دریافت ویزا کارت هدیه در ایران

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به تحریم‌های بانکی، در ایران امکان پرداخت‌های ارزی و آنلاین در وبسایت‌های غیر ایرانی وجود نداشته و انجام پرداخت‌های آنلاین همواره یکی از مشکلات شهروندان است.
تبلیغات

دریافت مسترکارت یا ویزا کارت‌های شخصی و فیزیکی، باوجود فواید بیشماری که برای شخص دارنده دارند، برای فردی که تنها نیاز به پرداخت‌هایی با میزان محدود و دفعات کم دارد، به صرفه نیست.

در این شرایط به نظر می‌رسد بهترین انتخاب برای چنین افرادی، دریافت ویزا کارت هدیه یا مستر کارت هدیه‌ها باشد. این کارت‌ها بسیار مشابه با کارت‌های هدیه‌ای است که در ایران نیز توسط بانک‌ها صادر می‌شود، با این تفاوت که این کارت‌ها به ارز دلار بوده و قابل استفاده در تمامی وبسایت‌ها در سراسر دنیا است.

ایرانیکارت

شرکت ایرانیکارت، که بیش از 7 سال است در زمینه ایجاد امکان دریافت مستر کارت یا ویزا کارت‌های مختلف برای ایرانیان و تسهیل نقل و انتقالات مالی بین‌المللی فعالیت دارد، امکان دریافت گیفت کارت‌های ویزا را نیز برای شهروندان فراهم کرده است. ایرانیکارت در حال حاضر ویزا کارت هدیه و مسترکارت هدیه را در کمتر از ۳ ساعت کاری صادر می‌کند!

کارت‌های هدیه ویزا که از سوی ایرانیکارت برای افراد تهیه می‌شود، دارای بیلینگ آدرس آمریکا نیز است. وجود Billing Address برای کارت، شرط بسیاری از وبسایت‌های غیر ایرانی برای پذیرفتن یک کارت بانکی است. از آن‌جا که ویزا کارت‌های هدیه ایرانیکارت دارای بیلینگ آدرس آمریکا هستند، امکان استفاده از آنها در تمامی وبسایت‌ها و پایانه‌های فروش وجود دارد. لازم به ذکر است که امکان تغییر بیلینگ آدرس این کارت‌ها نیز در صورت درخواست متقاضی وجود دارد و فرد می‌تواند آدرس را به کشوری جز آمریکا نیز تغییر دهد.

ایرانیکارت

لازم به ذکر است که کارت هدیه ویزا، قابل اتصال به کیف پول‌های الکترونیکی مانند PayPal و Skrill نیز هستند و با استفاده از این کارت‌ها می‌توانید موجودی حساب پی‌پال خود را افزایش دهید.

هم اکنون امکان سفارش این کارت‌ها با تنها چند کلیک در وبسایت ایرانیکارت فراهم بوده و پس از سفارش در کمتر از ۳ ساعت کاری برای شما ارسال می‌شود. دفاتر مرکزی ایرانیکارت در اصفهان و تهران فعال بوده و شعب این شرکت در شهر‌های شیراز، قم، بندرعباس و ارومیه امکان مراجعه حضوری را برای شهروندان عزیز فراهم کرده است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات