اپلیکیشن هزاره، تمامی مناقصات و مزایدات کشور در دست شماست

یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با استفاده از اپلیکیشن هزاره تمامی مناقصات، مزایدات و فرصت‌های تجاری در هر زمان و هر کجا در دسترس شماست.
تبلیغات

مناقصات و فرصت‌های تجاری همیشه همراه شما، دسترسی به اطلاعات مناقصات و فرصت‌های تجاری نظیر مزایدات و استعلام بها در کارزار تجاری امروز به منزله داشتن فرصت‌های بیشتر و بهتر برای کسب و کار و در نتیجه رونق آن است. به همین منظور اغلب مناقصه‌گران و صاحبان مشاغلی که نیازمند به این‌گونه اطلاعات هستند روشهای مختلفی را برای به دست آوردن آن مد نظر قرار می‌دهند. یکی از این روش‌‌ها استفاده از اپلیکیشن موبایل هزاره است که این اطلاعات را به سرعت و سهولت در اختیار شما قرار می‌دهد و امکانات فراوانی نیز در کنار سرویس اصلی آن وجود دارد که می‌تواند در استفاده بهتر از اطلاعات مناقصات، مزایدات و استعلام‌ها شما را یاری کند. مهمترین ویژگی در استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل در همه زمینه‌ها در دسترس بودن و سهولت استفاده در زمان‌های بی‌استفاده روز است که این نکته برای اپلیکیشن‌های تجاری و کسب کار نکته بسیار مثبتی است، زیرا این زمان‌های بلااستفاده را تبدیل به فرصت‌های استثنایی می‌کند که به شما نسبت به رقبا برتری می‌بخشد.

نرم افزار جامع مناقصات کشور

نرم افزار هزاره روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل استفاده است. در این اپلیکیشن، اطلاعات مناقصات کشور، مزایدات و استعلام بها به صورت روزانه توسط تیم تخصصی هزاره جمع آوری، طبقه‌بندی و منتشر می‌شود. قابلیت جستجو، انتخاب استان‌ها و دسته‌بندی‌ها به شما کمک خواهد کرد تا وقت زیادی را به دنبال آگهی مورد نظر خود صرف نکنید و داشتن این امکان روی تلفن همراه هم باعث استفاده بهینه از وقت‌های هدر رفته روزانه شما خواهد شد. در اپلیکیشن هزاره می‌توانید آگهی‌های مورد نظر خود را علامت گذاری کنید تا در فرصت مناسب مجددا به آنها رجوع کنید و همچنین اگر در صنایع متنوع فعالیت دارید می‌توانید به تفکیک دسته‌بندی‌ها مناقصات و مزایدات را مشاهده کنید.

مشاهده کلیه اطلاعات مناقصه

با اپلیکیشن هزاره به اطلاعات دقیق و کامل مناقصه‌ها دسترسی خواهید داشت. علاوه بر اطلاعات طبقه‌بندی شده و منظم در این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر اسکن شده از منبع اصلی که مناقصه از آن به دست آمده است را مشاهده کنید، به این ترتیب مطمئن خواهید بود که هیچ بخشی از اطلاعات مناقصه از چشم شما دور نخواهد ماند. این تصاویر همچنین در دستگاه شما ذخیره خواهند شد و بعدا بدون استفاده از اینترنت در دسترس خواهند بود. همچنین اطلاع رسانی انتشار آگهی جدید از طریق نوتیفیکیشن امکان دیگری است که در اپلیکیشن هزاره برای آسودگی خاطر کاربران فراهم شده است.

یادآوری زمان برگزاری مزایده

زمان شرکت در مزایده‌ها و مخصوصا زمان بازدید کالای مورد مزایده معمولا بسیار محدود است و یک تجربه تلخ در بین شرکت کنندگان در مزایدات فراموش کردن یا اطلاع نداشتن از زمان و محل برگزاری جلسه بازدید جهت شرکت در مزایده است. با استفاده از امکان ثبت در تقویم اپلیکیشن هزاره، مهلت شرکت در مزایده به صورت خودکار در تقویم میلادی تلفن همراه یا تبلت شما ثبت می‌شود و در صورت انتخاب گزینه مربوطه این زمان به صورت نوتیفیکیشن و زنگ مخصوص به وسیله تقویم به شما اطلاع داده خواهد شد.

مدیریت حساب و دسترسی به اطلاعات از طریق سایت مناقصات

برای استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند به سایت مناقصات هزاره مراجعه کرده و به صورت رایگان ثبت نام کنید. سپس می‌توانید از طریق پنل کاربری خود به اطلاعات حسابتان دسترسی داشته باشید، به صورت آنلاین اشتراک ویژه و کد فعالسازی برنامه را تهیه کنید یا آن را تمدید کنید. از طریق پنل سایت مناقصات هزاره می‌توانید به اطلاعات مناقصات و مزایدات هم دسترسی داشته باشید و همچنین از امکانات گسترده‌تری نظیر، مدیریت پیشرفته مناقصات و سفارش آنلاین اسناد بهره‌مند شوید.

جامع‌ترین و سریع‌ترین پایگاه مناقصات کشور

استفاده از اپلیکیشن هزاره به شما کمک خواهد کرد تا از بررسی روزانه ده‌ها روزنامه، گاهنامه، مجله و وبسایت بی نیاز شوید. به علاوه اطلاعات منتشر شده در پایگاه مناقصات هزاره به صورت همزمان و آنلاین در اپلیکیشن قابل مشاهده بوده و درصد بالایی از آگهی‌ها از 8 صبح در دسترس خواهد بود. به این ترتیب علاوه بر بهره‌مندی از اطلاعات طبقه‌بندی شده و منظم و کامل زمان را هم از دست نخواهید داد و فرصت شرکت در آگهی‌های با زمان محدود را نیز خواهید داشت.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات