده در گرو تحلیل وضعیت امروز است. مشاهده آمار به شما کمک می کند رفتار کاربران را تحلیل کنید به عبارت دیگر از راهی استفاده کنید که مردم آن را می پسندند در این صورت اثر بخشی تبلیغ شما به شکل فزاینده ای بالا خواهد رفت. بنابراین لازم است بدانید که تبلیغات شما در چه وضعیتی قرار دارد و با گذشت زمان وضعیت آن به چه صورت خواهد بود. شما می توانید همیشه و در هر ساعت در طول روز آمار مربوط به تبلیغ خود را مشاهده کنید، کافی‌ است به حساب کاربری خود مراجعه کرده و آمار و اطلاعات و تحلیل هایی نظیر تعداد دفعات نمایش، تعداد کلیک ها و ... را مشاهده کنید و اقدام به ویراش تبلیغات خود نمایید.

برای تمام شرکت‌هایی که اولین کمپین تبلیغی ویزیت ساز خود را تعریف می کنند، 10% میزان قراردادشان به شارژ تبلیغی آنها اضافه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ویزیت ساز مراجعه نمایید.

لینک تماس با ما

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات