کوله همراه، تکه گمشده پازل گردشگری ایران

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آیا تا به حال پیش آمده که نتوانید به راحتی برای مقصد بعدی سفرتان تصمیم بگیرید؟ یا با خودتان بگویید کاش می‌توانستم با نظرم دیگران را در سفرشان راهنمایی کنم؟
تبلیغات

آیا تا به حال پیش آمده با خودتان بگویید کاش فروش تورهای آژانسم بیشتر می‌شد؟ کاش اقامتگاهم همیشه پر از مسافر باشد یا رستورانم یکی از رستوران‌های معروف شهر باشد؟

اپلیکیشن کوله همراه که به تازگی در کافه بازار و اپ استور عرضه شده است، به درد همه کسانی که در حوزه گردشگری فعالیت جدی دارند، می خورد، یا مناسب کسانی است که عاشق سفر هستند.

بر اساس گزارش شرکت توسعه همراه افزار ایرانیان، کوله همراه تصمیم گرفته است تا بستری ایجاد کند که تمامی فعالان حوزه گردشگری از هتلدار، آژانس‌دار، رستورا‌ن‌دار، راهنمای گردشگری تا خود گردشگران را دور هم جمع کند و خیال همه را برای یک سفر خاطره انگیز راحت کند!

کوله همراه در واقع یک شبکه اجتماعی است که فعالان گردشگری می‌توانند با ایجاد پروفایل کاربری در این اپ و با استفاده از امکانات مختلف آن به راحتی خدماتشان مثل کیفیت مناسب اتاق‌های هتلشان، غذاهای خوشمزه رستورانشان یا کوله‌های ارزان قیمت فروشگاه‌شان را معرفی کنند.

کسانی‌‌هم که اهل سفر باشند می‌توانند با ایجاد پروفایل کاربری به راحتی قبل از سفر، مقصدشان را بشناسند، به راحتی تجربیات سفرشان را ثبت کنند و به اشتراک بگذارند یا حتی به راحتی با بیان نظرشان، دیگران را در انتخاب‌هایشان راهنمایی کنند.

کوله همراه

از بخش‌های جالب دیگر این اپلیکیشن می‌توان به جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها و تورهای هر شهر که توسط کاربران اپلیکیشن کوله همراه معرفی می‌شود، اشاره کرد. در واقع، برنامه کوله همراه مستقیما با مشارکت کاربران توسعه پیدا می‌کند.

خلاصه کوله همراه همان‌طور که از اسمش پیداست در تلاش است تا تبدیل به کولهای شود که همراه هر سفر خاطره انگیزه شما باشد. برای آشنایی بیشتر به آدرس وبسایت کوله همراه koolehamrah.ir سر بزنید. برای دانلود کوله ‌همراه هم  می‌توانید روی لینک دانلود کوله همراه کلیک کرده یا واژه "کوله همراه" را در بازار و اپ استور جستجو کنید.

ناگفته نماند که کوله همراه یک مسابقه جالب و هیجان‌انگیز تحت عنوان "به شهر من بیا" طراحی کرده که جایزه‌‌ی آن تور رایگان به کیش و اقامت در هتل داریوش از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۴ نوروز است. هر برنده می‌تواند یک همراه با خودش ببرد که هزینه او را هم کوله همراه پرداخت می‌کند! تا پایان ۵ فروردین فرصت دارید که اپلیکیشن را دانلود کنید، سه مکان دیدنی از شهرتان را معرفی و در مسابقه بزرگ "به شهر من بیا" شرکت کنید. اطلاعات دقیق‌تر مسابقه را با کلیک روی تصویر پایین می‌توانید مشاهده کنید.

منتظر چه چیزی هستید؟ زودتر دست به‌کار شوید چون قرار است با هم ایران را بگردیم.

کوله همراه

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات