دانرو جدید از راه رسید: هیجان بازی در یک شبکه اجتماعی

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دانرو این‌بار کاربران خود را با یک‌سری قابلیت جدید غافلگیر کرده است. با استفاده از روش گیمیفیکیشن در نسخه جدید دانرو به تجربه‌ای هیجان انگیز در کنار ارتباط نزدیک‌تر با سایر کاربران دعوت می‌شوید.
تبلیغات

هنوز یک سال نشده که اپلیکیشن دانرو با نام جدید پا به گوشی‌های تلفن همراه ایرانی‌ها گذاشته تا کاربران دانرو بتوانند نشانی، اطلاعات تماس و موقعیت مکانی اماکن عمومی و خصوصی شهری را جستجو و مشاهده کنند. اما حالا اشتیاق عمومی به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و همچنین نیاز به کمی هیجان و جذابیت بیشتر در ارائه محتوا برای اپلیکیشن دانرو کافی بوده است تا به سراغ کشف تجربیات جدید همراه با هیجان و رقابت با ساختار یک شبکه اجتماعی برود و آن‌را به یکی از مهمترین اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایران تبدیل کند.

بازی دانرو

دانرو جدید علاوه بر امکانات و ویژگی‌هایی که دارد اکنون یک بازی در تلفن همراه شماست که برای شرکت در آن باید به بیرون بروید و در سطح شهر امتیازات خود را به دست آورید. مثلا در دانرو درباره هر مکانی که نظر بدهید سکه به جیب می‌زنید. به طور کلی امتیازات در بازی دانرو براساس سکه به کاربران داده می‌شود و هر فعالیت تعداد سکه مشخصی به سکه‌های شما می‌افزاید. این فعالیت‌ها می‌تواند شامل مواردی مثل ثبت نظر و رای برای اماکن مختلف، افزودن تصویر، ثبت مکانی جدید در دانرو و فعالیت‌هایی از این دست باشد. سکه‌های شما در دانرو در صفحه شخصی شما و در بخش جیب ذخیره می‌شوند.

دانرو

بازارچه دانرو

دانرو جدید یک بازارچه دارد که می‌توانید با رفتن به آن بخش، پیشنهادهای گوناگونی را با سکه‌هایی که به جیب زدید خریداری کنید. به طور مثال برای دریافت کد تخفیف ۱۰ هزار تومانی خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر، باید ۳۰۰ سکه در جیب دانرو شما موجود باشد. حالا زمان آن است رقابت کنید تا سکه‌های بیشتری به جیب بزنید و خرید بیشتری بکنید. فرق اساسی بازی دانرو با دیگر بازی‌هایی که تا به امروز انجام داده‌اید همین است که حتما برنده خواهید شد و جایزه شما کاملا قابل استفاده و واقعی است. در بازارچه دانرو پیشنهادهایی مثل بلیت سینما و تئاتر، کد تخفیف غذا و رستوران‌ و سفرهای درون شهری و بن‌های تخفیف خرید اینترنتی و خرید حضوری و همچنین مشارکت در امور خیریه وجود دارد که برای خرید هرکدام تعداد سکه متفاوتی نیاز است.

شبکه اجتماعی مبتنی بر موقعیت مکانی

در دانرو کاربران نشانی و اطلاعات مربوط به اماکن مختلف را جستجو می‌کنند و به آنجا سفر می‌کنند. به این ترتیب امکان خوبی فراهم می‌شود که آنها بتوانند تجربیات خود را درباره‌ی رفتن به مکان‌های مختلف با دوستانشان به اشتراک بگذارند. این اشتراک گذاری بر پایه موقعیت‌های مکانی مختلف، اساس یک شبکه اجتماعی مبتنی بر موقعیت مکانی است.

کاربران دانرو با عضویت و ثبت شماره تلفن همراه خود صاحب یک صفحه‌ی شخصی با عنوان صفحه من، در دانرو می‌شوند که می‌توانند از این طریق اطلاعات شخصی مربوط به خود و همچنین مدیریت دوستان و دنبال کنندگان خود را انجام دهند. هر کاربر در صفحه خود می‌تواند دوستانش را در دانرو پیدا کند یا اینکه از آنها بخواهد در دانرو عضو شده و از نظرات و تجربیات وی استفاده کنند. کاربران دانرو با دنبال کردن فعالیت‌های دیگران همراه با آنها تجربیاتی جدید در شهر خواهند داشت. این تجربیات و فعالیت‌ها در بخشی جدید با عنوان پیاده‌رو در دانرو نمایش داده می‌شود. رای و نظر دادن، افزودن تصویر، دنبال کردن سایر کاربران یا اعلام حضور در محل اماکن مختلف از جمله فعالیت کاربران دانرو است.

در ساختار شبکه اجتماعی دانرو، کاربران با انجام فعالیت‌های مختلف از یکدیگر متمایز شده و برتری کاربران نسبت به یکدیگر با دریافت نشان‌های مختلف در ازای فعالیت‌های گوناگون مشخص می‌شود. به طور مثال کاربری که بیشتر از همه تصویر و عکس در دانرو منتشر می‌کند، نشان عکاس باشی را دریافت می‌کند. کاربران می‌توانند نشان‌ها را در صفحه شخصی خود ببینند یا در صفحه سایر کاربران نشان‌های آنها را مشاهده کنند.

دانرو

برای اینکه بیشتر با دانرو جدید آشنا شوید، نسخه جدید اپلیکیشن دانرو را که هم اکنون برای اندروید و iOS در دسترس است، از اینجا دانلود کنید و روی تلفن همراه خود نصب کنید. برای اینکه بتوانید با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و از تجربیات آنها بهره ببرید، باید عضو دانرو شوید و شماره تلفن همراه خود را در بخش تکمیل پروفایل تایید کنید.

بهترین و ساده‌ترین راه برای به‌دست آوردن سکه‌های بیشتر در دانرو، معرفی این اپلیکیشن به دیگران است. اگر آنها هنگام عضویت در دانرو کد معرف شما را وارد کنند، سکه‌های زیادی به جیب خواهید زد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات