راهنمای دریافت ویزای توریستی کانادا

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سالانه بیش از ۳۰ میلیون بازدیدکننده با ویزای غیراقامتی وارد کشور کانادا می‌شوند.
تبلیغات

توریست فردی است که تابعیت کشور کانادا را ندارد و می‌خواهد به صورت قانونی از این کشور دیدن کند. برای ورود به کشور کانادا، به‌صورت ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کاری یا توریستی نیاز به ویزاهای موقت به ترتیب Student Visa ،Visa Work وTemporary Resident Visa (TRV) است.

ویزای توریستی کانادا به دو صورت Singel Entry (ویزای تک ورود) یا ویزای Multiple Entry (ویزای پنج ساله کانادا) صادر می‌شود. بر اساس قانون ویزای توریستی کانادا می‌توانید بدون خروج از کانادا به صورت ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشید. نکته قابل توجه این است دارندگان ویزای توریستی به‌صورت مستقیم نمی‌توانند به کشور کانادا وارد شوند، بلکه آفیسر هنگام وارد شدن به کشور کانادا باید ماهیت حضور فرد را در کانادا به صورت موقت تشخیص دهد. از تاریخ  Dec 2013 متقاضیان ایرانی بین سنین ۱۴ تا ۷۹ سال، ملزم به انگشت نگاری در کشورهای ثانویه جهت صدور ویزای کانادا هستند.

ایران کانادا

برخی از دلایل  سفر به کشور کانادا:

  • تفریح یا تعطیلات
  • دیدار با خانواده
  • فعالیت تجاری
  • تحصیل
  • کار

 نکات مهم درمورد اخذ ویزای کانادا:

  • متقاضیان برای اخذ ویزای توریستی نیاز به انجام آزمایشات پزشکی ندارند؛ البته به شرطی که یک سال قبل از درخواست اخذ ویزای توریستی کانادا به کشورهای خاصی سفر کرده باشند ممکن است آزمایش‌های پزشکی درخواست شود.
  • داشتن برخی بیماری‌ها و مشکلات پزشکی و سوء پیشینه می‌تواند برای توریست منجر به عدم دریافت ویزا شود.
  • توریست باید ثابت کند که از نظر مالی توان پرداخت هزینه‌ها در مدت زمان حضور در کانادا را داشته باشد.

 اگر ویزای شما ریجکت شود نامه‌ای مبنی بر دلایل رد شدن پرونده ارسال می‌شود که می‌توانید با بررسی نواقص، پرونده را تصحیح و برای اخذ ویزا مجددا اقدام کنید.

ایران-کانادا به واسطه‌ی تجربه‌ای که در کنار شما اندوخته است، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. ایران-کانادا تنها از روش تحویل حضوری مدارک برای اقدام به اخذ ویزای کانادا استفاده می‌کند. ما به‌واسطه‌ی تجربه‌ی خود به این دانش رسیده‌ایم که باوجود سهولت روش آنلاین، احتمال بروز خطا و به سبب آن رد شدن درخواست ویزای متقاضی بیشتر است. موفقیت ما در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌های اخذ ویزا نشان دهنده‌ی وجود مشاوران متبحر و متخصص در زمینه‌ی تکمیل فرم‌ها در شرکت ایران-کانادا است. کارگزاران دارای هویت معلوم و مشخص ما، ساکنان دائم ترکیه هستند و همانند یک راهنمای بومی اما هم‌زبان شما را در تسهیل امور اداری یاری‌ می‌دهند. تبحر در اخذ انواع مختلف ویزاهای کانادا از جمله ویزاهای دیداری، Travel Document، دانشجویی و همچنین تعویض پاسپورت‌های منقضی شده‌ی کانادا کار ماست.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات