مسابقه «عیدی دانش» با 96 جایزه ویژه آغاز شد

شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با نزدیک شدن به نوروز و شروع سال جدید، بسیاری از شرکت‌ها، برای معرفی خدمات خود به مردم از راه اجرای طرح‌های خلاقانه و فرصت را غنیمت می‌شمارند.
تبلیغات

 فرانش (وب‌سایت آموزش آنلاین) به مناسبت فرا رسیدن سال 96، مسابقه‌ای را با نام «عیدی دانش» آغاز کرده است.

** طرح عیدی دانش، با هدف افزایش بهره‌وری علمی مردم از تعطیلات نوروزی، با اجرای یک مسابقه کار خود را از ۲۱ام تا ۳۰ اسفند ماه برای حضور علاقه‌مندان آغاز کرده است. فرانش در این طرح با درنظرگیری قابلیت‌های متعدد، فرصتی وسوسه‌انگیز را برای کاربران خود ایجاد کرده تا به تماشای دوره‌های آموزشی بیشتر و همچنین معرفی آن به دوستان خود بپردازند.

همه برنده‌اند بعضی برنده‌تر!

** ارزش‌های فرانش از ابتدا براساس افزایش مهارت و تخصص هم‌وطنان تعیین شده و در نتیجه بدون در نظرگیری 96 عدد هدیه ویژه‌ای که برای برندگان این مسابقه درنظر گرفته شده، سایرین هم با امکان خرید دوره‌های آموزشی جدید همراه با تخفیف و افزایش سطح علمی خود در اصل باز یک برنده به حساب می‌آیند.

جوایز ویژه‌ای که فرانش در این مسابقه درنظر گرفته به ترتیب برای نفرات نخست تا 96 به این شرح است:

نفر اول، یک دستگاه گوشی تلفن همراه اپل آیفون SE با ظرفیت داخلی 64 گیگابایت،

نفر دوم، لپ‌تاپ ایسر کلادبوک ۱۱ با مشخصات فنی A،

نفر سوم، دوربین دیجیتال سامسونگ مدل DV101،

۱۰ عدد پاوربانک کوئیک شارژ ۲ شیائومی با عمر ۱۰٫۰۰۰ میلی‌آمپر،

۲۰ عدد دست‌بند هوشمند قدم شمار شیائومی،

۳ عدد شارژ فرانش به ارزش ۵۰ هزار تومان،

۱۰ عدد شارژ ۳۰ هزار تومانی و ۲۰ عدد شارژ ۲۰ هزار تومانی فرانش.

نحوه شرکت در مسابقه «عیدی دانش»

** عیدی دانش برخلاف طرح‌ قبلی این وب‌سایت آموزشی که به مناسبت روز یادگیری دیجیتال برگزار شد، قرعه‌کشی نیست و شما تنها براساس امتیازی که در حساب کاربری خود دارید می‌توانید به جوایز برسید. برای کسب امتیاز چندین راه وجود دارد. روش نخست، ثبت نام در دوره‌های آموزشی جدید است. شما با شرکت در هر دوره، به نسبت قیمت آن، بین یک تا سه ستاره امتیاز می‌گیرید. راه دوم افزایش امتیاز، شرکت در آزمون نهایی هر دوره و پاسخ به سوالات صحیح است، هرچه تعداد پاسخ‌های درست بیشتر باشد امتیاز بیشتری نیز به شرکت‌کننده تعلق می‌گیرد.

دو راه بعدی کسب امتیاز دقیقا به علت نام‌گذاری این مسابقه ارتباط دارد. کاربران فرانش با توجه به زمان‌بندی «عیدی دانش» در آستانه آغاز سال جدید، می‌توانند به عنوان یک حرکت خلاقانه و ارزشمند، دوستان خود را به این مسابقه دعوت کنند یا به آن‌ها اعتبار یا شارژ فرانش دهند تا با شرکت در دوره‌های آموزشی، سطح علمی دوستانشان نیز افزایش یابد.

در صورت شرکت هر کدام افراد دعوت شده به مسابقه، امتیازی به کاربر تعلق گرفته و همچنین با خرید شارژ برای دوستانشان از ۳۰ درصد تخفیف و امتیازات بیشتر در مسابقه بهره‌مند می‌شوند.

** محمد رشیدی، موسس و مدیرعامل فرانش در این خصوص، عیدی دانش را فرصت خوبی برای استفاده از تعطیلات نوروزی عنوان کرد. وی گفت:«در عیدی دانش، ما امکانی را به در نظر گرفته‌ایم تا به کمک آن، کاربران بهتوانند به دوستان خود اعتبار شگفت‌انگیز عیدی دهند که بخشی از آن هدیه فرانش خواهد بود. به این ترتیب کاربران برای دوستان و نزدیکان خود فرصتی بوجود می‌آورند که از خدمات فرانش برای افزایش سطح علمی خود استفاده کنند».

** رشیدی اضافه کرد:«در حال حاضر بیش از ۱۸۰ هزار دقیقه آموزش ویدئویی در قالب بیش از ۱۶۵۰ دوره آموزشی در فرانش وجود دارد. این حجم از مجموعه‌های آموزشی امکان مناسبی را بوجود آورده تا ایرانیان بتوانند در حوزه تخصصی و مورد علاقه خود به یادگیری مهارت‌های جدید اقدام کنند».

** او با اشاره به نزدیکی فصل بهار گفت:«فصل بهار در بین متخصصین منابع انسانی، به فصل استخدام معروف است، عیدی دانش فرصتی است تا افراد جویای کار، با شرکت در دوره‌های آموزشی به افزایش مهارت‌های خود و افزایش شانس خود برای رسیدن به فرصت‌های شغلی بهتر استفاده کنند».

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات