تبلیغات در موبایل

تبلیغات در موبایل

تبلیغات در موبایل نسبت به گذشته اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. بی‌شک برای بقای هر کسب‌وکاری نیاز به تبلیغات وجود دارد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دنیای تبلیغات بسیار گسترده است؛ اما با توجه به کم‌شدن استفاده از کامپیوترهای شخصی و گسترش تلفن همراه، تبلیغات در موبایل اهمیت خاص خود را نشان می‌دهد. آمار شگفت‌انگیز استفاده‌ی کاربران از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، باعث شده است تا هر کسب‌وکاری به دنبال تبلیغات با هزینه مناسب و اثربخشی بالا در فضای مجازی باشد. کاربران از هر چهار دقیقه گذران وقت در اینترنت، یک دقیقه را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند! در این مقاله قصد داریم روش‌های دیده‌شدن در دو بستر اصلی برای تبلیغات در موبایل را به شما ارائه دهیم. اگر شما هم دنبال راه‌وروش‌هایی مؤثر برای پیدا کردن مخاطب در تلگرام و اینستاگرام هستید. خواندن این مقاله را به شدت به شما توصیه می‌کنیم.

 چرا تبلیغات در تلگرام؟

موبودید

احتمالا می‌دانید که در حال حاضر تلگرام پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در ایران است و طبق آمار، بیش از ۴۵ میلیون ایرانی در این پیام‌رسان عضو هستند. پس بهتر است با دو مدل از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی در تلگرام آشنا شوید.

تبلیغات بازدیدی (بر حسب view)

اگر به دنبال نمایش تبلیغ به تعداد زیادی از افراد هستید، این روش را به شما توصیه می‌کنیم. چنانچه شما نیز از کاربران تلگرام باشید، احتمالا می‌دانید که آمار تعداد کاربرانی که پیام‌ها را در تلگرام مشاهده می‌کنند در قسمت پایین هر پیام قابل مشاهده است. معیار روش تبلیغات بازدیدی، تعداد view یا همان بازدیدهایی است که توسط خود تلگرام در پایین پست تبلیغاتی شما نمایش داده می‌شود.

  تبلیغات کلیکی

معیار این روش، تعداد کلیک‌هایی است که روی لینک تبلیغاتی شما صورت می‌گیرد. پس اگر مدیریت بودجه‌ی تبلیغاتی برایتان اهمیت زیادی دارد، این روش را به شما توصیه می‌کنیم. زیرا روش تبلیغات کلیکی در موبایل، شما را قادر می‌سازد تا علاوه‌بر کنترل دقیق نسبت به بازخورد تبلیغ، بابت هزینه‌ی صرف‌شده، نرخ مشخصی از بازدیدکننده را در اختیار داشته باشید.

چرا تبلیغ در اینستاگرام؟

موبودید

اگر شما قصد تبلیغات در اینستاگرام را دارید باید بگوییم راه درستی را انتخاب کردید؛ چرا که طبق آمار، بیش از ۱۵ میلیون ایرانی در این شبکه، حساب کاربری دارند و طبق پژوهشی از سوی شرکت تحقیقات بازار فارستر (Forrester)، اینستاگرام در مقایسه با فیسبوک یا توئیتر، از سطوح فوق‌العاده بالاتری (۴۰۰ درصد) در تعاملات کاربر - برند برخوردار است. در ادامه دو روش از بهترین روش‌های تبلیغ در اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

تبلیغات ساعتی

معیار این روش، مدت زمانی است که پست تبلیغاتی شما (عکس یا کلیپ) در صفحه‌ی اینستاگرام منتشر می‌شود.

تبلیغات بازدیدی

در روش تبلیغات بازدیدی اینستاگرام همانند تبلیغات بازدیدی در تلگرام، معیار، تعداد بازدیدهایی هست که در زیر کلیپ شما نمایش داده می‌شود. احتمالا می‌دانید که تعداد بازدید یا  view در اینستاگرام تنها برای کلیپ‌ها نشان داده می‌شود؛ پس اگر این روش را انتخاب می‌کنید حتما در نظر داشته باشید که محتوای تبلیغی شما باید کلیپ (نهایتا یک دقیقه‌ای) باشد. تفاوت تبلیغ بازدیدی در اینستاگرام با تلگرام در این است که در اینستاگرام زمانی یک بازدید لحاظ می‌شود که یک کاربر محتوای کلیپ شما را به‌صورت کامل مشاهده کرده باشد. پس اگر یک کاربر نیمی از کلیپ را مشاهده کند، یک بازدید حساب نمی‌شود.

نکات مهم

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با استفاده از نرم‌افزارها و سایر روش‌های غیر واقعی، تعداد بازدیدها و کلیک‌های پست تبلیغاتی شما را افزایش می‌دهند و با پذیرفتن تبلیغات و دریافت هزینه‌های گزاف یا حتی کم‌تر از عرف بازار، مردم را فریب می‌دهند. لذا به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از یکی از حرفه‌ای ترین مجریان تبلیغات در موبایل استفاده کنید. موبودید سرویسی است که می تواند در این حوزه شما را یاری کند.

موبودید: سامانه تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام

موبودید

سامانه‌ی موبودید در تبلیغات کلیکی تلگرام، زمانی هزینه‌ی تبلیغات را از شما کسر می‌کند که یک کاربر واقعی و غیرتکراری روی لینک شما کلیک کند. همچنین با ارائه‌ی پنل کاربری رایگان، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که وضعیت آماری تبلیغات خودتان را پیوسته مشاهده و مدیریت کنید. در تبلیغات بازدیدی، پست تبلیغاتی شما را در بهترین کانال‌های تلگرام در معرض نمایش میلیون‌ها کاربر قرار می‌دهد و برند شما را محبوب می‌سازد.

موبودید با ارزیابی کیفیت پیج‌های پرمخاطب و محبوب در اینستاگرام، هر دو روش تبلیغات بازدیدی و ساعتی را با بالاترین سطح بازدهی و هدفمندی، با هدف دیده‌شدن کسب‌وکار شما در جامعه‌ی هدف و جذب فالوورهای هدف انجام می‌دهد و بدین منظور، پیکج‌های متفاوتی در نظر گرفته است.

کسب درآمد از موبودید

اگر کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام پربازدیدی دارید یا اگر توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن‌های موبایل هستید، می‌توانید با همکاری موبودید و از راه تبلیغات در موبایل، کسب درآمد کنید. کافی است تا در سایت موبودید عضو شوید و تبلیغ‌های متناسب با موضوع فعالیت خود را به کاربرانتان نمایش دهید و هزینه دریافت کنید. با این همکاری دیگر نگرانی‌هایی همچون یافتن تبلیغ و چانه‌زدن سر قیمت را نخواهید داشت و می‌توانید به‌طور منظم اقدام به نمایش روزانه‌ی تبلیغات کرده و درآمد کسب کنید.

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۲۶۲۹۱۶۳۲ با پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشید. موبودید دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیک است و صحت فعالیت این سامانه به تأیید رسمی نهاد یادشده رسیده است.

"آدرس سایت موبودید"

 پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
تهیه شده در زومیت

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید