با پاوربانک‌های جدید NIK آشنا شوید

یک‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
دستگاه‌های هوشمند در دنیای امروز تبدیل به یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده ما شده‌اند به شکلی که در ناخوداگاه ما همیشه این نگرانی وجود دارد که با تمام شدن باتری آن‌ها اتفاق ناگواری رخ خواهد داد. دلیل این نگرانی از آنجا سرچشمه می‌گیرد که طول عمر این محصولات تکنولوژی عمدتا کم است و خالی شدن شارژ باتری آن‌ها در یک سفر و یا در یک روز پرفشار کاری که مدام به آن نیاز دارید بسیار آزاردهنده است.
تبلیغات

راه‌حل این مشکل استفاده از پاوربانک‌ها است. پاوربانک نوعی باتری همراه قابل شارژ است که در اشکال، ابعاد، ظرفیت‌های مختلف و با برندهای متنوعی وارد بازار شده است. با توجه به تنوع زیاد برندهایی که اقدام به‌تولید و عرضه پاوربانک‌ کرده‌اند، انتخاب برای خریداران در میان آن‌ها و اطمینان از اصالت محصول، کارکرد صحیح و خدمات پس از فروش مطمئن بسیار سخت شده است. از این‌رو شرکت نیک الکترونیک اقدام به عرضه پاوربانک‌هایی با برند NIk و در سه مدل متفاوت کرده است. پاوربانک‌های NIK با برچسب قیمتی واقعا مناسب در کنار کیفیت بالا و گارانتی یک‌ساله یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید به‌شمار می‌روند.

با توجه به اهمیت فوق‌العاده نوع و برند باتری در کیفیت و امنیت پاوربانک‌ ، در تولید پاوربانک‌های نیک از باتری‌‌های کمپانی‌های مطرحی همچون سامسونگ، سانیو و Bak (کمپانی تولید‌کننده باتری برای شرکت فولکس واگن آلمان ) استفاده می‌شود. ازآنجایی که اتصال پاوربانک‌های بی‌کیفیت به یک محصول هوشمند می‌تواند خطرات جدی و جبران‌ناپذیری برای آن ایجاد کند، امکانات حفاظتی مختلفی برروی پاوربانک‌های باکیفیت قرارداده می‌شود. پاوربانک‌های NIK علاوه بر دارابودن قابلیت‌های همچون محافظت اضافه شارژ، محافظت اتصال کوتاه و محافظت در برابر تخلیه اضافه، گواهی‌های استاندارد FCC، CE و ROHS را نیز کسب کرده است.

پاوربانک NIK 3000

پاوربانک NIK 3000 با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت و رابط USB با خروجی 5 ولت و جریان 1 آمپر، ایده‌آل کاربرانی است که از نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و بازی‌های گوشی و تبلت به مدت‌زمان طولانی استفاده می‌کنند. بدنه فلزی نقره‌ای رنگ از جنس آلیاژ آلومینیوم ضد حریق و شکل مکعب مستطیل این محصول زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این پاوربانک با ابعاد ۲۲×۲۲×۹۹ میلی‌متر و وزن بسیار کم۸۶ گرم ساخته شده است.

به علت سبکی فوق العاده نیک ۳۰۰۰ می توان آن‌را به‌راحتی حمل و جابجا کرد. شکل مکعبی و کوچک این پاوربانک این مزیت را دارد که هنگام استفاده از آن به‌راحتی آن را در دست گرفته و حتی مکالمه نمایید. این پاوربانک حین استفاده و شارژ، گرمای بسیار کمی تولید می‌کند بنابراین به راحتی می‌توانید آنرا همراه با گوشی در دست گرفته و مکالمه کنید.

پاوربانک فوق باریک NIK 5000

پاوربانک NIK 5000 دارای رابط USB با خروجی 5 ولت و جریان 1 آمپر است و از انواع تلفن همراه و تبلت پشتیبانی می‌کند. این دستگاه می‌تواند یک باتری۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را دوبار به‌طور کامل شارژ کند.

پاوربانک نیک NIK 5000 نسبت به حجم باتری 5000 میلی‌آمپری، بسیار باریک و سبک طراحی شده است که احساس راحتی و زیبایی خاصی را منتقل می‌کند. نکته مهم در طراحی این محصول این است که چون همانند گوشی طراحی شده است می‌توان هنگام استفاده، گوشی را روی آن قرار داد و براحتی هر دو دستگاه را در دست گرفته و از تلفن همراه استفاده کرد. جنس بدنه این پاوربانک از آلیاژی از آلومینیوم ساخته شده است که خواص محافظت در برابر ضربه و حرارت و باقی نماندن اثر انگشت روی آن بسیار کارآمد و مطلوب است.

پاوربانک NIK 12000

Nik 12000 با وجود برخورداری از ابعادی مناسب‌تر از مدل‌های مشابه، با بدنه آلومینیومی، دو پورت خروجی و وزن پائین خود همراه مناسبی برای شما است مخصوصا زمانی که احتمال می‌دهید زمان زیادی از منبع برق دور باشید.

این دستگاه ۲۷۵ گرمی شامل باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت 12000 میلی‌آمپرساعت و دو پورت USB مجزا با خروجی 5 ولت و جریان 1 و 2.1 آمپر است و می‌توان از آن برای شارژ همزمان دو ابزار همراه (اعم از تلفن همراه و تبلت) استفاده کرد. برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده در این محصول، کافی است که دکمه تعبیه شده روی بدنه آن را فشار دهید و براساس تعداد لامپ‌های LED روشن، مشخص می‌شود چه میزان از شارژ دستگاه باقی مانده است

این پاوربانک قابلیت 4.5 بار شارژ یک دستگاه تلفن هوشمند با باتری 2500میلی‌آمپرساعتیو یا یک مرتبه شارژ یک تبلت با باتری 9000میلی‌آمپرساعتیبعلاوه یک تلفن همراه را دارا است.

برای خرید پاوربانک‌های NIK‌ می‌توانید به وب‌سایت BestNik.ir‌ مراجعه کنید و ضمن خرید آنلاین این محصولات با زمان بازگشت ۱۰ روزه کالا، از گارانتی یک‌ساله و خدمات پس‌از فروش واقعی نیک‌سرویس استفاده کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات