استخدام گروه صنعتی صدر از علاقمندان شبکه ، متخصصین فروش اینترنتی و بازاریابی بصورت تمام وقت و پاره وقت

شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت‌های بزرگ فناوری همیشه قدم در راه اصلاح شیوه‌ی زندگی و ارتقای سطح کیفی تولیدات گذاشته‌اند.فناوری‌های نوین به تمامی حوزه‌های زندگی بشر راه یافته‌اند و هرکدام به نوعی باعث پیشرفت سطح زندگی جوامع گوناگون شده‌اند. فناوری‌های اینترنت اشیاء در حال گسترش به سمت وسایل مورد استفاده‌ی روزمره هستند و تجهیزات پیشرفته باعث رشد و توسعه تجارت شده‌اند و از این رهگذر شرکت‌هایی در زمینه خدمات فروش فعالیت دارند و تبادلات خرید و فروش را به شکل قابل ملاحظه‌ای تغییر داده‌اند.
تبلیغات

شرکت‌های ایرانی نیز به نوبه‌ی خود همسان‌سازی‌هایی در بالاترین سطوح با شرکت‌های بزرگ فناوری داشته‌اند و به نوعی خدمات و دستگاه‌ها و نرم افزارهایی بومی شده تولید کرده‌اند که از این رهگذر شرکت فنی مهندسی صدر سعی در ارائه‌ی نوآوری‌هایی در زمینه تجهیزات و نحوه فروش داشته و با سابقه 20 ساله‌ی خود در صنعت ترازوی دیجیتال هم اکنون تامین کننده بخش اعظمی از تجهیزات فروشگاهی تولید داخل در کشورمان است.

ترازوی ویستا پلاس شاهکاری از شرکت فنی مهندسی صدر است که به تنهایی با امکانات فوق‌العاده، کار یک پوز فروشگاهی را انجام می‌دهد و اثبات شاهکار مهندسی بومی ایرانی است.

شرکت توزین صدر برای گسترش فناوری‌های بومی در زمینه‌ی تجهیزات فروش شبکه‌ای و زنجیره‌ای سعی در تکمیل کادر فنی خود دارد و از تمامی علاقمندان دعوت می نماید جهت استخدام بصورت تمام وقت و پاره وقت رزومه‌ی خود را به آدرس های معرفی شده دراین لینک  ارسال نمایید.

وبسایت رسمی شرکت توزین صدر

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات