فرصت جذب سرمایه تا یک میلیارد تومان برای اهالی رسانه در فضای اینترنت

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گروه رسانه‌های پیک برتر در سال 1379 با پوشش گسترده تبلیغات محلی در تهران تاسیس شد.
تبلیغات

در طول سال‌ها فعالیت، گروه رسانه‌های پیک برتر حامی و بنیانگذار فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای در قالب رسانه‌های دیجیتال و مکتوب بوده است و در حال حاضر بیش از بیست رسانه عضو این خانواده بزرگ هستند تا سهم چشمگیری در تولید محتوای فارسی و افزایش آگاهی اجتماعی ایفا کنند.

دانرو، برترین‌ها، کلیک‌یاب، طرفداری، نی نی بان، همگردی، های دکتر، الودکتر، رکنا، چیدانه، دو نفره، جعبه، چی بپوشم، من آشپزم، دنده 6، اپلیکیشن‌های جعبه ابزار، سرآشپز پاپیون و پیامک پاپیون برخی از رسانه‌ها و پلت‌فرم‌های اثرگذار گروه رسانه‌های پیک برتر در فضای دیجیتال به شمار می‌روند.

گروه رسانه‌های پیک برتر قصد دارد تا با مشارکت و در صورت نیاز با سرمایه گذاری (از سی میلیون تا یک میلیارد تومان) در رسانه‌های آنلاین (دسکتاپ و موبایل) اکوسیستم رسانه در کشور را توسعه و بهبود بخشد. هدف سرمایه‌گذاری در این مرحله ایجاد رسانه‌های جدید یا توسعه رسانه‌هایی است که مدل درآمدی آنها تبلیغات است و این مهم به کمک جذب کاربر از طریق ارائه محتوا صورت می‌گیرد.

در این طرح سرمایه‌گذاری به صورت مرحله‌ای و با هدف درآمدزایی رسانه پس از طی دوره زمانی مشخصی صورت خواهد گرفت. همچنین سرمایه‌گذاری ممکن است روی رسانه‌های موجود یا برای ایجاد رسانه‌های جدید انجام بپذیرد. بدینوسیله از اهالی رسانه و فناوری اطلاعات که توانمندی و تجربه کافی برای مدیریت رسانه‌های آنلاین را دارا هستند، دعوت می‌شود با مراجعه به لینک ذیل و با ثبت موضوع مورد نظر برای مشارکت حداکثر تا تاریخ 30 اسفند ماه 1395، جهت پذیرش طرح‌ها و پیشنهادهای خود اقدام کنند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات