گیمبال X-CAM، لرزشگیر فیلمبرداری موبایل با تخفیف ویژه کاربران زومیت

یک‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گیمبال X-CAM یک لرزشگیر مخصوص فیلمبرداری موبایل است و لرزش تصویر را در ۲ محور خنثی می‌کند تا ویدیو بدون لرزش ثبت شود.
تبلیغات

تلفن‌های هوشمند با قرار دادن یک دوربین قوی در جیب هر کس، دنیای عکاسی و فیلم‌برداری را متحول کردند. با این حال لرزش تلفن هوشمند هنگام فیلم‌برداری و در نتیجه لرزش فیلم نهایی هنوز یک مشکل بزرگ است. فیلم‌برداری با تلفن همراه روی دست و در حال حرکت تقریبا در هر شرایطی منجر به لرزش شدید تصویر و خراب شدن فیلم می‌شود.

با استفاده از گیمبال X-CAM می‌توان با موبایل، ویدیوهایی بدون لرزش ثبت کرد. این گیمبال لرزش تصویر را در ۲ محور X (موازی با زمین) و Y (عمود بر زمین) خنثی می‌کند. به این ترتیب می‌توان دوربین را در هر موقعیت و زاویه‌ای حرکت داد و نگران لرزش تصویر نبود.

اولنز

استفاده از لرزشگیر موبایل X-CAM بسیار ساده است و نیاز به اپلیکیشن و تنظیمات پیچیده‌ای ندارد. کافی است موبایل را در گیره‌ی مخصوص این گیمبال قرار دهید و آن را کالیبره کنید. حال با روشن کردن گیمبال زاویه‌ی دوربین شما بدون توجه به اینکه دستتان در چه حالتی حرکت می‌کند ثابت باقی می‌ماند. این گیمبال با توجه به وزن و اندازه‌ی تلفن همراهتان اجازه نمی‌دهد که حرکت و لرزش دست تاثیری روی فیلم‌برداری شما داشته باشد.

تاثیر شگفت‌انگیر این گیمبال را در هر موقعیتی می‌توان مشاهده کرد. اگر تا پیش از این به خاطر لرزش تصویر از فیلم‌برداری فعالیت‌های پر تحرک منصرف می‌شدید با کمک این لرزشگیر می‌توانید در حین هر فعالیت پر تحرکی مثل دویدن، تصویر بدون لرزشی ثبت کنید. علاوه بر تلفن همراه، می‌توانید با تهیه گیره مبدل، دوربین اکشن خود را هم روی این گیمبال نصب کنید.

روی دسته این گیمبال دکمه تغییر زاویه موبایل و پورت شارژ میکرو USB قرار دارد. به کمک دکمه‌ی تغییر زاویه می‌توان زاویه دید دوربین را در جهت بالا یا پایین (Tilt) تغییر داد. این دکمه می‌تواند به عنوان شاتر بلوتوث هم عمل کند. کافی است تلفن همراه خود را از طریق بلوتوث به این گیمبال متصل کنید تا این قابلیت در اختیارتان قرار بگیرد.

بازوی نگهدارنده موبایل X-CAM بسیار مقاوم است و می‌توان با اطمینان کامل تلفن همراه را روی آن نصب کرد. وزن کم گیمبال در کنار اندازه‌اش باعث می‌شود که بتوان به راحتی آن را در هر شرایطی همراه داشت. به ویژه کمپانی تولید کننده‌ آن یک کیف هم برای حمل آسان‌تر این گیمبال در نظر گرفته است.

برای این استابیلایزر یک باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که با یک بار شارژ کامل می‌توان بین ۲ تا ۶ ساعت بسته به وزن تلفن همراه از آن استفاده کرد. این مدت، زمان بسیار مناسبی برای یک روز فیلم‌برداری با موبایل یا دوربین ورزشی است.

اولنز

یک مزیت مهم گیمبال موبایل X-CAM Sight 2 قیمت بسیار مناسب آن است. کمپانی X-CAM توانسته لرزشگیر موبایلی با امکانات بسیار مناسب روانه بازار کند که برای قشر وسیعی از کاربران معمولی تا حرفه‌ای قابل استفاده است.

فروشگاه اینترنتی اولنز عرضه‌کننده لرزشگیر موبایل X-CAM Sight 2 است. شما می‌توانید به راحتی این گجت جذاب و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اولنز سفارش دهید و با موبایلتان فیلم‌هایی بدون لرزش و با کیفیت سینمایی ثبت کنید.

خوانندگان سایت زومیت می‌توانند با وارد کردن کد کوپن zoomitxcam در سایت اولنز تا تاریخ ۱۲ شهریور ۸۰.۰۰۰ تومان تخفیف برای خرید این گیمبال هدیه بگیرند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات