طراحی سایت: ایجاد فصلی نو در کسب و کار شما

یک‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید تا یک دهه‌ی گذشته طراحی سایت فقط در موارد خاص و توسط برخی افراد و ارگان‌های دولتی صورت می‌گرفت و شاید فروش اینترنتی در ایران یک رویا بود.
تبلیغات

کمتر کسی فکر می‌کرد که مدیریت یک سایت با هر موضوعی یا داشتن یک فروشگاه اینترنتی در ایران بتواند به مانند امروز درآمد‌زایی داشته و باعث اشتغال هزاران نفر شود.

ناگفته نماند که سودجویان زیادی از این تمایل مردم بهره برده و با ارائه سایت‌های بی‌کیفیت، غیر اصولی و پر اشکال سعی در کسب درآمد برای خود داشته‌اند.

آذین وب

شرکت طراحی سایت آذرین وب با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۸۹ در زمینه طراحی وب سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی در ایران توانست با اعمال تکنولوژی‌ها و اصول طراحی روز دنیا در زمینه طراحی سایت فصل جدیدی را در صنعت وب کشور آغاز کند.

مهمترین نکته در روند کاری آذرین وب، ایجاد کارگروه‌های اختصاصی برای تمام مراحل طراحی یک سایت یا فروشگاه اینترنتی است. آذرین وب از معدود شرکت‌های طراحی سایت در کشور است که بدون استفاده از قالب‌ها و سیستم‌های سایت ساز آماده به طراحی اختصاصی سایت و فروشگاه‌های اینترنتی مشتریان خود می‌پردازد.

از نکات قوت مهم آذرین وب سایت ساز اختصاصی این شرکت است که نسبت به سایت سازهای آماده و مرسوم دارای امنیت بالا، مدیریت قدرتمند و انعطاف پذیری زیاد است و می‌توان هر زمان امکانات جدیدی به آن اضافه کرد.

طراحی گرافیک و بخش ظاهری سایت در شرکت آذرین وب از اهمیت بالایی برخوردار است. دریافت اطلاعات کامل روانشناسی و سلایق شخصی از مشتریان باعث شده تا آذرین وب در جلب نظر مشتریان از نظر سلایق بصری بسیار موفق باشد.

آذین وب

آذرین وب با بهره‌گیری از افراد متخصص در تمام مراحل کار طراحی وب از جمله طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس، سئو و بهینه سازی سایت برای موفقیت در رنک گوگل، خدمات فروش و اجاره سرور،  مشاوره و فروش پنل پیامکی در کنار مشتریان خود بوده و آنان را تا کسب موفقیت همراهی می‌کند.

چنانچه شما نیز قصد طراحی سایت در هر سطحی یا فروشگاه‌های اینترنتی پیشرفته برای اجناس خود دارید، پیشنهاد ما به شما همکاری با شرکت طراحی سایت آذرین وب است.

با مشاهده نمونه کارها و سوابق آذرین وب به این اطمینان خواهید رسید که سایت یا فروشگاه اینترنتی شما می‌تواند بهترین در نوع خود باشد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات