ضیافت بزرگان صنعت رستوران در میهمانی شرکت سپیدز

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت سپیدز طی مراسمی بزرگان صنعت رستوران‌داری ایران را گردهم آورد و تازه‌ترین تحولات و دستاوردهای این شرکت نرم‌افزاری را به نمایش گذاشت.
تبلیغات

روسا و اعضای برخی اتحادیه‌های صنعت رستوران، شرکت‌های تامین کننده تجهیزات رستورانی و مدیران ارشد شاخص‌ترین رستوران‌ها و کافه‌های تهران میهمانان این دورهمی بودند. در این مراسم که بیستم تیرماه در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد، مدیرعامل سپیدز، مدیر بخش تولید این شرکت، مدیرعامل دلینو و یکی از مسئولان کارت‌خوان‌های بانک پارسیان سخنرانی کردند.

 همایون زارعی مدیرعامل شرکت سپیدز

همایون زارعی (مدیرعامل سپیدز) که آغازگر رسمی این مراسم بود در ابتدا با اشاره به تاریخچه این شرکت گفت که سال ۱۳۹۰ سپیدز پرمخاطب‌ترین نرم‌افزار حوزه غذا در ایران بود و موفق شد تا پایان سال ۹۵ بیش از ۱۳ هزار مشتری را جذب کند. به گفته زارعی، هم‌اکنون سپیدز در زمینه نرم‌افزارهای رستورانی بیش از ۵۵ درصد بازار را در اختیار دارد و با فعالیت‌های خود موفق شده تاکنون ۴۵ نماینده فعال در کشور داشته باشد.

زارعی ادامه داد: «سپیدز امروز از یک تیم ۵۸ نفره تشکیل شده است و تا سال ۹۶ این آمار به بیش از ۶۰ نفر خواهد رسید.» به گفته زارعی نرم‌افزار سپیدز تنها برای رستوران‌های سنتی نیست، بلکه فست‌فودها، مراکز تهیه غذا، مجموعه‌های آبمیوه و بستنی، کافی شاپ و قهوه‌خانه‌ها، تالارها و تمامی صنوف مرتبط با غذا می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. ‌

مدیرعامل شرکت سپیدز در بخشی از صحبت‌های خود به ادغام با شرکت همکاران سیستم اشاره کرد و گفت: «نیازهای تکنولوژیک و بازار، شرکت ما را به این نتیجه رساند که باید تحولی بزرگ برای رسیدن به استاندارد مورد نیاز بازار ایجاد کنیم و از این رو با این ادغام همکاران سیستم بزرگترین شرکت نرم‌افزاری ایران که در بورس هم حضور دارد حالا پشتوانه تکنولوژی و تجربه بازار شرکت سپیدز خواهد بود.»

زارعی در انتها به اهداف این شرکت برای سال آینده اشاره کرد. به گفته زارعی محصول جدیدی از این شرکت وارد بازار می‌شود که برای فعالان این حوزه جذابیت خاصی خواهد داشت. این محصول جدید که نسخه اولیه آن در برخی رستوران‌ها تا چند ماه آینده پایلوت و تست می‌شود، سال آینده روانه بازار خواهد شد. به گفته زارعی، از اهداف دیگر سپیدز گسترش شبکه فروش در شهرستان‌ها است، این شرکت  تصمیم دارد نرم‌افزار خود را در شهرستان‌ها هم مانند تهران فراگیر کند و برند خود را در آنجا هم توسعه دهد.

گفت و گو با مدیران موفق

 بخشی از این مراسم به گفت‌وگو با افراد موفق حوزه رستوران‌داری اختصاص داشت که در آن با شهرام فخار و نادر رفتاری گفت‌وگو شد.

نادر رفتاری (مدیر رستوران رفتاری) درباره کسب‌وکار خود گفت: «رستوران رفتاری در سال ۱۲۸۹ کار خود را آغاز کرده است و من ۳۱ سال پیش مدیریت آن را برعهده گرفتم. حدود هجده سال پیش هم شعبه دوم این رستوران افتتاح شد و هم‌زمان با آن همکاری با شرکت سپیدز هم آغاز شد.»

نادر رفتاری درباره تجربه کار با شرکت سپیدز گفت:  «پس از همکاری با سپیدز توسعه کسب‌وکار ما راحت‌تر شده و سرعت کارها بالاتر رفته است و همچنین تکنولوژی کمک کرده تا خطاها را راحت‌تر کنترل کنیم.»

شهرام فخار (موسس رستوران پدر خوب) نیز درباره شروع کار خود این‌گونه گفت: «من تاسیس رستوران پدر خوب را با سه میلیون تومان شروع کردم.»

فخار که تا به امروز ۴۳۲ رستوران راه‌اندازی کرده است، گفت: «تمرکز من قبلا روی کمیت بود و سعی می‌کردم تا در زمان کوتاه رستوران‌های زیادی را راه‌اندازی کنم، اما الان نظر دیگری دارم و ترجیح می‌دهم تا تعداد رستوران‌های من کم، اما کیفیت آنها بالا باشد.»

شهرام فخار خاطر نشان کرد که در بیش از ۲۰۰ رستوران از نرم‌افزار سپیدز استفاده می‌کند.

در ادامه مراسم مصطفی خدابنده‌ئی (مدیر بخش تولید سپیدز) هم از دستگاه جدیدی تحت عنوان «کیوسک» برای سفارش‌گیری در رستوران‌ها رونمایی کرد که دو مدل فوت کورتی و مدل تک رستورانی دارد و خود مشتری می‌تواند از طریق آن غذا سفارش دهد و هزینه آن را پرداخت کند. مشتریان می‌توانند پس از سفارش شماره موبایل خود را هم وارد کنند تا زمانی که غذا آماده شد به آنها اطلاع‌رسانی شود.

سپیدز

مصطفی خدابنده‌ئی، مدیر تولید سپیدز در حال معرفی «کیوسک» محصولی برای سفارش راحت‌تر غذا در رستوران‌ها و فودکورت‌ها

میلاد صابری (مدیرعامل سرویس سفارش آنلاین غذای دلینو) نیز در این دورهمی از ویژگی‌های دلینو گفت و سرویس این شرکت را معرفی کرد. صابری در این بخش گفت: «دلینو با نرم‌افزار سپیدز یکپارچه است و زمانی که مشتری سفارش را ثبت می‌کند، سفارش مستقیم از چاپگر رستوران چاپ می‌شود و این امر باعث می‌شود تا روال کار رستوران دچار اختلال نشود و سرعت سفارش بالاتر از تماس تلفنی باشد.»

در این مراسم نیز نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان توضیحاتی درباره همکاری این شرکت با سپیدز ارایه داد.

قرعه کشی

در انتها نیز، مراسم قرعه کشی در بین شرکت کنندگان برگزار شد که به قید قرعه۳ دستگاه کامپیوتر (All-In-One) به مجموعه رستوران زنجیره‌ای هانی، رستوران زنجیره‌ای گیلانه و رستوران پاسیالیز تقدیم شد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات