با سیم پی از طریق تلگرام قبض بپردازید

سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
مدت زمان زیادی از عرضه ویژگی جدید ربات های تلگرام نمی گذرد ولی بعد از اینکه ترس کاربران از این ربات ها ریخت، کاربردهای جالبی برای آنها ایجاد شد. لغت نامه، جستجو در گوگل و حتی بازی شطرنج. ولی جدیدا گروه سیم پی (که توسط شرکت رایانه خدمات امید بانک سپه حمایت می شود) ویژگی جدیدی از طریق این ربات ها عرضه کرده و آن خرید و پرداخت است.
تبلیغات

سیم پی مدتی است که با نوآوری در زمینه پرداخت های موبایلی مخاطبان زیادی جذب کرده؛  جدیدا فروشگاهی را با استفاده از ربات های تلگرام طراحی کرده که به کاربران امکان خرید شارژ و پرداخت قبض و جریمه می دهد. شما با استفاده از ربات سیم پی به نام @SimPaybot به آدرس (telegram.me/simpaybot) می توانید به سادگی چند محصول ساده مثل شارژ و ... را بخرید و یا قبض و جرائم رانندگی خود را بپردازید.

simpayB

این ویژگی جدید سیم پی بسیار مورد استقبال قشر جوان قرار گرفته و در شبکه های اجتماعی و تلگرام گسترش می‌یابد.

با یکی از مدیران پروژه سیم پی صحبت می کنیم:

در مورد این ویژگی جدید سیم پی توضیح دهید:

این ایده که با استفاده از این ویژگی تلگرام بستر جدیدی برای پرداخت های خود ایجاد کنیم در یک جلسه توفان فکری توسط آقای علی عباسی مطرح شد و کمتر از ۵ روز بعد محصول آماده عرضه شد. به قدری در این مورد هیجان داشتیم که شبانه روز و حتی تعطیلات کار کردیم که این فروشگاه سریع تر راه اندازی شود.

در مورد نگرانی های امنیتی چطور؟

این ربات کاملا امن بوده و به هیچ وجه هیچ اطلاعتی از کاربر را نگه نمی دارد، یعنی کلا چنین قابلیتی ندارد.

SIMPAYC

در مورد درگاه پرداخت چطور؟

ما از درگاه پرداخت های شاپرک بانک مرکزی استفاده می‌کنیم که کاملا امن و مورد تایید بانک مرکزی است. اصولا اطلاعات کارت کاربر در درگاه پرداخت بانکی وارد می شود و در هیچ کجای دیگر اصلا دیده نمی شود. این روش دقیقا مثل خرید اینترنتی است، فقط به جای سایت اینترنتی از طریق تلگرام انجام می شود.

آیا این ربات ها اصولا قابلیت هک کردن کاربران را دارند؟

به هیچ وجه، این شایعات در ابتدا در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، که این ربات ها کاربران را هک می کنند ولی کلا این ربات ها چنین امکانی را ندارند. خیلی عجیب است که تلگرام چنین امکانی را به کسی بدهد. این شایعات توسط افرادی که هیچ دانشی در این زمینه ندارند فقط برای جلب توجه مطرح شد.

چه برنامه هایی برای این ربات دارید؟

در ابتدا محصولات این ربات را افزایش می دهیم، به زودی محصولات بیشتری به این ربات افزوده خواهد شد. و سپس خدمات دیگری مثل باشگاه مشتریان و...

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات