دو قدم تا تعمیر ال سی دی شکسته آیفون

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
آیا می‌دانستید تعویض گلس در گوشی‌های آیفون و سامسونگ امکان پذیر است؟ تعمیرات ال‌سی‌دی موبایل، در کمترین زمان، ارزان تر از همه جا در کوک موبایل قابل انجام است.
تبلیغات

خوب است بدانید ال‌سی‌دی شکسته‌ی گوشی شما، به دو شرط تعمیر می‌شود: شرط اول اینکه گلس روی ال‌سی‌دی (شیشه بیرونی) شکسته باشد و شرط دوم اینکه ال‌سی‌دی تصویر داشته باشد و تاچ کار بکند. هزینه تعمیر ال‌سی‌دی به مراتب از هزینه‌ی تعویض آن کمتر است. مزیت دیگر تعمیر ال‌سی‌دی در این است که ال‌سی‌دی اورجینال گوشی خودتان تعمیر شده و از کیفیت آن کاسته نمی‌شود.

امروزه تعویض گلس ال‌سی‌دی‌ها با مجهزترین دستگاه های موجود در دنیا و چسب OCA انجام می‌شود و پس از تعمیر، ال‌سی‌دی گوشی به کیفیت اولیه خود باز می‌گردد.

شرکت تخصصی تعمیرات آیفون کوک موبایل با بهره‌مندی از متخصصان خبره به عنوان اولین مرجع تخصصی تعمیرات آیفون در کشور، اقدام به تعمیر گلس آیفون و گوشی‌های سامسونگ با دستگاه لمینت و چسب OCA کرده است. شاید دوست داشته باشید بدانید که دستگاه لمینت چگونه تکه‌های شکسته ال‌سی‌دی شما را به هم متصل کرده و آن را مثل روز اول می کند؟! در ادامه‌ی مطلب می‌توانید آشنایی مختصری با نحوه‌ی کار دستگاه لمینت و چسب OCA پیدا کنید. با کوک موبایل همراه باشید.

تعمیر گلس در حالت لمینت بدون ایجاد حباب هوا

۱.دستگاه را به برق متصل کرده و دکمه استارت دستگاه را می‌فشاریم.

۲.دکمه‌ی ایست اضطراری را به آرامی و در جهت عقربه‌های ساعت تا زمانی که دکمه به بالا بپرد، می‌چرخانیم.

۳.پنل سیستم استارت را می‌فشاریم و بر روی دکمه تنظیمات کلیک کرده و گزینه تنظیمات لمینت را انتخاب می‌کنیم: زمان لمینت را بر روی ۱۸۰ ثانیه و و زمان وکیوم را بر روی پانزده ثانیه و دمای لمینت را بر روی ۴۰ درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهیم.

۴.دکمه‌ی تایید را فشار داده و سپس دکمه بازگشت را می‌فشاریم. بعد از بازگشت به صفحه نخست گزینه لمینت را انتخاب می‌کنیم.

۵.فشار لمینت را بر روی سی و پنج صدم مگاپاسکال قرار می‌دهیم.

۶.ال‌سی‌دی را تمیز می کنیم فیلم OCA را به همراه چسب آن می‌کشیم و آن را به سرعت و با دقت و کاملا بر روی ال‌سی‌دی قرار می‌دهیم و با ضربه انگشت سبابه بر روی وسط ال‌سی‌دی، آن را بر روی ال‌سی‌دی پخش می‌کنیم.

کوک موبایل

۷.حال می بایست ال‌سی‌دی را روی سینی قرار دهیم و آن را در مخزن لمینت قرار داده و در را ببندیم.

۸. دکمه استارت را فشار می‌دهیم و با یک دست فشار می‌آوریم تا زمانی که مکش شروع شود.

۹.زمانی که پمپ خلا به مقدار پیش فرض خود رسید، سینی لمینت به پایین رانده خواهد شد.

۱۰.زمانی که تایم تنظیم شده به پایان برسد، درب وکیوم به طور اتوماتیک باز خواهد شد .

برای آشنایی جزیی‌تر باید بگوییم که دستگاه لمینت که تعمیر ال‌سی‌دی را با آن انجام می‌دهیم، شامل اجزای زیر است که می توانید شکل آن را نیز مشاهده کنید:

۱.سیستم کنترل ال‌سی‌دی

۲.پنکه رادیاتور

۳.پنل لمینت

۴.اگزوز دستی

۵.درب اتوکلاو

۶.صافی آب

۷.رابط برق

۸.دریچه باز شونده اضطراری

۹.کمپرسور

۱۰.پاور

۱۱.ایست اضطراری

۱۲.کنترلر دما

۱۳.پرس برای از بین بردن حباب‌های هوا

پس از طی این مراحل، عملیات حذف حباب توسط کارشناسان کوک موبایل صورت می‌گیرد و حباب‌های گرفتار شده در گلس ال‌سی‌دی حذف و ال‌سی‌دی درست مثل روز اول به شما تحویل داده می‌شود.

یکی از مزایای تعمیر گلس شکسته با این دستگاه، انطباق لمینت اتصالات شل بین سیلندر و صفحه لمینت است که ضامن صافی و مسطحی صفحه لمینت و ال‌سی‌دی است و از اینکه تنها نیمی از ال‌سی‌دی لمینت شود جلوگیری می کند.

کارشناسان کوک موبایل با بهره گیری از تکنولوژی نوین و تخصص در حوزه‌ی تعمیرات موبایل، به صورت کاملا تخصصی گوشی‌های آیفون گلس شکسته را در کمترین زمان ممکن  و با کمترین هزینه تعمیر می کنند.

کوک موبایل

در ادامه می‌توانید برخی از خدمات منحصر به فرد کوک موبایل را ببینید:

تعمیر ال‌سی‌دی موبایل با استفاده از تعویض گلس

در بسیاری موارد به دنبال ضربه خوردن ال‌سی‌دی گوشی، گلس روی ال‌سی‌دی (شیشه بیرونی) می‌شکند و ال‌سی‌دی گوشی آسیبی نمی‌بیند. بسیاری نمی‌دانند که می‌توانند تنها با تعویض گلس روی ال‌سی‌دی، آن را تعمیر کنند. آن‌ها اقدام به تعوض ال‌سی‌دی کرده و در نتیجه هزینه‌ی بسیاری را متحمل می‌شوند. در این حالت می‌توانید با تعویض گلس روی ال‌سی‌دی، گوشی را درست مثل روز اول تحویل بگیرید. متخصصان کوک موبایل، در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه این خدمت را انجام می‌دهند.

تعویض ال‌سی‌دی  موبایل

می توان انواع پنل‌های صفحه نمایش تلفن همراه را به دسته‌های  tft، خازنی و مقاومتی دسته‌بندی کرد. چنانچه تعمیر ال‌سی‌دی با تعویض گلس ممکن نباشد، می‌بایست ال‌سی‌دی را تعویض کنید. در این صورت متخصصان کوک موبایل  با استفاده از ال‌سی‌دی‌‌های اورجینال،  نسبت به تعویض ال‌سی‌دی اقدام می‌کنند.

کوک موبایل

گارانتی ال‌سی‌دی آیفون

شما می توانید پس از خرید آیفون از هر فروشگاه دیگری، ال‌سی‌دی آن را در  کوک موبایل گارانتی کنید تا اگر برای آن اتفاقی افتاد بتوانید با استفاده از این گارانتی، ال‌سی‌دی شکسته را تعویض یا تعمیر کنید.

آموزش تعمیرات موبایل

شعار ما همواره این بوده است که "تخصص مهم ترین امر در خدمت رسانی است". متخصصان کوک موبایل با فراهم آوردن بستری مناسب جهت آموختن دانش تعمیرات موبایل موجود در مجموعه به علاقه‌مندان گامی بلند در جهت تحقق این شعار برداشته‌اند. از جمله اقداماتی که در این جهت صورت گرفته است، بخش دانستنی‌های موبایل سایت کوک موبایل و ویدیوهای اموزشی کوک موبایل است.کوک موبایل هم چنین اقدام به جذب کارآموزان تعمیرات موبایل کرده است.

برای آشنایی بیشتر با خدمات کوک موبایل  به سایت Kookmobile.com مراجعه کنید.

کوک موبایل

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات