دیگه وقتشه با توریستگاه هوشمندانه سفر کنیم

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
توریستگاه یکی از کسب‌وکارهای آنلاین محسوب می‌شود که تاثیر فوق‌العاده‌ای بر راحتی زندگی افراد دارد و تجربه‌ای متفاوت از سفر را برای کاربران فراهم می‌کند.
تبلیغات

روزانه نام وب‌سایت یا اپلیکیشنی جدید به گوش می‌خورد که خدمات جدیدی را در حوزه‌ی آنلاین ارائه می‌دهند و هدف همه‌ی آن‌ها حل یک مشکل سخت یا زمان‌بر برای افراد جامعه یا آسان‌تر کردن آن مشکل است؛ به گونه‌ای که هر روز بیشتر از قبل احساس می‌کنیم که واقعا اینترنت و فناوری، زندگی ما را نسبت به گذشته ساده‌تر و راحت‌تر کرده است.

یکی از همین کسب‌وکارهای آنلاین که تاثیر فوق‌العاده‌ای بر راحتی زندگی و صرفه‌جویی در وقت افراد دارد، وب‌سایت رزرو تور و راهنمای سفر توریستگاه است. توریستگاه در زمینه‌ی مسافرت و گردشگری به کمک کاربران آمده است و با استفاده از راهنمای بسیار کامل، آن‌ها را در رسیدن به تصمیم نهایی هوشمندانه برای انتخاب شهر مقصد، هتل و تور با بودجه‌ی مورد نظر کمک می‌کند و مهم‌تر اینکه در کمتر از چند دقیقه می‌توان تنها با پرداخت نصف هزینه در هر زمان از شبانه‌روز، خرید و رزرو آنلاین تور را از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی انجام داد.

توریستگاه

نکته‌ی مهم در مورد توریستگاه این است که تنها تورهای ویژه و لحظه‌ی آخری که به‌صورت پکیج از قبل مشخص شده باشند، توسط آژانس‌های مسافرتی معتبر و همکار توریستگاه در سایت قرار می‌گیرند. خرید این تورها یک لذت دلنشین است؛ چرا که آژانس اپراتور تور از قبل، هواپیما را برای تاریخ مشخصی چارتر کرده و همچنین اتاق‌های هتل را گارانتی کرده است. به‌عنوان مثال یکی از انتخاب‌های ایرانیان در سفر به ترکیه تور کوش آداسی است، حال اگر قیمت‌های این تور شکسته و همچنین خدمات بیشتری مانند ترانسفر، بیمه، ویزا، گشت شهری، صبحانه و سیم‌کارت رایگان به‌صورت پکیج به آن اضافه شود، آیا سفرتان جذاب‌تر نخواهد بود؟

بنابراین دیگر لازم نیست که زمان زیادی صرف تحقیق و جستجو کنید تا در مورد این سؤالات به جواب برسید که اکنون بهترین زمان برای سفر به چه شهری است؟ آب‌وهوای آن شهر چگونه است؟ نوع فعالیت‌ها و سرگرمی‌های آن چیست؟ چه مراکز خریدی دارد، چه مکان‌های دیدنی دارد؟ چه هتل‌هایی دارد؟ کدام هتل از لحاظ بودجه یا موقعیت مکانی یا خدمات مناسب‌تر است؟

توریستگاه

توریستگاه در برنامه‌ریزی یک سفر به‌یادماندنی به مسافران کمک می‌کند؛ تنها کافی است که در توریستگاه به صفحه‌ی شهر مورد نظر خود وارد شوید و تمامی اطلاعات لازم مانند آب‌وهوا، ساعت به وقت محلی، نقشه‌ی شهر، وسایل حمل‌ونقل، مراکز دیدنی شهر، مراکز خرید، سرگرمی‌ها و فعالیت‌ها، بهترین رستوران‌های شهر، هتل‌ها و حتی توصیه‌های مهم برای سفر به آن شهر را با جزییات مشاهده و بررسی کنید. علاوه‌بر این، می‌توانید با وارد شدن به صفحه‌ی هتل مورد نظر خود، با اطلاعات کاملی درباره‌ی هتل، فاصله‌ی آن تا مراکز دیدنی مهم، امکانات هتل، منوی کامل خدمات مرکز اسپای هتل، رستوران‌های آن، امکانات هر اتاق هتل با جزییات و قوانین هتل آشنا شوید.

حال پس از انتخاب مقصد مورد نظر، دیگر لازم نیست ساعت‌ها یا روزها با جستجو در روزنامه یا اینترنت به دنبال تور با بودجه‌ی مشخص خود و بهترین قیمت باشید و زمان زیادی را صرف تماس با آژانس‌های مسافرتی، آن هم فقط در ساعات کاری آن‌ها کرده و در نهایت تور مورد نظر خود را از یک آژانس انتخاب کرده و پس از تماس‌های طولانی یا حضور در محل آژانس آن را رزرو کنید. در اینجاست که توریستگاه به کمک مسافران می‌آید تا با صرف کمترین زمان به صورت هوشمندانه تجربه‌ی انتخاب و رزرو آنلاین تور با بهترین نرخ قیمت (از میان آژانس‌های همکار و معتبر) در هر ساعت از شبانه‌روز و تنها ظرف چند دقیقه را برای آن‌ها میسر سازد.

چنانچه می‌خواهید سفری هوشمندانه را تجربه کنید همین حالا به توریستگاه سر بزنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات