معرفی جشنواره از بهار تا تابستان همراه با ترافیک رایگان در نماوا

چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشترکان شاتل و آسیاتک، از بهار تا تابستان با ترافیک رایگان در نماوا فیلم تماشا کنید.
تبلیغات

 ضمن تبریک عید نوروز و با آرزوی سالی خوش و پر از سلامتی و موفقیت برای شما عزیزان، مفتخریم به اطلاع برسانیم ترافیک مصرفی وب‌سایت نماوا برای تمامی مشترکان اینترنت پرسرعت شاتل و آسیاتک به صورت کاملا رایگان قرار گرفته است.

نماوایی‌های گرامی می‌توانند از همین امروز تا پایان تابستان ۹۶ بدون هزینه ترافیک، در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از تلفن همراه، تبلت، تلویزیون هوشمند و… از تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود با حداکثر کیفیت ممکن لذت ببرند. در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ محتوا در نماوا به صورت فیلم، مستند و سریال به همراه دوبله اختصاصی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مشترکان عزیز آسیاتک برای بهره‌مندی از ترافیک رایگان نماوا، هنگام استفاده از محتواهای رایگان و غیر رایگان موجود در سایت www.namava.ir لازم است حتما در پنل کاربری نماوا لاگین کرده و سپس به تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها بنشینید. قابل ذکر است برای استفاده از این امکان حتما کاربران سرویس‌های حجمی آسیاتک باید گزینه “دانلود پلاس” را در پنل کاربری خود فعال کرده و پس از خاموش و روشن کردن مودم اقدام به استفاده از سرویس خود کنند. مشترکان سرویس‌های نامحدود نیاز به فعال‌سازی گزینه دانلود پلاس ندارند.

درصورتی که هرگونه مشکلی در خرید اشتراک یا مصرف ترافیک داشتید، لطفاً از طریق فرم تماس با ما در نماوا مشکل خود را مطرح کنید تا در سریع‌ترین فرصت رسیدگی کنیم.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات