زیگزاگ، اولین اپلیکیشن مسابقه عکاسی

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن زیگزاگ جدیدترین محصول شرکت «کارا» یکی از شرکت‌های برتر ارائه‌دهنده‌ی خدمات ارزش افزوده بر بستر خطوط تلفن‌های همراه است.
تبلیغات

اپلیکیشن زیگزاگ که همزمان با نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷ برای استفاده‌ی عموم کاربران منتشر شده، تنها پلتفرم برگزاری مسابقه‌ی عکاسی، نوشتاری و نظرسنجی است که برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی مجوز ایجاد حساب شخصی و سازمانی را فراهم می‌آورد.

در این اپلیکیشن هر فرد می‌تواند در دسته‌بندی‌های مشخص، مسابقه‌ی عکاسی یا نوشتاری حول یک موضوع مشخص ایجاد کند و به تبلیغ مسابقه‌ی خود در طول یک هفته بپردازد تا کاربران زیگزاگ آثار خود را در آن به اشتراک بگذارند؛ حداکثر زمان برگزاری هر مسابقه یک هفته است و در پایان آن به اثر برتر هر مسابقه، جایزه‌ی نقدی اهداء می‌شود. ارزش این جایزه به تعداد آثار شرکت داده‌شده در هر مسابقه وابسته است.

یکی از بخش‌های جذاب و کاربردی زیگزاگ، امکان برگزاری نظرسنجی برای سازمان‌ها، کسب وکارها و اشخاص حقوقی است؛ بدین ترتیب که سازمان‌ها می‌توانند جهت بررسی محصولات و خدمات خود با برگزاری نظرسنجی به دریافت نظرات طیف وسیعی از عموم مردم بپردازند.

همچنین کمپین «من و زُرّافه» در جریان نمایشگاه تلکام برگزار می‌شود که طی آن کاربران زیگزاگ می‌توانند با عروسک بزرگ «زُرّافه» که در محوطه‌ی نمایشگاه حضور دارد، عکس بگیرند و اثر خود را در داخل اپلیکیشن زیگزاگ در مسابقه‌ی «من و زُرّافه» شرکت دهند؛ کاربران می‌توانند با جمع‌آوری لایک بیشتر از طریق تبلیغ آن در محیط اپلیکیشن، برنده‌ی جایزه‌ی میلیونی این اپلیکیشن در جریان نمایشگاه تلکام شوند.

اپلیکیشن زیگزاگ در حال حاضر از طریق وب‌سایت kara.land یا اسکن کد QR زیر قابل دانلود است.

زیگزاگ

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات