مراسم رونمایی آیفون X با معرفی اسپیگن به عنوان پارتنر اپل

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چند هفته پیش و طی کنفرانس بزرگی که اپل در آمریکا برگزار کرد، جدیدترین محصولات این شرکت مطرح آمریکایی که شامل آیفون 8، 8 پلاس و X بود، به همگان معرفی شد.
تبلیغات

به‌طور حتم خریداران گوشی‌‌های گران‌قیمت آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X، به سلامت گوشی هوشمند خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهند و بدین خاطر در همین کنفرانس، اپل نام هشت شرکت را به عنوان شرکای تجاری خود مطرح کرد که همگی از غول‌های این صنعت محسوب می‌شوند. در بین این نام‌ها، شاید اسپیگن برای کاربران ایرانی از بقیه آشناتر به‌نظر می‌رسید.

لازم است بدانید که اسپیگن، یک شرکت کره‌ای-آمریکایی است و از همان ابتدا با ارائه‌ی محصولات اصلی اپل همچون کیس، کاور، کابل، پاور بانک و... توانسته است به عنوان یکی از شرکای اصلی برترین برند دنیا قرار بگیرد. این در حالی‌ است که به علت تنوع و قابلیت تولید بالا، اسپیگن شریک تجاری شرکت‌های دیگر این صنعت نظیر سامسونگ و ال‌جی نیز محسوب می‌شود و همواره برای پرچم‌داران آن‌ها، محصولات متنوع و با کیفیتی را عرضه کرده است.

اسپیگن

خوشبختانه در کشور ما و از سال ۲۰۱۱، شرکت تجارت پاسارگاد به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های توزیع‌کننده‌ی محصولات لوازم جانبی موبایل و آی‌تی در ایران، با در اختیار گرفتن نمایندگی انحصاری اسپیگن اقدام به عرضه‌ی محصولات این شرکت برای طرفداران و دوستدارانش در داخل کشور کرد؛ محصولاتی که با استفاده از کیفیت برتر، طراحی منحصربه‌فرد، رنگ‌بندی بسیار متنوع و اخذ استانداردهای بسیار سخت ارتش آمریکا، توانسته است جایگاهی بی‌بدیل در این حوزه را در سطح جهانی کسب کند و متعاقبا در ایران نیز با عرضه‌ی این محصولات توسط شرکت تجارت پاسارگاد باعث شده است تا خریداران ایرانی دسترسی به محصولات منحصربه‌فرد اسپیگن را داشته باشند.

بنابراین شما می‌توانید هم‌زمان با عرضه‌ی آیفون‌های جدید اپل در ایران و نیز پرچمداران جدید سامسونگ، الجی، هواوی و سایر شرکت‌های سازنده‌ی موبایل‌های اندرویدی، کالاهای باکیفیت اسپیگن کره را به عنوان لوازم جانبی اصلی این گوشی‌ها انتخاب کنید و آن‌ها را فقط با گارانتی معتبر تجارت پاسارگاد از فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین از نمایندگان فروش آنلاین تجارت پاسارگاد از جمله فروشگاه اینترنتی جانبی تهیه کنید و مراقب کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت که صرفا باسوء استفاده از نام اسپیگن وارد بازار شده‌اند، باشید.

 پایان رپوتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات