کیمیای بازار لپ‌تاپ ایران، Asus Zenbook Pro UX550 به بازار برگشت

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لپ‌تاپ Asus Zenbook Pro UX550 از حدود سه ماه پیش که معرفی شد تاکنون بسیار مورد توجه کاربران و منتقدان حرفه‌ای قرار گرفته است.
تبلیغات

مدتی بود که جای خالی لپ‌تاپ ذن‌بوک پروی ظریف و کم‌وزن که از سخت‌افزاری قدرتمند برخوردار است، در بازار لپ‌تاپ‌های ایران حس می‌شد. این لپ‌تاپ در فروشگاه‌های اینترنتی ناموجود بود و در انبار فروشنده‌های لپ‌تاپ و تجهیزات کامپیوتری هم یافت نمی‌شد. نبود ذن‌بوک پرو در بازار ایران برای مخاطب این محصول از این جهت مشکل آفرین بود که به سختی می‌توان لپ‌تاپ دیگری را یافت که جایگزین Zenbook Pro UX550 شود. رقابت با یک لپ‌تاپ لوکس که هم بسیار ظریف و سبک باشد و هم بسیار قدرتمند، کار آسانی نیست و شاید تنها لپ‌تاپ مک‌بوک پرو ۱۵ را بتوان با این لپ‌تاپ قیاس کرد؛ اما آن هم نتوانست جای خالی لپ‌تاپ همه فن‌حریف ایسوس را پر کند. لپ‌تاپ ایسوس Asus Zenbook Pro UX550 اکنون دوباره به بازار لپ‌تاپ ایران بازگشته است و علاقه‌مندان به آن می‌توانند از این فرصت برای خرید لپ‌تاپ محبوبشان استفاده کنند.

لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن همواره از جایگاه خوبی در بازار لپ‌تاپ برخوردار بوده‌اند. قابلیت حمل لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که مشتریان به آن توجه می‌کنند؛ اما بسیاری از لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن و قابل حمل از سخت‌افزاری ضعیف استفاده می‌کنند و نمی‌توانند پاسخگوی نیاز بعضی از کاربران حرفه‌ای باشند. در نتیجه بیشتر کاربران حرفه‌ای به سراغ لپ‌تاپ‌های سنگین‌تر می‌روند. لپ‌تاپ Asus Zenbook Pro UX550 یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی است که تنها ۱۸۰۰ گرم وزن دارد و مانند مک‌بوک پرو ۱۵ جزو لپ‌تاپ‌های سبک وزن ۱۵ اینچی طبقه‌بندی می‌شود. به کمک پردازنده‌ی Intel core i7 7700HQ و پردازنده‌ی گرافیکی بسیار قدرتمند و ۱۶ گیگابایت رم، این لپ‌تاپ به خوبی می‌تواند از عهده‌ی هرکاری از اجرای بازی‌های کامپیوتری گرفته تا کارهای مهندسی و گرافیکی برآید.

همچنین بهره‌مند بودن از پورت‌های مختلف باعث شده است که لپ‌تاپ Asus Zenbook Pro UX550 از توانایی ارتباط با همه‌ی دستگاه ها به ویژه محصولات شرکت اپل برخوردار باشد. چهار بلندگوی بسیار با کیفیت به‌کاررفته در این لپ‌تاپ صدای بلند و شفافی تولید می‌کنند که این حد از کیفیت صدا در کمتر لپ‌تاپی به چشم می‌خورد؛ به گونه‌ای که می‌توانیم کیفیت صدای بسیار خوب این لپ‌تاپ را یکی از برتری‌های مهم آن نسبت به 15 Macbook Pro و 15 Dell XPS بدانیم که لپ‌تاپ‌های هم‌رده‌ی آن هستند. با توجه به وزن کم و طراحی باریک لپ‌تاپ که تنها ۱۸.۹ میلی‌متر ضخامت دارد، می‌توانید آن را همیشه و در همه جا به راحتی حمل کنید، همچنین باتری این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که با یک‌بار شارژ کردن، حدود ۸ ساعت با آن کار کنید. به این ترتیب علاوه‌بر آنکه می‌توانید این لپ‌تاپ را به‌راحتی حمل کنید، به‌راحتی نیز می‌توانید در هرجایی بدون نیاز به پریز برق برای مدت طولانی با آن کار کنید.

تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که لپ‌تاپ Asus Zenbook Pro UX550، انتخاب مورد علاقه‌ی افرادی باشد که هیچ‌گونه محدودیتی را نمی‌پذیرند. مدیران و مهندسان که در سفر به لپ‌تاپ نیاز دارند، طراحان و همچنین موزیسین‌ها و آن‌ها که برای گوش دادن به موسیقی به کیفیتی کمتر از عالی راضی نمی‌شوند. صرف‌نظر از تمام این موارد، طراحی ظاهری شیک این لپ‌تاپ که به خوبی معرف یک لپ‌تاپ لوکس است و همچنین کلاس اقتصادی آن باعث شده است تا افراد علاقه‌مند به محصولات خاص، از جمله پزشکان، وکلا و مدیران سطح بالا، توجه ویژه‌ای به این لپ‌تاپ داشته‌ باشند؛ اما با وجود محبوبیت بسیار زیاد این لپ‌تاپ مدت زیادی بود که علاقه‌مندان به آن برای خرید آن با مشکل مواجه بودند؛ چرا که در فروشگاه‌های اینترنتی و غیر اینترنتی این لپ‌تاپ تقریبا نایاب شده بود و افرادی که قصد خرید آن را داشتند یا باید آن را از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی سفارش می‌دادند یا تنها در سفرهای خارج از کشور می‌توانستند این لپ‌تاپ را خریداری کنند؛ اکنون لپ‌تاپ ایسوس Asus Zenbook Pro UX550 که برای مدتی در بازار ایران کیمیا شده بود، بار دیگر در شهر فافا موجود است.

  پایان رپورتاژ‌ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات