تجارت الکترونیک آسان با سرویس های متنوع ولکس

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
این روزها دیگر نیازی نیست برای داشتن یک فروشگاه؛ حتما مغازه داشته باشید و به صورت رو در رو کالای خود را به مشتری بفروشید. اینترنت و تجارت الکترونیک؛ کلا شیوه ی خرید و فروش را تغییر داده الان  می توانید با تاسیس یک فروشگاه اینترنتی؛ از خانه، کالاهای خودتان را به دست مشتری برسانید و کسب درآمد کنید.
تبلیغات

با ثبت نام در سایت ولکس به نشانی velex.ir می توانید مشترک سرویس پرداخت اینترنتی و پرداخت در محل یا همان CoD شوید. در این روش فروشگاه به گیت وی پست متصل  می شود و مامورین پست همه روزه کالا ها را از شما تحویل می گیرند.

پرداخت در محل یا COD روشی ساده و انعطاف پذیر برای دریافت مبالغ کالا است که علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه باعث ایجاد اعتماد دوطرفه بین خریدار و فروشنده می شود چون بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند مبلغ را پس از دریافت کالا پرداخت کنند.

سیستم پرداخت در محل یا پرداخت پستی (C.O.D) به روشی از خرید و فروش اینترنتی گفته می شود که در آن کالای فروخته شده از طریق فروشگاه اینترنتی، توسط مأمورین شرکت پست جمهوری اسلامی از محل فروشگاه جمع آوری شده و به نشانی خریدار، در سراسر کشور ارسال می شود. مبلغ کالا نیز به همراه هزینه حمل و نقل طی فاکتور صادر شده از خریدار در محل و پس از تحویل کالا، به مامور پست پرداخت می شود. در این شیوه، دیگر نیازی به مراجعه خریدار به بانک جهت واریز وجه کالا نیست. فروشنده نیز از تأمین امنیت کالای ارسالی، وصول مبلغ و یا برگشت کالا مطمئن خواهد بود.

چرا  فروشگاه ها باید از سرویس پرداخت در محل یا پرداخت پستی استفاده کنند:

 شرکت تجارت الکترونیک ولکس با فراهم کردن امکانات لازم و طراحی سیستم نرم افزاری فوق حرفه ای و با بهره گیری از سیستم مویرگی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران موفق به پیاده سازی این سرویس برای فروشگاه های مجازی در سرتاسر کشور گردیده ، بدیهی است کالاهایی قابلیت ارسال توسط این سرویس را دارند که مشمول قوانین حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران باشند.

  • ایجاد اعتماد دو طرفه بین خریدار و فروشنده
  • جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه
  • توسعه فروش و افزایش امنیت کالای ارسالی
  • جمع آوری روزانه محصولات توسط مامورین پست
  • روشی ساده و انعطاف پذیر جهت دریافت مبالغ کالا

با بررسی مزایای سرویسهای پرداخت در محل این سوال پیش می آید که چرا باید از ولکس استفاده کنیم؟

  • درگاه پرداخت آنلاین و موبایلی
  • کارمزد شناور و توافقی
  • تسویه سفارشات ارسالی
  • تسویه حساب اتوماتیک (روزانه)
  • SMS بانک و کدهای دستوری
  • عدم دریافت هزینه COD در برگشتی
  • سامانه هوشمند پیامکی
  • سازگاری با هر نوع اسکریپت
  • پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

تسویه حساب و واریز سریع مبالغ یکی از دغدغه های فروشگاه های اینترنتی می باشد به همین دلیل ولکس سرویس تسویه حساب اتومات و لحظه ای را فعال کرده است یعنی هر زمان به موجودی پنل شما مبلغی اضافه شد همان لحظه به حساب بانکی شما به صورت خودکار واریز می شود.

جهت فعال سازی سرویس پرداخت در محل کافی است به سایت velex.ir مراجعه کنید. ثبت نام در سایت به مدت محدود رایگان است. در صورتی که در فرآیند ثبت نام  با مشکلی مواجه شدید، میتوایند از پشتیبانی 24 ساعته ولکس شامل پشتیبانی تلفنی – ایمیلی ، آنلاین و...استفاده فرمایید.  

ضمنا برای تمام فعالیت های مورد نیاز شما در ولکس، فایلهای آموزشی تهیه شده است که در پنل قرار دارد و میتوانید به صورت قدم به قدم با دنبال کردن آن عملیاتی مثل اضافه کردن محصول ، ارسال محصول ، بررسی تراکنشهای مالی  و... را انجام دهید. 

لینک وب سایت :  www.velex.ir

لینک ثبت نام : www.velex.ir/home/user/login/1

لینک تماس با ما : www.velex.ir/home/question/index#supp241

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات