عیدانک؛ جشنواره نوروزی آوانک

سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید یکی از رسم و رسومات همیشگی اعیاد به خصوص عید نوروز و آغاز سال نو، تبریک به خانواده، دوستان و آشنایان است.
تبلیغات

اما گاهی مشکلاتی که برای افراد پیش می‌آید مانع از این کار می‌شود، از جمله: در سفر بودن افراد، دور بودن از خانواده و یا مشغله‌ی کاری.

آوانک به عنوان اپراتور پیام صوتی، با استفاده از خلاقیت و نوآوری روشی نو در فضای ارتباطات و تبلیغات خلق کرده است. شما با آوانک می‌توانید پیام صوتی خود را به مخاطبین تلفن ثابت و همراه ارسال کنید و ارتباطی جذاب و ماندگار ایجاد نمایید.

فرض کنید به دلیل مشغله‌ی شدید کاری و دور بودن از عزیزانتان فرصت باهم بودن را در شروع سال جدید ندارید. یقیناً تبریکات و صحبت با نزدیکانتان از طریق تلفن، پیامک و سایر راه‌های ارتباطی انجام خواهد شد. یکی از راه‌های ساده و جذاب، استفاده از اپراتور پیام صوتی آوانک است. شما با آوانک می‌توانید پیام صوتی خود را به مخاطبین تلفن ثابت و همراه ارسال کنید و ارتباطی جذاب و ماندگار ایجاد کنید. همچنین، جشنواره نوروزی آوانک (عیدانک) با پیشنهاداتی هیجان انگیز به تمامی کاربران کمک خواهد کرد تا سال نوی متفاوتی را تجربه کنند.

اگر هنوز آوانکی نیستید، می‌توانید از هدایای ویژه مشتریان جدید آوانک استفاده کنید. آوانک برای مشتریان جدید خود در جشنواره عیدانک از ۵۰٫۰۰۰  تا ۵۱۰٫۰۰۰ تومان اعتبار هدیه می‌دهد.

به اضافه اعتبار هدیه‌ای که دریافت می‌کنید می توانید یک تا ده کلیپ صوتی جذاب از استودیو ضبط صدای آوانک به صورت رایگان سفارش دهید.

اما اگر جزء مشتریان آوانک هستید، نگران نباشید. آوانک برای شما هم عیدی‌های خوبی در نظر گرفته است. شما با ارتقاء سطح پنل کاربری یا نمایندگی خود می‌توانید از ۱۳۵٫۰۰۰ تا ۴۳۵٫۰۰۰ تومان اعتبار هدیه بگیرید، همچنین می توانید از تخفیفات ویژه ضبط صدا نیز استفاده نمایید.

درضمن آوانک بابت هر ۵ میلیون تومان شارژی که انجام می دهید ۱۰٪ شارژ بیشتر به شما هدیه می‌دهد.

تمام این عیدی‌ها بخشی از جشنواره نوروزی آوانک (عیدانک) است و این جشنواره تنها تا لحظه تحویل سال نو است. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت عیدی از آوانک هستید به صفحه اختصاصی جشنواره مراجعه کنید.

آوانک

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات