استارتاپ ایرانی تحریم های جدید اپل و محدودیت‌های آن را شکست!

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
پس از کشمکش‌های فراوان، شرکت اپل تکلیف خود را با کسب‌وکار‌های ایرانی روشن کرد.
تبلیغات

پیش‌تر، شرکت اپل گاهی با دلایلی که چندان هم مشخص نبودند بعضی از برنامه‌های ایرانی را موقتا از اپ‌استور حذف می‌کرد یا به‌ یک‌باره به‌روزرسانی‌های این برنامه‌ها را منتشر نمی‌کرد. گاهی هم به‌روزرسانی برنامه‌ها را در بازه‌ای بیشتر از ۲ ماه تأیید یا رد می‌کرد.

اما این بار اپل، با یک کلام پاسخ بسیاری از برنامه‌های ایرانی را داد. بند ۵ قوانین و شرایط استفاده از سرویس‌ها می‌گوید: «به کشورهای تحت تحریم سرویس داده نمی‌شود.» شاید متن این پیام را در شبکه‌های خبری داخلی و خارجی دیده‌ یا درباره‌اش شنیده باشید. البته این مسئله برای کاربر ایرانی تازگی ندارد. او بارها و بارها تحریم‌های ناعادلانه‌ی شرکت‌های آمریکایی، کانادایی و حتی استرالیایی را تجربه کرده‌است. و به خوبی می‌داند که همیشه راهی برای فرار از تحریم هست.

این بار یک استارتاپ ایرانی، بار این تحریم جدید را به‌دوش کشیده‌ است. او توانسته اعتماد کاربران و دیگر کسب‌وکارها را در مجموعه‌ای به نام سیب‌اپ گردآوری کند.

شاید بپرسید: « سیب‌اپ چیست؟»

سیب‌اپ یک اپ‌استور ایرانی‌ است که با آن می‌توانید راحت‌تر و ارزان‌تر برنامه‌هایی که دوست دارید را دریافت کنید. می‌گویم راحت‌تر، چرا که با سیب‌اپ نیازی به اپل‌ آیدی، گیفت‌کار، دستکاری گوشی و تمام کار‌های دیگری که می‌گویند بد است، ندارید!

می‌گویم ارزان‌تر، چرا که با پرداخت هزینه‌ای کم می‌توانید تعداد زیادی برنامه را از سیب‌اپ دریافت کنید.

سیب اپ

جالب است، نه ؟

حال شاید بخواهید بدانید که اصلا چه نیازی به سیب‌اپ داریم!

نیاز ما وقتی مشخص می‌شود که بگویم بسیاری از برنامه‌های بزرگ ایرانی، دیگر تنها در سیب‌اپ هستند و از اپ‌استور حذف شده‌اند. به‌جز این در سیب‌اپ می‌توانید یک معجزه ببینید! شاید هم یک اختراع! در سیب‌اپ می‌توانید از برنامه‌های اجتماعی محبوب مثل تلگرام و واتس‌اپ و ایمو، چند نسخه و به صورت هم‌زمان روی‌ یک گوشی داشته باشید. مهم‌تر از آن اینکه این برنامه‌ها همان نسخه‌ی اصلی بوده و دستکاری شده و غیرقانونی نیستند.

کار به همین‌جا تمام نمی‌شود!

در سیب‌اپ بعضی برنامه‌های پرکاربرد، به‌صورت + هم ارائه می‌شوند. اگر مثالش را بخواهید، برنامه‌ی واتس‌اپ+ روح دارد و روی آی‌‌پد نصب می‌شود.

یوتیوبی که از سیب‌اپ دریافت می‌کنید به شما اجازه‌ی دانلود ویدئو می‌دهد و با اسپاتیفایش می‌توانید بدون خرید حساب موزیک‌ دانلود کنید.

از ویروسی شدن دستگاهتان می‌ترسید؟

قبل از هرچیز، یادمان باشد که اپل ویروس نمی‌گیرد. بعد هم قصد ما ارائه‌ی برنامه‌های کاربردی‌ است، نه ویروسی کردنشان ( اگر که ویروسی وجود داشته باشد. ) برای این‌کار هم با مجوزی که از اپل گرفته‌ایم، بدون دستکاری برنامه‌ها را ارائه می‌کنیم. ( البته مجوز را برای کار مشابهی گرفته بودیم.)

حالا این سیب‌اپ را از کجا دریافت کنیم؟

دریافت سیب‌اپ خیلی خیلی ساده‌ است. کافی‌ است با گوشی آیفون یا آی‌پدتان وارد سایت شوید و گزینه‌ی نصب سیب‌اپ را لمس کنید. شماره‌ی تلفن همراهتان را وارد می‌کنید و سیب‌اپ روی تلفن شما نصب می‌شود. بعد هم از تنظیمات تلفن‌تان برای دسترسی دادن به برنامه استفاده می‌کنید که توضیحاتش هم در سایت وجود دارد و حالا کار تمام است.

سیب اپ

به دنیایی از برنامه‌های جذاب برای آیفون، خوش آمدید!

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات