اقامت 24، حامی جشنواره وب ایران شد

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
چندین سال است که در کشورما، جشنواره‌ای به نام جشنواره وب و موبایل ایران با همکاری انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی برگزار می‌شود.
تبلیغات

هدف اصلی جشنواره وب، معرفی کسب وکارهای برتر در زمینه‌های کاری مختلف است. اقامت ۲۴، در دوره چهارم این جشنواره در گروه سایت‌های هتلداری و رزرواسیون، موفق به اخذ مقام برتر شده است و امسال سعی دارد تا با حمایت مالی از این جشنواره ملی، نقشی در معرفی کسب‌وکارهای آنلاین در کشور ایفا نماید.

اقامت ۲۴

اقامت 24، به عنوان مرکز ملی رزرواسیون هتل‌ها و اماکن اقامتی کشور، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده و با هتل‌های بیشماری در کشور طرف قرارداد است. هدف اصلی این مجموعه، رزرو هتل پیش از سفر است تا از سردرگمی مسافران در شهرهای مقصد جلوگیری شود. همچنین مسافران در صورتی که پیش از سفر، هتل مورد نظر خود را رزرو نکرده باشند، ممکن است در ابتدای ورود به شهرهای مختلف، در دام افراد سود جویی بیافتند که به عنوان واسطه فعالیت می‌کنند که این کار ضررهای مالی و امنیتی برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

اقامت ۲۴

اقامت 24، در طی سال‌های فعالیت خود، علاوه بر کسب مقام برتر ایران در گروه وب سایت‌های هتلداری و رزرواسیون در جشنواره وب ایران، افتخارات دیگری نیز از جمله موارد زیر کسب کرده است.

1- دریافت لوح سپاس و قدردانی به پاس خدمات شایسته این مرکز به هموطنان و زائران گرامی امام هشتم که اهدایی فرماندار محترم مشهد و اداره کل میراث فرهنگی است. (فروردین ماه ۱۳۸۷)

 2 - دریافت دیپلم افتخار جشنواره برترین‌های صنعت گردشگری ایران اهدایی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری (مهرماه ۱۳۸۷)

 3 -کسب عنوان مقام سوم بخش وب گاه های عمومی و دریافت لوح افتخار چهارمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال، اهدایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  (سال ۱۳۸۹)

 4 -کسب تندیس افتخار، اهدایی توسط ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور در همایش تجلیل از خادمان گردشگری کشور (نوروز ۱۳۸۸)

 5 - کسب مقام سوم بخش وب گاه های عمومی و دریافت لوح افتخار هشتمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال اهدایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (سال ۱۳۹۳)

لازم به یادآوری است که اقامت 24، به عنوان کسب و کار آنلاینی فعال در حوزه خدمات گردشگری و رزرواسیون هتل، تاکنون به بیش از نیم میلیون نفر از ابتدای فعالیت خود خدمات ارائه داده است و همین امر باعث شده که در زمینه خرید بلیط هواپیما نیز با ایجاد وب سایتی به نام پروازیاب با آدرس www.parvazyab.com فعالیت خود را گسترش دهد.

در پایان، از شما کاربران سایت زومیت که جزو علاقه‌مندان به حوزه IT و فناوری‌های مرتبط هستیدُ دعوت می‌شود که از سایت اقامت 24، بازدید کرده و همچنین در رای گیری جشنواره وب ایران نیز شرکت نمایید. به منظور قدردانی از تمامی کاربرانی که در این جشنواره ملی شرکت می نمایند نیز اقامت 24، کد تخفیفی برای رزرو تمامی هتل‌های ایران تا پایان تعطیلات نوروز 96 در نظر گرفته است که پس از ثبت رای، در ایمیل شما قابل مشاهده خواهد بود.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات