چیدانه، بهترین راه تغییر دکوراسیون یا بازسازی!

پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازسازی، تغییر دکوراسیون و خرید وسایل جدید منزل و محل کار برای اکثر ما تجربه آشنایی است.
تبلیغات

چیدانه، یک و‌ب‌سایت شناخته شده برای تمام کسانی است که به دنبال طراحی و تغییر دکوراسیون محل کار و زندگی­شان هستند؛ از طرفی می‌توان گفت که این وب­سایت در میان افرادی که عاشق تماشای دکوراسیون داخلی خانه‌هایی زیبا، معماری‌هایی خاص و برجسته و ایده‌هایی نو هستند، بسیار پرطرفدار است. این افراد می­‌توانند به راحتی در چیدانه، عکس‌هایی از دکوراسیون و معماری‌هایی لوکس و زیبا به همراه ایده‌هایی جدید و مقرون‌به‌صرفه در تمام شهرهای ایران از جنوب گرفته تا شمال را پیدا کنند.

وب‌سایت و اپلیکیشن چیدانه کاربرانی را که قصد ایجاد تغییر در فضا و دکوراسیون خود دارند گام­‌به­‌گام راهنمایی می‌کند. در ابتدا کاربران عضو سایت می‌شوند تا از نمونه کارهای اهالی فن و شرکت‌ها استفاده کنند، اما بعد از جمع‌آوری عکس‌ها و محصولات مورد علاقه خود، سراغ مطالعه مطالب می‌روند تا اینکه کم‌کم به چیدانه عادت می­‌کنند و دل کندن از آن برای‌شان سخت می‌شود!

در آخرین مرحله با گشتی در بخش اهالی فن چیدانه دست به کار شده، از افراد حرفه‌ای کمک می‌­گیرند، خانه خود را تغییر می‌دهند یا پروژه خود را به آنها می‌سپارند.

هر ماه مخاطبان، میلیون­‌ها بازدید از وب­سایت چیدانه دارند و صفحات آن در شبکه­‌های اجتماعی میزبان بیش از 700.000 کاربر علاقه‌­مند است. در چیدانه بیش از 80.000 عکس و کالا وجود دارد که طراحان داخلی، فروشندگان و عکاسان از نمونه کارهای خود در سایت آپلود کرده‌اند. استفاده از عکس‌هایی با کیفیت بالا نیز از مهم‌ترین جذابیت‌­های چیدانه به­ حساب­ می‌‌آید.

چیدانه

وب‌سایت چیدانه شرکت‌ها و افراد حرفه‌ای را که در شهرهای مختلف، مشغول به کار هستند معرفی کرده و دسترسی به نمونه کارهای حرفه‌ای، امکان مقایسه و انتخاب بین آنها را در هر شهری فراهم می‌کند.

به جرات می‌توان گفت وب‌سایت و اپلیکیشن چیدانه در حال حاضر فضای حرفه‌­ای و تخصصی برای افرادی است که به دنبال تغییر و بازسازی در محل کار و زندگی‌­شان هستند.

در ویدئوی زیر می‌توانید با چیدانه بیشتر آشنا شوید:-

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات