چطوری سرگرم بشویم؟

پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با تمام شدن تعطیلات و شروع شدن روزهای شلوغ کاری، همه ما حتما برای لحظه‌های سرگرمی در تعطیلات دلتنگ می‌شویم.
تبلیغات

بعضی از مردم در اوغات فراغت به مسافرت می‌روند و بعضی‌ها بیرون می‌روند و زمان سرگرمی خود را با دوستان می‌گذرانند. بسیاری از مردم نیز سرگرمی اصلی‌شان تماشای فیلم و سریال است که به عنوان مهم‌ترین سرگرمی زندگی مدرن این روزها بخش بزرگی از وقت ما را به خود اختصاص داده است.

نماوا به عنوان یکی از بهترین ارایه دهندگان سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال، کمپینی با نام #سرگرم_شیم در شبکه‌های اجتماعی و دنیای دیجیتال به راه انداخت. هدف این کمپین درگیر کردن مخاطب با فضای سرگرمی در زندگی امروز و در زمان‌های مختلف استراحت، تعطیلات و فراغت است.

اما در این میان نماوا برای روزهای آغازین سال یک هدیه ویژه نیز برای مخاطبانش در نظر گرفته و آن هدیه یک ماه اشتراک رایگان نماوا برای کاربران خود است. نماوا با این هدیه می‌خواهد سهم بهتر و بیشتری را در ایجاد سرگرمی سالم بازی کند و در تعریف اینکه چگونه سرگرم شویم، نقش خود را ایفا نماید.

ضمن اینکه کاربران شاتل و آسیاتک نیز می‌توانند با ترافیک رایگان و بدون مصرف حجم اینترنت خود، در نماوا به تماشای مجموعه غنی از فیلم، سریال، انیمیشن و مستندهای ایرانی و خارجی موجود در نماوا بپردازند.

کد هدیـــــه:

SARGARMSHIM96

نماوا

تا پایان فروردین 1396 فرصت دارید که از این کد استفاده کنید و بتوانید به مدت یک ماه از نماوا به رایگان لذت ببرید.

لذت تماشای آنلاین فیلم و سریال در نماوا را حتماً یک بار امتحان کنید!

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات