رزرو نوروزی تمامی هتل های ایران با ارزان‌ ترین قیمت

یک‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ماراتن سفرهای نوروزی همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال آغاز می‌شود و در این بین رزرو هتل با قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است.
تبلیغات

هرسال از چند ماه قبل از نوروز مردم خود را برای سفر آماده می‌کنند. اما در این بین آنهایی که در دقیقه نود به فکر برنامه‌ریزی برای سفر افتاده‌اند با تجربیات تلخی مواجه‌ می‌شوند. تکمیل شدن ظرفیت یا بالا رفتن قیمت‌ها به دلیل حجم بالای درخواست، از جمله این تجربیات تلخ است. این دوراندیشی یا به اصطلاح از قبل فکر همه جا را کردن، زمانی که شما قصد اقامت در هتل را داشته باشید بیشتر به چشم می‌آید. چراکه ممکن است ظرفیت اتاق‌های هتل مورد نظر به دلیل حجم بالای درخواست در نوروز تکمیل شود یا قیمت‌ها در روزهای پایانی بالا برود. در صورتی که اگر از قبل فکر رزرو را کرده باشید هم دستتان برای انتخاب هتل بازتر است و هم می‌توانید طوفان افزایش قیمت‌ها را به سلامت پشت سر بگذارید.

سامانه پین تا پین یکی از وب‌سایت‌هایی است که در زمینه رزرو آنلاین هتل فعالیت می‌کند. این سامانه کامل‌ترین مرجع انواع اقامتگاه‌‌های ایران است و اطلاعات جامع بیش از ۷۰۰ هتل در سراسر ایران را در اختیار دارد. قراردادهای طولانی مدت پین تا پین با هتل‌ها باعث شده هزینه رزرو هتل‌ها، ارزان‌تر از رزرو حضوری و معمولا کمتر از سرویس‌های مشابه باشد.

پین تا پین به خوبی از اهمیت سفرهای نوروزی و علاقه مردم به این سفرها باخبر است، بنابراین از چندماه قبل از نوروز، تخفیف‌های نوروزی ویژه‌ای را برای هتل‌های سراسر ایران در نظر گرفته است. تخفیف‌های نوروزی پین تا پین برای برخی از هتل‌ها تا ۸۰ درصد هم می‌­رسد،­ یعنی چه قصد اقامت در هتلی لوکس را داشته باشید و چه هتلی معمولی، از طریق وب سایت پین تا پین می‌توانید هتل مورد نظر را با قیمتی پایین‌تر رزرو کنید. البته این در صورتی است که برنامه‌ریزی را به دقیقه نود موکول نکنید، چون هر چیز عمری دارد و تخفیف نوروزی هتل‌ها هم از این قاعده مستثنی نیست.

در دوره‌ای که گوشی‌های هوشمند سردمدار پیش بردن کارهای روزمره‌اند، پین تا پین اپلیکیشن اندروید خود را برای سفری راحت‌تر روانه بازار کرده است. اگر تا دیروز فرآیند رزرو را حضوری یا با تماس تلفنی پیش می‌بردید، امروز می‌توانید کل فرآیند رزرو را از طریق اپلیکیشن پین تا پین انجام دهید. پین تا پین برای کاربران اپلیکیشن خود، تخفیف‌ها و اعتبار ویژه‌ای را در نظر گرفته که به صورت هفتگی و ماهانه یا مناسبت‌های خاص ارائه می‌شود. پین تا پین همچنین به کاربران اپلیکیشن خود اعتبار هدیه نیز می‌دهد که امکان رزرو ارزان‌تر هتل را برایشان میسر می‌کند.

همین حالا می‌توانید با مراجعه به سایت یا دانلود اپلیکیشن اندروید پین تا پین، با خیالی آسوده سفر نوروزی‌تان را برنامه‌ریزی کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات