در مسابقه یه قدم اینجا بردار، اسکوتربرقی و پلی‌ استیشن 4 برنده شوید

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جستجوگر ایرانی پارسی‌جو، در مسابقه‌‌ی خود با عنوان یه‌قدم اینجا بردار، جوایز جذابی مانند اسکوتر برقی و کنسول بازی PS4، به برندگان اهدا می‌کند.
تبلیغات

تفریحات، درس‌خواندن و حتی ارتباطات کودکان و نوجوانان به‌دلیل فراگیر شدن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، تفاوت زیادی با سال‌های قبل داشته است. آن‌ها از طریق کامپیوتر و گوشی‌ هوشمندشان، قبایل خود را رهبری می‌کنند تا دهکده‌هایشان غارت نشود. در واقع ارتباط آن‌ها با دنیای واقعی و اطرافیانشان کمتر شده است و بیشتر وقت خود را در اینترنت و فضای مجازی می‌گذرانند.

در همین راستا جستجوگر ایرانی پارسی‌جو با هدف نزدیک‌تر شدن والدین و فرزندان در دنیای اینترنت، مسابقه‌ای را با نام «یه ‌قدم اینجا بردار»، در قالب یک بازی جذاب اینترنتی برگزار کرده است. علاقه‌مندان علاوه‌بر اینکه شانس خود را برای بردن جوایز این مسابقه امتحان کنند، می‌توانند با تکنولوژی جستجوی پاک این جستجوگر نیز بیشتر آشنا شوند.

مسابقه «یه‌قدم اینجا بردار» به‌شکلی طراحی شده است تا خانواده‌ها به‌همراه فرزندانشان زمانی را کنار هم در دنیای اینترنت برای انجام روال این مسابقه بگذرانند و شروعی برای درک متقابل آن‌ها در دنیای اینترنت از ‌یکدیگر باشد. مسابقه‌ی «یه‌قدم اینجا بردار» از پدر و مادرها می‌خواهد با همراهی کردن فرزندانشان در اینترنت و همچنین تشویق آن‌ها به استفاده از جستجوگر داخلی و تکنولوژی جستجوی پاک، قدم جدیدی برای آینده و سلامت فکری آن‌ها بردارند.

پارسی جو

روند مسابقه بدین شکل است که به همراه کوچکترهای خانه به چند سوال ساده جواب می‌دهید و با توجه به امتیازی که به‌دست می‌آورید، در قرعه‌کشی ۳ اسکوتر برقی و ۳ کنسول بازی PS4 شرکت داده می‌شوید. برای هر سوال راهنمایی آماده شده است که با استفاده از آن می‌توانید، سریع‌تر جواب سوالات را پیدا کنید.

«یه قدم اینجا بردار» در پایان هر هفته بین تمامی افرادی که تصویر دریافتی از مسابقه را در اینستاگرام با هشتگ #یه_قدم_اینجا_بردار  به اشتراک بگذارند، ۳ تبلت جایزه می‌دهد.

مسابقه‌ی «یه قدم اینجا بردار» را می‌توانید هم از طریق وب و مرورگر و هم از طریق ربات تلگرام شروع کنید.

سیستم جستجوی پاک پارسی‌جو بستر امن و سالمی را فراهم می‌کند تا خانواده‌ها بدون نگرانی شاهد استفاده‌ی فرزندانشان از امکانات و مزایای اینترنت باشند. پارسی‌جو تلاش دارد تا متناسب با فرهنگ و نیاز ایرانی برای هر جستجوی فارسی، جواب درست و مطمئنی را ارائه دهد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات